Joko teidän isäntä vaihtoi autoosi talvirenkaat?
Kommentit (49)
Täällä ei keli vielä edellytä talvirenkaita, joten ajelen kesänakeilla. Luultavasti tällä viikolla kuitenkin vaihdan itse talviset alle. Miestä ei ole vaihtajaksi.
Miksi muuten yhä vallalla on käsitys, että se on mies, joka osaa vaihtaa renkaat autoon? Olisiko aika päivittää tuotakin ajattelutapaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, noin kauan, mun enari on 10 minuuttia.
No mä en puhunut mistään ennätysajasta.
Olen mäkin nähnyt renkaanvaihdon tehtävän 2.3 sekunnissa. Mutta kuten jo mainitsin, 20 minuuttia perus henkilöauton renkaanvaihtoon riittää hyvin.
Eli siihen aikaan ei tartte ryntäillä, kiirehtiä, yrittää "enaria" (😂), edes miettiä mitään aikaa, vaan voi ihan kaikessa rauhassa vaihdella ne renkaat.
Tunti on oikeasti pitkä aika renkaiden vaihdolle tai sitten ei tiedä, mitä on tekemässä.
Monta vuotta vaihdettiin yhdessä, nykyään viedään vaihtoon ja renkaat hotelliin.
Ei vielä. Mies vaihtaa meidän autoon, minä vaihdan äitini autoon 💪
Vierailija kirjoitti:
On jo monta vuotta ollut renkaat rengashotellissa, missä vaihdetaan.
liika raha tekee laiskaksi ja sitten ei lapsetkaa opi kyseisiä taitoja ja ylipainoakin kertyy kun mitään fyysistä ei tehdä
toiseen autoon mies vaihtoi poikien kanssa. samalla kyllä vaihtui kaikkea muutakin ja perushuoltoa tekivät.
Kyllä vaihtoi nyt viikonloppuna. Annoin vähän herkkua palkkioksi.
Vierailija kirjoitti:
On jo monta vuotta ollut renkaat rengashotellissa, missä vaihdetaan.
Meillä taas renksut ja kunnollinen pullotunkki tuossa kellarissa. Voidaan vaihtaa puolen tunnin varotusajalla kun tulee ekat pakkaset. Rengashotelli oli aiemmin mutta ei sieltä saa tyyliin "huomikseksi" aikoja vaan ruuhka viikkoina on viikon odotusaika. Haluan myös pestä vanteet ja renkaat itse ja kunnon aineilla, tykkään kun kiiltää.
Rengashotellit on keksitty. Mieheni ei halua liata käsiään moukkahommissa.