Pettääkö hyvät ihmiset?
Jos ihminen pettää, levittää valheita, puhuu pahaa existä/ystävistä, manipuloi, mollaa, haukkuu, mitätöi, vertailee, syyttelee aina muita yms... luokittelisitteko tällaisen ihmisen hyväksi ihmiseksi/tyypiksi?
Jotenkin ärsyttää, että ex-miestä kaikki sanoo hyväksi ja ihanaksi tyypiksi, mutta minulle näkynyt hyvin erilainen kuva. Aina olen pyrkinyt ymmärtämään miehen vaikean lapsuuden ja vaikeudet muutenkin elämässä ja yrittänyt ymmärtää, ettei mies ole paha, vaan taustalla kaikkea pahaa jonka seurauksena käyttäytyy miten käyttäytyy, mutta viimeiseen vuoteen en vain oikein ole jaksanut ymmärtää (siksi ero).
Jos minä tein jotain väärin, niin mies sai kyllä suuttua ja syytellä, jos haukkui ja loukkaannuin, niin oli vain vitsiä, en ymmärrä, olen tosikko, olen liian tunteellinen yms. Aina yritin kaiken ymmärtää ja uskoin, että kaiken alla on kuitenkin se hyvä ja kiltti tyyppi, johon alunperin ihastuin. Mutta nyt olen alkanut miettimään, että ehkä ei olekaan.. Ehkä mies on vain.. pska tyyppi.
Ja mietin tosiaan asiaa, koska käyn terapiassa suhteen jäljiltä ja meillä yhteiset lapset joiden takia joudutaan olemaan tekemisissä
Kommentit (22)
Mies on vaan hyvä esittämään mukavaa tyyppiä. Jotkut ovat ihmisten mielestä niin kivaa seuraa, että heille annetaan anteeksi ihan älyttömiäkin asioita. Ei niitä ihmisiä kiinnosta, koska he eivät ole petettyjä.
Mielipide saattaisi muuttua, jos joutuisi yhtä intiimin tekemisiin pitkäksi aikaa tällaisen hyvän tyypin kanssa.
Ulkokultaiset juonii ja pettää.