Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:19"]

Mikä teitä vaivaa, pikkusieluiset ihmiset?

Ettekö edes häpeä itseänne?

[/quote]

Eikö kauneuskilpailuissa ole nimenomaan tarkoitus arvostella ulkonäköä vai olenko käsittänyt jotakin väärin? Ihmisiä nyt sattuu ihmetyttämään se, että tuon näköinen valittiin voittajaksi. Eikä ole vauvapalsta ainoa paikka, jossa ihmetellään. Luulen, että aika vallitseva mielipide tämä täälläkin esiintyvä.

[/quote]

Aikuiset ihmiset haukkuvat kilpaa nuorta tyttöä. Sairasta touhua.

Ihminen on ihmiselle todellakin susi.

Vierailija
42/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin ihmisissä on karismaa. Pelkät nätit kasvot ja symmetriset piirteet ei riitä, jos karismaa ei ole. Tämä tyttö on voittanut karismallaan. 

Vierailija
44/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="sibir" time="10.01.2015 klo 02:35"]

Näyttää hieman Tuksulta.

[/quote]

Itse ajattelin heti kun näin tuon kuvan että sehän on kuin Julle hoikkana, sama meikkaustyyli ja kaikki...

Vierailija
45/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmaava laulunääni ja ihana tyttö. Kerranki saatiin kiva missi, ei kylmää ja etäistä nukkea.

Vierailija
46/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tuota videota ole katsonut tai muutenkaan tutustunut kauheasti näihin kuviin. MUTTA. Ei voi sanoa, että se karisma olisi niihin lehtikuviin, joiden perusteella lukijoiden luulisi äänestävän, välittynyt. Vaikka kuinka karisma ja kiva luonne ja mikälie välittyisi videossa ja luonnossa (en ota kantaa onko sitä karismaa, kun en ole videoita katsonut), niin varmasti eivät äänestäjät ole niitä videoita katsoneet, vaan äänet on annettu kuvien perusteella. Ja jos kerran voitti ylivoimaisesti lukijoiden äänestykset IL:ssä ja Seiskassa, niin sori vaan, on pakko vähän epäillä tätä juttua.

Vierailija
47/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk mitkä kumipallot rintojen paikalla, huuletkin töröttää omituisesti. Kaipa se on karismaa joillekin?

Vierailija
48/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, ehkä on nätimpi luonnossa, kuviin se ei kauheasti välity. Ja aivan karmea meikki, näyttää etäisesti Martinalta. Mutta, kuka jostain Miss Helsingistä välittää?

Vierailija
49/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä, paljon melua tyhjästä! Vähäksi aikaa tyttö saa julkisuuteen vähäpukeisia kuviaan seiskassa ja muissa roskalehdissä, siinä se. Sitten täytyykin jo huhhuh, esiintyä tosi kuumissa ja seksikkäissä kuvissa ja esitellä uusia tissejä vallan yläosattomissa, jos haluaa julkisuuden jatkuvan. Näitä riittää.

Vierailija
50/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohojosen tyttöjä, Haaparannalta, itseasiassa taitaa olla ruotsalainen. Eikö ollut kauniimpia. ???

Vierailija
51/124 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti järjestetty juttu

Vierailija
52/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut aika paljon kapeammat huulet aiemmin, ja silarithan tolla on ihan selvät ilman mitään ennen-kuviakaan.

http://is11.snstatic.fi/img/978/1288747554780.jpg

http://is12.snstatic.fi/img/978/1288747554166.jpg

Onhan se nyt sopivaa että kilpailun, jonka palkintona on lahjakortti silareihin ja muihin täyttelyihin voittaa muikkeli jolla on jo valmiiksi silarit ja ihan kunnon otteella täytetyt huulet. Saa sitten vielä isommiksi molempia, ihanaa, eikä ne nätimmät tytöt pääse niin helposti pilaamaan itseään samoilla lisäkkeillä.

Vierailija
53/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitättekö yhtään, miten näissä pienemmissä kauneuskisoissa huijataan miten sattuu? Olen itse ollut kuulemassa, miten eräs henkilö junaili eräälle kaunottarelle lehden kauneuskisoissa voiton, mukamas lukijaäänestys mut tämä mieshenkilö kehtasi kännissä jauhaa, miten kaunotar oli antanut hänelle pillua "ja sitten se voittikin koko kisan". Että näin. 

Vierailija
54/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika pitkät ja leveet kasvot, nenä on pitkä (ei niinkään iso) ja levenee sieraimien kohdalta valtavasti kun hymyilen. Silmäni menee hymyillessä tuhannen kurttuun, johtuuko sitten hiukan turpeista luomistani. Kasvot ovat kuin kuu tai kuten tuttuni on sanonut, voisin olla puoliksi japski (ei minussa oikeasti ole aasialaisia piirteitä, muuten kuin leveät ja isot kasvot). Kaikki on suurta, paksu tukka, paksut kulmat, isot silmät, pitkä leveä nenä, muhkeat huulet (jonka vuoksi ihmiset luulee että pidän 24/7 duckfacea).

Se mitä haluan tällä pohjustuksella kertoa on, etten ole koskaan pitänyt itseäni missi-kauniina. Olen pitkä ja hoikka, mutten ole koskaan edes kuvitellut osallistuvani, koska kasvoni eivät ole "missikasvot."

Nyt suoraansanoen v*tuttaa etten osallistunut, koska olen täysin samaa sarjaa voittajan kanssa ja vaikka itse sanonkin, olen vielä himpun kauniimpi (olisin voinut voittaa voittajan). Ihanaa että meillä pullapäillä on näköjään mahdollisuuksia, mutta harmi jos meidänkaltaiset pulliaiset lähtee Suomea jonnekin edustamaan. Koska voittajan (ja itseni) kauneustyyppi ei ole kaunis. Maatalonemäntä -kisaan soveltuvat enemmänkin.

Vierailija
55/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas yksi ainakin nenäleikkaukseen menijä..

Vierailija
56/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kattokaapa vaikka tota joka sai ton miss perfect body tittelin samoissa kisoissa.. Jannajuulia Vuorela tai vuorinen.. On pikkusen eri sarjaa voittajan kanssa.. Kyllä tässä joku haiskahtaa.. Järjestetty voitto.

Vierailija
57/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin haastattelun iltapäivälehdestä ja tuli Tuksu Tukiainen mieleen.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1420803511964.html

Vierailija
58/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli kysyä, millainen toistaitoinen tai sirten näkövammainen ihminen on sen kuvan ottanut ja toisaalta kaikista kuvista valinnut? Onko tahallaan halunnut karmean kuvan laittaa? Meistä kaikista saa tollaisen kuvan, jos on raskas meikki, kuumottavat valot ja jollain salamalla rätkäistään päin naamaa. 

Vierailija
59/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa linkittää, mutta IL:n sivuilla on kuvia vuosien takaa, täytyy sanoa, että mitättömän näköinen missi ilman raskasta meikkiä kuin meikinkin kanssa. Jos menee kauneuskisaan arvosteltavaksi, saa heitä täälläkin arvostella.

Vierailija
60/124 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahhaa porsaan näköinen eikä auta muovitissi ja töröhuuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi