Outo valinta Miss Helsinki -kilpailun voittajaksi
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Miss-Helsinki-2015-tittelin-voitti-yoelaman-VIP-hoast/1063747
Ja tässä toinen kuva:
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Miau-mika-kissa-tassa-on-Seiskan-lukijoiden-Miss-Helsinki-2015-suosikki/1063738
Vähän hämmentävä voittaja?
Kommentit (124)
Martina Aitolehti puolusteli Rosannaa sanomalla että hän edustaa omanlaistaan ulkonäköihannetta (niinpä...) ja lisäksi hän sanoi, että kun Rosannan näkee livenä niin on outoa, jos pitää häntä rumana... Ei kauhean mairittelevasti sanottu mielestäni. :D
Voittajasta saa sympaattisen kuvan, ei näytä tyhjältä posliininukelta kuten useimmat muut. Ehkä on loistanut persoonallaan. Joten mitä väliä?
On se ainakin ruma ku petolinnun perse.
Näyttää melkein nelikymppiseltä. Se vasemman puoleinen blondi olisi ollut nätimpi ja freesimpi valinta.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:16"]
Voittajasta saa sympaattisen kuvan, ei näytä tyhjältä posliininukelta kuten useimmat muut. Ehkä on loistanut persoonallaan. Joten mitä väliä?
[/quote]
Kamoon, ei tuollaisiin kisoihin mitkään kiltit, fiksut ja persoonallaan loistavat tytöt mene.
Ei esim tässäkään muihin verrattuna näytä ollenkaan pahalta. Muut on kylmän oloisia, hänestä saa välittömän ja lämpimän kuvan.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:20"]
Näyttää melkein nelikymppiseltä. Se vasemman puoleinen blondi olisi ollut nätimpi ja freesimpi valinta.
[/quote]
Laatikkonaaman näköinen se toinen blondi, en ymmärrä, mitä jotku näkee noissa neliskanttisissa kasvoissa.
Pahastun tuosta nelikymppiseksi sanomisesta. Viiskymppiset, joilla on huono maku, näyttävät tuolta. Olen 41 ja näytän ehkö 15 v nuoremmalta kuin hän, sama pätee ystäviini. (Ja olen totaalisen luomu, kunnon voiteisiin ja tupakoimattomuuteen panostanut.) Nuoret mimmit, olkaa tarkkana niiden pakkelikerrosten ja tekoripsien kanssa, ne tekevät vanhemman ja tönkköisemmän näköiseksi. Kukaan mun ikäinen ei paklaisi naamaansa tuolla lailla, koska meikki korostaa ryppyjä ja jokaisella tän ikäisellä niitä on vähän. Itse en laita koskaan meikkivoidetta enkä mitään silmänympärysvoidetta ja siksi varmaan ihokin pysynyt hyvänä, kun en joudu hinkkaamaan niitä poiskaan eri tuotteilla. Älkää myöskään ottako niitä ruiskeita, ne jäävät sinne ihon alle kuitenkin jumiin ja siitä sitten tulee sellaisia kuonomaisia miehekkäitä kasvoja. Take this from me. Multa kysytään viikottain, olenko opiskelija, olenko jo 30 jne.
Tuo tyttö voi olla loistava persoona ja ikään kuin esiintyä karismaattisesti, toivotaan niin, mutta hän ei aivan ehdottomasti ollut kisan kaunein. Koko kisaa kehystää outo lehmänkauppa-fiilis.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:25"]
Ei esim tässäkään muihin verrattuna näytä ollenkaan pahalta. Muut on kylmän oloisia, hänestä saa välittömän ja lämpimän kuvan.
http://www.misshelsinki.fi/images/news/glosshymy_1200.jpg
[/quote] Ei hitto noita voi sanoa yhtäkään kauniiksi :( Varmaan jos noi pakkelit pestäis pois ja laitettas hiukset nätemmin ja jotkin tyylikkäät vaatteet, niin voisivat olla nätempiä. Sellaisia norminättejä naisia siis, mutta tuo tyyli, huhhuh, onko sen Mara luonut? Aivan karsean halvan näköisiä,just semmosia seiskapäivää-lukijakunnan ihannetyttöjä. Miksi nuoret naiset menee mukaan tällaiseen ala-arvoiseen touhuun??
No sama täällä ku nro 81, mäkin oon nelikymppinen eikä peilistä katso tuommonen kuvatus mitä nää tytöt on. Mulla on hehkeä iho, pikkasen ryppyjä silmien ympärillä ja täysin luomu, ei feikkiripsiä ja -rusketusta, huulitäytteitä tms, ei edes hiusväriä. Monellakohan noistakaan on edes lähellä omaa väriä hiukset? Jotenkin törkeältä näyttää nuo värjätyt mustat, kun näkee ettei väri ole oma. Mä osaan myös pukeutua tyylikkäästi, ei tulis mielenkään tullaiset hutsuvaatteet ja halpalook.
Ikävä kyllä kisan tuomarina on se Motörheadin surullisenkuuluisa blondi svedu rumpali, jolla on maine nuorten naisten vonkaajana. Itse työtehtävissä minullakin ollut "kunnia" saada vastaanottaa perheellisen hölmön ukon flirttailua ja sitten oikuttelua, kun ei kiinnostanut... Tuskin voittajaksi on tullut tyttö, joka olisi värähtänyt inhosta sedän flirttailessa. Flirtti on harmitonta, mutta kaikki eivät siitä tykkää.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:53"]
Olisi hauska nähdä, kuinka moni näistä arvostelijoista uskaltaisi heittää samat komentit ihan oman nimensä ja kuvansa takaa :)
[/quote]
Kyllä jotkut on facebookissa laittaneet.
http://instagram.com/p/xT73OCyNWq/?modal=true
Siis oikeasti järkyttävää. Tämä on jo loukkaus niitä muita kilpailijoita kohtaan että tuo voittaa. Monet transvestiititkin on naisellisempia kun tämä tapaus.
Meni siinä Martinankin loput uskottavuuden rippeet.
Kammottavat kisat. Mutta taitaa nuo Miss Suomi-kisatkin olla menneet jo aikoja sitten kauas viattomasta ja millään lailla arvostettavasta kauneimman neidon etsimisestä. Tyrkkyjä, tyrkkyjä, huijareita, kyynerpäätaktikkoja ja vielä pahempia tyrkkyjä, kaukana kaikesta luonnollisuudesta ja jo kauneudestakin. Entiset perintöprinsessat ja missit pitävät sittemmin huolta näkyvyydestään postaamalla itsestään ties mihin tuutteihin lukuisia herutuskuvia päivittäin ja ravaavat ö-luokan tositv-ohjelmissa, julkkismiesten perässä ja kirurgien vastaanotolla. Vastenmielistä menoa. Onneksi ei ole pakko lukea.
Mä luulen että tällä voittaja vallinnalla haluttiin vaan mahdollisimman paljon huomiota ja suosiota sillä että voittajaksi valittiin rumin kisaaja. Iltalehtikin laittoi ihan järkyttävän voittaja kuvan mediaan ja tottakai siitä syntyi kohu.
Ei ihme että naamakin näyttää tuolta!
Tässä jaksossa raahattu kaikki tytöt ottamaan piikkiä naamaan vaikka ei mitään vikaa!!!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015011319013410_vi.shtml
joo, Iltalehti voi ottaa ihan itse vastuulleen kaiken sen skeidan, mitä voittajan päälle heitettiin, koska julkaisi aivan kaameita kuvia. Näissä tyttö näyttää kauniilta, näistä tajuaa, miksi voitti. En tunne koko ihmistä ja kisassa on jotain karmivaa, mutta saatiin kyllä aivan eri kuva voittajasta lehtikuvien jälkeen. Se meikki oli karmiva.
[quote author="jereee" time="10.01.2015 klo 01:58"]
Miten vanha tuo on? Näyttää tuossa toisessa kuvassa melkein nelikymppiseltä
[/quote]"melkein"? Olen 47 ja näytän reilusti nuoremmalta kuin kuvan hlö
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:10"]
Joo, voittajassa on samaa näköä kuin Jonna Geageassa ja myös Sini Sabotagessa.
[/quote]
Ja Martinassa itsessään. Ehkä hieman maskuliininen? Minusta ei nyt niin paha, kun mitä täällä annetaan ymmärtää kuitenkaan...