Miksi kaikilla viisikymppisillä julkkismiehillä on nuori vaimo?
Onko joku muoti nykyään, että lähes kaikilla viisikymppisillä julkkismiehillä on nuori vaimo? Tuntuu olevan nykyään enemmän sääntö, kuin poikkeus. Viisikymppinen mies ja 25-30v nainen. Miksi eivät ole ikäistensä naisten kanssa?
Kommentit (174)
Ja taas syyllistetään miehiä. Ihan kuin ne 25-30 vuotiaat naiset olisivat täysin tahdottomia. Ja sitten tuhma setä tulee ja ottaa viattoman neidon? Nuori viaton neito on aina uhri ja paha setä on aina paha. Eikö tämä ole naisten älykkyyden räikeää aliarvioimista? Miten Sanna Marin voi olla pääministeri, jos hän on niin avuton, kuin aloittaja väittää naisten olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet vaihtaisi parikymppisenä, jos vaan pystyisi.
Eikö miehet siis rakastu?
Tottakai. Tiukkoihin pakaroihin ja p.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin tavoitteena hankkia kaikki meriitit ammatillisesti ja, kun tämä on onnistunut, niin enää jää jäljelle hankkia meriitti onnistuneena miehenä. Mikäs sen isompi osoitus tästä kuin se, että vielä vanhana ukkona saa itselleen nuoren naisen.
Näet siis naisen kohteena, et ihmisenä.
Kuten oikein onkin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset ymmärrä, että suurinosa miehistä haluaa nuoren naisen?
ei kun aina kerrottu että mies haluaa vanheta yhden naisen kanssa yhdessä
Kuka tällaista postaskaa on puhunut?
miehet aina sanoo että ne haluaa rakastua naiseen jne.
Ja naiset uskoo kaiken sinisilmäisesti :)
Hymiö paljasti katkeruuden.
Katkeruuden mistä? Ei minulla ole mitään mahdollisuuksia saada nuorta naista parisuhteeseen, joten miksi olisin katkera?
On sekopäistä väittää ettei miehet muka rakastuisi. Jos mies on ollut nuoresta saakka rakastamansa naisen kanssa yhdessä, miksi hän jättäisi vaimonsa kun vaimo vanhenee? Jos et usko rakkauteen niin turha olla katkera. Ihmisillä on myös tunteita eikä kaikki ole vain seksiä ja ulkonäköä. Jos et taas tunne välittämistä ja kiintymystä toiseen voit mahdollisesti olla psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vanhentua yhdessä sen nuoremman naisen kanssa.
Kun mies ja nainen tapaa nuorina ja rakastuu, he haluaa vanheta yhdessä.
En tiedä mistä se johtuu että nuoret naiset rakastuvat palavasti vanhoihin rikkaisiin miehiin. Meistä varmaan jokainen muistaa Anna Nicole Smith nimisen henkilön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet vaihtaisi parikymppisenä, jos vaan pystyisi.
Eikö miehet siis rakastu?
Tottakai. Tiukkoihin pakaroihin ja p.....
Tuo ei ole rakkautta vaan seksuaalista himoa.
En minä ainakaan ensimmäisenä kysele naisen ikää jos tapaan itseäni kiinnostavan naisen. Silti näissä ympyröissä miehet ovat yleensä tekemässä omaa bisnestään ja naiset ovat mukana ulkonäöllään. Ei tosin enää näin yksioikoisesti, asiat on jo sekoittuneet monellakin tapaa. Silti, viisikymppinen nainen ei välttämättä halua enää olla iltapintaelämässä mutta samanikäinen mies tekee sitä oman etunsa vuoksi.
Täällä moni mies ei osaa kertoa mitä rakkaus on. Harmi ettette osaa kokea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole elämäni aikana nähnyt Prismassa 50v mies ja 20v nainen paria. Missä näitä tapaa? Iltasanomien otsikoissa?
Aika harvoin julkkiksia tulee vastaan.
No eihän nyt julkkikset prismassa käy! Ne tilaa ruoat kotiin, joskus saatetaan hakea täydennystä Anton & Antonilta. Siellä julkkiksiin törmääkin toisinaan, myös niihin nuori nainen, vanhempi mies -pareihin.
Koska miehen identiteetti rakentuu sen pohjalle, mitä hän näkee itsestään naisen silmissä ja tämä kuvittelee, että nuori nainen palauttaa myös hänen oman nuoruutensa. Ei palauta. Pallit roikkuvat vuosi vuodelta enemmän ja nuoruutensa päiviä haikailevat papparaiset ovat yhä säälittävämpiä.
Ei se edes ole noin, vaan niihin juorulehtien valokuviin vain ovat tyrkyllä pelkästään ne julkkismiehen kautta näkyvyyttä hakevat naiset. Ne keski-ikäiset parit, jotka viettävät iltojaan kotona, eivät osu noihin "uutisiin".
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä se johtuu että nuoret naiset rakastuvat palavasti vanhoihin rikkaisiin miehiin. Meistä varmaan jokainen muistaa Anna Nicole Smith nimisen henkilön
Jos sun paras esimerkkisi on parin kymmenen vuoden takaa, niin kuinka yleinen tämä käytäntö mielestäsi on?
Ei menneinä vuosikymmeninä ollut yhtä paljon suuren ikäeron pareja. Muistan kun Aira Samulinin ja Ekku Peltomäen ikäeroa kauhisteltiin, se oli vieläpä väärin päin. Muutamilla julkkisnaisilla on reilusti nuorempi kumppani esim. Marion, Katri Helena, Virve Rosti. Heillä on todennäköisesti sellainen mies, jota ei vauvaruljanssi kiinnosta. Tunnen pari 40 v. miestä, joilla on n. 25 v nainen, muut miehet ovat selvästi kateellisia
Pappaseksi trendaa nyt villisti nuorten keskuudessa. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mies ja nainen tapaa nuorina ja rakastuu, he haluaa vanheta yhdessä.
Näinhän se menee. Minäkin olen aina elämän loppuun asti miestäni kolme vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalevi2021 kirjoitti:
Minulla on takana avioliitto, josta kolme lasta. Lapset ovat kohta aikuisuuden kynnyksellä ja tärkeintä maailmassa, haluan tukea ja olla heille läsnä. Valitettavasti en aina kyennyt tähän kun olivat pienempiä ja usein työni ajoi minua etäämmäksi perheestäni. Nyt on mennyt nelisen vuotta erosta ja kävin aika syvällä. Myin firman ja ostin kaksion, jota remontoidessani sain purkaa ajatuksiani. Olen tehnyt muutamia vastaavia harrastusprojekteja nyt vuosien aikana. Minulla on yhtäkkiä paljon vapaata ja olen oppinut paljon itsestäni.
Puolisen vuotta sitten tapasin ihastuttavan naisen, joka on nyt yllätykseksemme raskaana. Uusi puolisoni on minua merkittävästi nuorempi, melkein puolet iästäni. Rakastamme toisiamme kovasti ja puhumme tulevaisuudesta, mutta minua jännittää kuinka lapseni ottavat tiedon uudesta sisaruksestaan. Ex vaimoni ei ole puhunut minulle enää pitkään aikaan, hän huutaa, joten änen kanssa asiat tuskin menevät parempaan suuntaan aivan lähiaikoina. Toivoisin että ihmiset osoittaisivat enemmän empatiaa kuin negatiivisia tunteita. Se että tuomme ajatuksissa ja sanoissamme pahaa, ei millään tavalla kehitä, ainoastaan satuttaa.
Hui. Pikaraskaus liki tuntemattoma kanssa ja uusi 20 vuoden työrupeamakierros. Saat kyllä kaiken empatian, hoidathan hommasi hyvin.
Isolla todennäköisyydellä erityislapsi tulossa, onnea vaan nuorelle muijallesi. Toivottavasti hänellä on talous kunnossa, todella fiksua lisääntyä puolituntemattoman vanhan patun kanssa.
Täytyy sanoa, että älykkäin tuntemani henkilö, joka on vieläpä tosi komea, on syntynyt yli 50-vuotiaalle isälle.
Tunnen 65 vuotiaan miehen jolla on uusi parikymppinen kihlattu aina viikon välein. 200 €/3 h.
Nuoreen vaimoon vaihtaneet miehet tulevat viettämään yksinäisen vanhuuden. Vaimo ottaa ja lähtee, kunhan ukko on riittävästi vanhentunut. Harva nainen alkaa miehensä omaishoitajaksi kukkeimmassa keski-iässään.