Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä mies, jolla on järkevä, konservatiivinen, sovinnainen vaimo! Paljasta

Vierailija
22.11.2014 |

täällä kiinnostuneelle: millaista teidän seksielämänne on? Onko se peiton alla pimeässä kainosti ja siveästi lähestyssaarnaajaa, ei suuseksiä. Antaako siveä vaimo joskus kontallaan vai onko se liian rivoa. Antaako hän katsoa lähempää valot päällä vai vetääkö häveliäästi jalat yhteen ja kaiken piiloon.

Yhdeltä mieheltä jonka vaimo on sievän oloinen, uskonnollinen hissukka, olen kysynyt. Hän sanoi vain vaimonsa olevan hyvin "häveliäs".

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivinen, sovinnainen ja järkevä nainen olisi munkin unelma vaimoksi. Sellaista on valitettavasti todella vaikea löytää, kaikki kandidaatit tuntuvat olevan jotain punavihreitä feministejä vain.

Vierailija
2/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:18"]

m34, jos terapia ei tuo tulosta, ota rakastajatar.

kuulostat pitkämieliseltä ja fiksulta, ansaitset hyvää seksiäkin.

[/quote]

Mä en oo m34, mut kerro  paljonko sä veloitat panosta, siitä hyvästä seksistäs?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen vaimo. Arkielämässä ja työssä konservatiivinen, rauhallinen, tunne-elämältään mieto. Pidättyväinen, ei lähde mukaan trendeihin ja muotihullutuksiin, ei omaa tatuointeja, ei kuuntele raakaa rokkia, ei harrasta extremelajeja, ei ole räväkkä. Kuntosalilla tosin käy. Hyvin asiallinen. Korkeamoraalinen.

Yöllä makuuhuoneessa hänestä tulee eläimellinen peto. Olen helisemässä.

Vierailija
4/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:53"]

nostan!!!

[/quote]

kostan!!!

Vierailija
5/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:10"]

Minulla on sellainen vaimo. Arkielämässä ja työssä konservatiivinen, rauhallinen, tunne-elämältään mieto. Pidättyväinen, ei lähde mukaan trendeihin ja muotihullutuksiin, ei omaa tatuointeja, ei kuuntele raakaa rokkia, ei harrasta extremelajeja, ei ole räväkkä. Kuntosalilla tosin käy. Hyvin asiallinen. Korkeamoraalinen.

[/quote]

Miten?

Vierailija
6/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:53"]

nostan!!!

[/quote]

kostan!!!

[/quote]

*tirsk*

Vierailija
7/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:33"]

[/quote]

Miten?

[/quote]

No, kuten sanoin, hän on käynyt kuntosalilla, jo vuosien ajan. Hän on kasvattanut kireät ja voimantäyteiset lihakset. Esimerkiksi tällä tavalla homma etenee:

Ensin hän haastaa minut kädenvääntöön, eikä minusta ole vastusta hänen ylivoimalleen. Sitten hän paiskaa minut seinää vasten, repii vaatteet pois päältäni ja tunkeutuu sisääni, suuhuni, rajulla kielisuudelmalla joka saa minut tuntemaan kiiman sekaista pakokauhua.

Sen jälkeen hän vie minut makuuhuoneesen ja... No, lähes raiskaa minut lukitsemalla käteni patjaan  lihaksikkailla käsivarsillaan ja ratsastamalla päälläni. Kiemurtelen, mutta en pääse irti hänen teräksisestä otteestaan. En kuitenkaan pidä tätä seksiaktia pahana. Itse asiassa nautin siitä.

Seuraavana aamuna hän laittaa punasankaiset silmälasit päähänsä, pistää hiuksensa nutturalle, pukeutuu harmaaseen jakkupukuun ja lähtee töihin. Mietona ja neutraalina.

Vierailija
8/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilliset seksitavat ovat olleet muodissa vuosisatojen ajan ja niille on tietty anatominen perusta. Kyllä se on tavalliselle konservatiiville miehelle ihan riittävää, vaikka joka tuutista tuputetaankin anaalia, kusta ja paskaa.

Vierailija
9/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ulospäin hyvin konservatiivinen viisikymppinen nainen, mutta makuuhuoneessa näytän toisen puoleni. Olen kuin naispuolinen Jekyll ja Hyde. Mies aina sanookin, ettei kukaan kadulla vastaantuleva ihminen voisi edes aavistaa, millaista meidän seksielämämme on. Kovin montaa juttua en keksi, mitä emme olisi kahdestaan kokeilleet. Ei siis tosiaan kannata arvuutella kenenkään seksielämän tasoa ulkonäön, iän tai minkään muunkaan suhteen.

Vierailija
10/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Vierailija
11/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:29"]

Mistä lähtien konservatiivisuus on ollut järkevää? Keskiaika meni jo.

[/quote]

Mistä lähtien liberalismi on ollut järkevää? Ideologiat eivät ole järkeviä tai typeriä; se, miten harjoitat ideologiaasi määrittää sen järkevyyden.

Vierailija
12/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vastaisin, mutta tuo järkevä, konservatiivinen ja sovinnainen ei oikein aukea.

Järkevä, tarkoittaako, että on käytännöllinen, ei siis huithapeli vai pitääkö olla älykäs?

Konservatiivinen, arvokonservatiivi? Isänmaallinen, homofoobikko, kotiäiti vai mitä?

Sovinnainen? Siis, hä?

Vaimon ominaisuuksista huolimatta voin sanoa, että seksielämämme on varmasti monella mittapuulla ns. "vanillaa". Ei johdu estoista tai konservatiivisuudesta, vaan siitä, että rakastelumme lähtee liikkeelle enemmän nautinnosta kuin leikkimisestä ja urheilemisesta (kaikki kunnia ns. kokeilunhaluisille, siltikin)

Vierailija
13/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

q

Vierailija
14/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:25"]

Kivaa kuulla miesten mielipiteitä! En vaan ketään :-). Kunhan olen tällaista mielessäni miettinyt.

Joitakin naisia tunnen (ystäviäni), jotka ovat ystävinä kivoja, mutta 40+ ikäisinä ovat jotenkin arkistuneet ihan valtavasti. En edes tarkoita ulkonäköä, vaan ovat jotenkin tulleet "vanhoiksi", keski-ikäisiksi. Kaikki sellainen leikillisyys ja iloittelu loistaa poissaolollaan. Kasvoilla on kireä ja stressaantunut ilme. Yksi totesi helpottuneena äskettäin, että "eikö olekin ihana kun tässä iässä ei enää tarvitse ajatella ulkonäköäasioita tai että olisi kaunis". Olin vähän kauhistunut.

Minusta iästä riippumatta leikillinen, pilke silmäkulmassa oleva, mielikuvituksekas ja seikkailunhaluinen/kokeilunhaluinen nainen on aina seksikäs -  mutta 40+ naiset ovat olevinaan niin tärkeitä ja järkeviä ja vakavia ja asiallisia ja poliisimaisia toisten kyttääjiä, että siitä on viehättävyys kaukana. Tilalla matroona. Samaan aikaan kun pukeutuminen muuttuu säkkimäiseksi ja hiukset lyhenevät. Tässä mielessä en ythään ihmettele että jossain vaiheessa miehille alkaa tulla mieleen, että mitä jos vaihtaisi nuorempaan naiseen.

t. N43

[/quote]

Nuorena mummoontuneet on kamalia. Kaikki vähänkin paheellinen on hyi, hyi ja niin kuin jostain entisestä elämästä.

Vierailija
15/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
16/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
17/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:33"]

[/quote]

Miten?

[/quote]

No, kuten sanoin, hän on käynyt kuntosalilla, jo vuosien ajan. Hän on kasvattanut kireät ja voimantäyteiset lihakset. Esimerkiksi tällä tavalla homma etenee:

Ensin hän haastaa minut kädenvääntöön, eikä minusta ole vastusta hänen ylivoimalleen. Sitten hän paiskaa minut seinää vasten, repii vaatteet pois päältäni ja tunkeutuu sisääni, suuhuni, rajulla kielisuudelmalla joka saa minut tuntemaan kiiman sekaista pakokauhua.

Sen jälkeen hän vie minut makuuhuoneesen ja... No, lähes raiskaa minut lukitsemalla käteni patjaan  lihaksikkailla käsivarsillaan ja ratsastamalla päälläni. Kiemurtelen, mutta en pääse irti hänen teräksisestä otteestaan. En kuitenkaan pidä tätä seksiaktia pahana. Itse asiassa nautin siitä.

Seuraavana aamuna hän laittaa punasankaiset silmälasit päähänsä, pistää hiuksensa nutturalle, pukeutuu harmaaseen jakkupukuun ja lähtee töihin. Mietona ja neutraalina.

[/quote]

Sullahan on sitte oikee unelmamuija. Oispa itelläki!

Vierailija
18/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:46"]

Kaikki eivät edes pidä päällekäyvistä naisista. Tietynlainen naisellisuus, että antaa miehen viedä on vain seksikästä ja ihaltavaa nykymaailmassa, jossa naiset käyttäytyvät baareissakin kuin miehet: kännissä, suoraa ehdottelua ja seksipuheita. Yäk. Ei kiinnosta tippaakaan.

Oma naiseni on kaunis, älykäs, kiltti ja uskollinen. Pukeutuu siististi ja antaa minun tehdä enemmän alotteita. Mutta tekee omat aloitteensa ei niin läpinäkyvästi eikä koskaan kieltäydy seksistä. On suuseksiä, eri asentoja, ei todellakaan pimeässä ja hiljaa. Mutta antaa minun enmmän määrätä tahdin.

t. Mies 40v

[/quote]

Eli toisin sanoen nainen ei saa seksiä silloin kun haluaa eikä ainakaan sellaista seksiä jota itse haluaisi. :( Surullista. Kauheaa ettet välitä vaimosi nautinnosta.

Vierailija
19/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/51 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:25"]Kivaa kuulla miesten mielipiteitä! En vaan ketään :-). Kunhan olen tällaista mielessäni miettinyt.

Joitakin naisia tunnen (ystäviäni), jotka ovat ystävinä kivoja, mutta 40+ ikäisinä ovat jotenkin arkistuneet ihan valtavasti. En edes tarkoita ulkonäköä, vaan ovat jotenkin tulleet "vanhoiksi", keski-ikäisiksi. Kaikki sellainen leikillisyys ja iloittelu loistaa poissaolollaan. Kasvoilla on kireä ja stressaantunut ilme. Yksi totesi helpottuneena äskettäin, että "eikö olekin ihana kun tässä iässä ei enää tarvitse ajatella ulkonäköäasioita tai että olisi kaunis". Olin vähän kauhistunut.

Minusta iästä riippumatta leikillinen, pilke silmäkulmassa oleva, mielikuvituksekas ja seikkailunhaluinen/kokeilunhaluinen nainen on aina seksikäs -  mutta 40+ naiset ovat olevinaan niin tärkeitä ja järkeviä ja vakavia ja asiallisia ja poliisimaisia toisten kyttääjiä, että siitä on viehättävyys kaukana. Tilalla matroona. Samaan aikaan kun pukeutuminen muuttuu säkkimäiseksi ja hiukset lyhenevät. Tässä mielessä en ythään ihmettele että jossain vaiheessa miehille alkaa tulla mieleen, että mitä jos vaihtaisi nuorempaan naiseen.

t. N43
[/quote]

Mutta onneksi sinä olet älykästä seuraa... :-D:-D:-D. Varo ettei miehesi lähde, kun löytää fiksumman ja kiltimmän. Kyllä aivan jokainen löytää itseään paremman kumppanin puolisolleen, joa haluaa

Parisuhde on muutakin. Luulisi tuossa iässä jo tietävän jotain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi