Joko teidän isäntä vaihtoi autoosi talvirenkaat?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
44v miehenä ajoin rengasliikkeeseen, missä vaihtoivat renkaat, pesivät sekä kesärenkaat että auton. Tuon tapahtuessa söin lounasta saman talon kiinalaisessa ravintolassa.
Kuuluisia miesten töitä. Tähän voi vedota sitten joka kotityön koittaessa.
Keli ei edellytä talvirenkaita. Eikä ole mitään isäntääkään. Rengasliike hoitaa sitten kun sen aika on.
Vaihtoi jo viikko sitten, kun oli monta senttiä lunta ja yöllä 10 astetta pakkasta. Kivempi ajella aamuvuoroon turvallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44v miehenä ajoin rengasliikkeeseen, missä vaihtoivat renkaat, pesivät sekä kesärenkaat että auton. Tuon tapahtuessa söin lounasta saman talon kiinalaisessa ravintolassa.
Kuuluisia miesten töitä. Tähän voi vedota sitten joka kotityön koittaessa.
Rahalla saa ja hevosella pääsee...
Vierailija kirjoitti:
Keli ei edellytä talvirenkaita. Eikä ole mitään isäntääkään. Rengasliike hoitaa sitten kun sen aika on.
Yksi hoitsu vaihtoi itse, sanoi ottavansa vapaapäivän renkaiden vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaihtanut. ei ole mikään tollo.
Eikö sun ukkos osaa edes renkaita vaihtaa? XD
Vierailija kirjoitti:
Vaihdahan ne renkaat jo. Muuten talvi "yllättää" sinut tänäkin vuonna.
Turhaa vaihtaa ja kuluttaa renkaita kesäkeleillä. Ei se talvi tänne tule ennen uutta vuotta.
Rengasliike vaihtoi. Ei halua liata käsiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnin homma. Toisilla menee sitten koko päivä.
Mieheni vei rengasvaihtoon viime syksynä (kun minä olin varannut ajan). Siitä asti olleetkin kitkat alla.
Rengasliike vaihtoi talvirenkaat jo toissa viikolla ja vei samalla kesärenkaat rengashotellliin talveksi.
(täällä on satanut jo usemman kerran lunta ja ollut yöpakkasia)
Eipä vaihtanut isäntä. Tässä ei nyt ihan lähimailla ainakaan ole yhtään taloa jossa olisi isäntä, asun kaupungissa.
Mutta naapurin mies vaihtaa tänään :) itse tarjoutui. En itseäni sellaiseen hommaan sotke, katkeaa vielä kalliit rakennekynnet! Kahvit keitän tietysti.
Itselle kun en ole ukkoa nurkkiini tullut hommanneeksi kun en sellaista tarvitse. Apua löytyy joka tarpeeseen ilman että pitäisi sietää jotain ylimääräistä rasitetta kotonaan.
Naisen elämä kun on näin helppoa kun sen osaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole. 20 min riittää hyvin per auto.
Vaihtoi mutta laiskuuttaan ei tarkistanut ilmanpaineita. Nyt piti itse käydä abc-asemalla tarkistamassa 😕
Jos rahaa uuteen autoon niin silloin on rahaa regashotellin palveluihin 👍
Duecorso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole. 20 min riittää hyvin per auto.
Jaa, noin kauan, mun enari on 10 minuuttia.
Kaikilla yksityissaastutin eivätkä edes itse osaa.