Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut, jos...

Vierailija
14.11.2014 |

tutustumisvaiheessa toinen viestittelee ahkerasti ja käyttää paljon hymiöitä mutta suhteen virallistamisen jälkeen sanookin, että olihan se viestittely ja hymiöiden käyttö silloin kivaa, mutta jotenkin siihen kyllästyi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia, itsekin oon tehnyt tota ennen kun tajusin miten paljon toi hämmens toista. en ikinä kavereille chattaillessä laita hymiöitä koska tiedän heidän tuntevan mun kirjotusasun ja näkevän siitä läpi millä tuulella oon, mutta uudempi tuttavuus voi ajatella että oon tyly tai ei kiinnosta. jotenkin rasittavaa tunkea loppuun jotain kaksoispiste sulkuja kun en 99% ajasta niin joudu tekemään :D

Vierailija
2/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:27"]ihan normaalia, itsekin oon tehnyt tota ennen kun tajusin miten paljon toi hämmens toista. en ikinä kavereille chattaillessä laita hymiöitä koska tiedän heidän tuntevan mun kirjotusasun ja näkevän siitä läpi millä tuulella oon, mutta uudempi tuttavuus voi ajatella että oon tyly tai ei kiinnosta. jotenkin rasittavaa tunkea loppuun jotain kaksoispiste sulkuja kun en 99% ajasta niin joudu tekemään :D
[/quote]

Mutta eksäni ei jaksanut enää edes iestitellä, koska suhteen virallistuttua on kuulemma epänormaalia viestitellä paljon. Se on mielestäni erittäin loukkaavasti sanottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:27"]ihan normaalia, itsekin oon tehnyt tota ennen kun tajusin miten paljon toi hämmens toista. en ikinä kavereille chattaillessä laita hymiöitä koska tiedän heidän tuntevan mun kirjotusasun ja näkevän siitä läpi millä tuulella oon, mutta uudempi tuttavuus voi ajatella että oon tyly tai ei kiinnosta. jotenkin rasittavaa tunkea loppuun jotain kaksoispiste sulkuja kun en 99% ajasta niin joudu tekemään :D
[/quote]

Mutta eksäni ei jaksanut enää edes iestitellä, koska suhteen virallistuttua on kuulemma epänormaalia viestitellä paljon. Se on mielestäni erittäin loukkaavasti sanottu.
[/quote]

Siis viestitellä

Vierailija
4/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:27"]ihan normaalia, itsekin oon tehnyt tota ennen kun tajusin miten paljon toi hämmens toista. en ikinä kavereille chattaillessä laita hymiöitä koska tiedän heidän tuntevan mun kirjotusasun ja näkevän siitä läpi millä tuulella oon, mutta uudempi tuttavuus voi ajatella että oon tyly tai ei kiinnosta. jotenkin rasittavaa tunkea loppuun jotain kaksoispiste sulkuja kun en 99% ajasta niin joudu tekemään :D
[/quote]

[/quote]

Onko joku samaa mieltä? Että virallisessa parisuhteessa on epänormaalia viestitellä paljon?

Vierailija
5/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olihan meilläkin silloin alussa ihan kivaa mutta sitten mä vaan jotenkin kyllästyin" ja perään "morjens".

Vierailija
6/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin. Tuskin mieskään arvostaisi, jos olisin viettelevä, huomaavainen, timmi ja ihana iskiessäni miestä ja sitten kun mies suostuisi suhteeseen, niin paisuisin heti ylipainoiseksi ja rupeaisin huutamaan ja vaatimaan selkähierontaa ja merkkilaukkuja.

Suhde ei todellakaan tule kestämään, jos toinen osapuoli on kaupitellut itseään tavoilla, jotka eivät sitten jatku pitkässä suhteessa.

Vierailija
7/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisin, että henkilö on kovasti yrittänyt päästä parisuhteeseen. Kun hän kokee, että suhde on vakinaistunut, voi lopettaa yrittämisen, koska suhdehan jatkuu itsekseen ikuisesti. (Ja kun suhde sitten "yllättäen" loppuu, hän varmaan itkee kurjaa kohtaloaan kaikille. Nyyh nyyh, se jätti.)

Vierailija
8/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:45"]Ei näin. Tuskin mieskään arvostaisi, jos olisin viettelevä, huomaavainen, timmi ja ihana iskiessäni miestä ja sitten kun mies suostuisi suhteeseen, niin paisuisin heti ylipainoiseksi ja rupeaisin huutamaan ja vaatimaan selkähierontaa ja merkkilaukkuja.

Suhde ei todellakaan tule kestämään, jos toinen osapuoli on kaupitellut itseään tavoilla, jotka eivät sitten jatku pitkässä suhteessa.
[/quote]

Miten upeaa, että joku ymmärtää minua... tätä olen yrittänyt hokea. Että on todella väärin minua kohtaan johdattaa minua harhaan näin. Luulin, että mies on sellainen kuin antoi silloin ymmärtää. Suututtaa!

Vierailija
9/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:57"]Kokisin, että henkilö on kovasti yrittänyt päästä parisuhteeseen. Kun hän kokee, että suhde on vakinaistunut, voi lopettaa yrittämisen, koska suhdehan jatkuu itsekseen ikuisesti. (Ja kun suhde sitten "yllättäen" loppuu, hän varmaan itkee kurjaa kohtaloaan kaikille. Nyyh nyyh, se jätti.)
[/quote]

Ja tämä... olen vain ollut täysi itsestäänselvyys. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän