Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla viisikymppisillä julkkismiehillä on nuori vaimo?

Vierailija
31.10.2021 |

Onko joku muoti nykyään, että lähes kaikilla viisikymppisillä julkkismiehillä on nuori vaimo? Tuntuu olevan nykyään enemmän sääntö, kuin poikkeus. Viisikymppinen mies ja 25-30v nainen. Miksi eivät ole ikäistensä naisten kanssa?

Kommentit (174)

Vierailija
101/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevi2021 kirjoitti:

Minulla on takana avioliitto, josta kolme lasta. Lapset ovat kohta aikuisuuden kynnyksellä ja tärkeintä maailmassa, haluan tukea ja olla heille läsnä. Valitettavasti en aina kyennyt tähän kun olivat pienempiä ja usein työni ajoi minua etäämmäksi perheestäni. Nyt on mennyt nelisen vuotta erosta ja kävin aika syvällä. Myin firman ja ostin kaksion, jota remontoidessani sain purkaa ajatuksiani. Olen tehnyt muutamia vastaavia harrastusprojekteja nyt vuosien aikana. Minulla on yhtäkkiä paljon vapaata ja olen oppinut paljon itsestäni.

Puolisen vuotta sitten tapasin ihastuttavan naisen, joka on nyt yllätykseksemme raskaana. Uusi puolisoni on minua merkittävästi nuorempi, melkein puolet iästäni. Rakastamme toisiamme kovasti ja puhumme tulevaisuudesta, mutta minua jännittää kuinka lapseni ottavat tiedon uudesta sisaruksestaan. Ex vaimoni ei ole puhunut minulle enää pitkään aikaan, hän huutaa, joten änen kanssa asiat tuskin menevät parempaan suuntaan aivan lähiaikoina. Toivoisin että ihmiset osoittaisivat enemmän empatiaa kuin negatiivisia tunteita. Se että tuomme ajatuksissa ja sanoissamme pahaa, ei millään tavalla kehitä, ainoastaan satuttaa.

Noin vanha mies eikä osaa ehkäistä.

Tuonikäiset on jo tottunut kuvioihin jossa ei ole tarvetta ehkäisylle.

Vierailija
102/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä 50 mies voi ajatella itsensä ikäistä, jos miettii esim. perheen perustamista. Nainen on hedelmällisessä iässä 20 - 35 vuotiaana, joten kyllä se on katsottava noin 20 v. nuorempaa. Itse olen 45 ja naiseni on 28.  Tietty jos ei ole aikomusta perheen lisäykseen, niin ikähän on vain numero. (vai onko :) )

Jos on aikomus perustaa perhe, niin fiksu nainen ei sitä todellakaan perusta lähes viiskymppisen kanssa, tuon ikäisten miesten sperman laatu on huono.

EN puhunut sinusta. Jotkut naiset kyllä perustaa perheen vaikka viiskymppisen kanssa.

Mies voisi ajatella sitä lastakin. Lapsi pääsee ripiltä, kun iskä on ollut jo pari vuotta eläkkeellä. Toki jos nainen on valinnut varakkaan miehen, niin lapsi saa perinnön jo nuorena. Se on hyvä juttu.

No mies jos ei ole perhettä perustanut nuorena vaan herää perheen perustamiseen vasta viiskymppisenä, niin ei silloin mietitä vaan toimitaan.

Kuinka monta lasta sinä olet kasvattanut aikuiseksi? Ihan kiinnostaa.

Pari kasvattilasta olen kasvattanut ja kouluikäisiä lapsia ovat edelleen. Eli ei biologisia lapsia, mutta sellaista ollaan hankkimassa.

Ja ne kasvattilapset oli ihan vastasyntyneestä asti teidän hoidettavina? Oikein paljon onnea vaan viisikymppisenä lisääntymiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä 50 mies voi ajatella itsensä ikäistä, jos miettii esim. perheen perustamista. Nainen on hedelmällisessä iässä 20 - 35 vuotiaana, joten kyllä se on katsottava noin 20 v. nuorempaa. Itse olen 45 ja naiseni on 28.  Tietty jos ei ole aikomusta perheen lisäykseen, niin ikähän on vain numero. (vai onko :) )

Jos on aikomus perustaa perhe, niin fiksu nainen ei sitä todellakaan perusta lähes viiskymppisen kanssa, tuon ikäisten miesten sperman laatu on huono.

EN puhunut sinusta. Jotkut naiset kyllä perustaa perheen vaikka viiskymppisen kanssa.

Mies voisi ajatella sitä lastakin. Lapsi pääsee ripiltä, kun iskä on ollut jo pari vuotta eläkkeellä. Toki jos nainen on valinnut varakkaan miehen, niin lapsi saa perinnön jo nuorena. Se on hyvä juttu.

No mies jos ei ole perhettä perustanut nuorena vaan herää perheen perustamiseen vasta viiskymppisenä, niin ei silloin mietitä vaan toimitaan.

Pari kasvattilasta olen kasvattanut ja kouluikäisiä lapsia ovat edelleen. Eli ei biologisia lapsia, mutta sellaista ollaan hankkimassa.

Ja ne kasvattilapset oli ihan vastasyntyneestä asti teidän hoidettavina? Oikein paljon onnea vaan viisikymppisenä lisääntymiseen.

Kiitos! Ehkä onni vielä potkaisee :P

Vierailija
104/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalevi2021 kirjoitti:

Minulla on takana avioliitto, josta kolme lasta. Lapset ovat kohta aikuisuuden kynnyksellä ja tärkeintä maailmassa, haluan tukea ja olla heille läsnä. Valitettavasti en aina kyennyt tähän kun olivat pienempiä ja usein työni ajoi minua etäämmäksi perheestäni. Nyt on mennyt nelisen vuotta erosta ja kävin aika syvällä. Myin firman ja ostin kaksion, jota remontoidessani sain purkaa ajatuksiani. Olen tehnyt muutamia vastaavia harrastusprojekteja nyt vuosien aikana. Minulla on yhtäkkiä paljon vapaata ja olen oppinut paljon itsestäni.

Puolisen vuotta sitten tapasin ihastuttavan naisen, joka on nyt yllätykseksemme raskaana. Uusi puolisoni on minua merkittävästi nuorempi, melkein puolet iästäni. Rakastamme toisiamme kovasti ja puhumme tulevaisuudesta, mutta minua jännittää kuinka lapseni ottavat tiedon uudesta sisaruksestaan. Ex vaimoni ei ole puhunut minulle enää pitkään aikaan, hän huutaa, joten änen kanssa asiat tuskin menevät parempaan suuntaan aivan lähiaikoina. Toivoisin että ihmiset osoittaisivat enemmän empatiaa kuin negatiivisia tunteita. Se että tuomme ajatuksissa ja sanoissamme pahaa, ei millään tavalla kehitä, ainoastaan satuttaa.

Noin vanha mies eikä osaa ehkäistä.

Tuonikäiset on jo tottunut kuvioihin jossa ei ole tarvetta ehkäisylle.

Ja tyhmäkin vielä. Voi lapsiparat.

Vierailija
105/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tuo sinun murhe?

Vierailija
106/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli Peter Franzenkin eilen lehdessä, ylisti (suunnilleen samanikäistä) vaimoaan <3

Vierailija
107/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viisikymppisen miehen näkökulmasta on toki näin, että perheen perustaminen samanikäisen naisen kanssa ei onnistu. Sen 30-vuotiaan naisen näkökulmasta tuo ei vaan vaikuta kovin hyvältä diililtä. Kuka 30-vuotias nainen haluaa mielummin miehen, joka on elänyt miesvauvana puoli vuosisataa ja herännyt vasta sitten kiinnostumaan aikuisuudesta ja perhe-elämästä, jos vaihtoehtona on 30-vuotias mies, joka on päässyt yli teini-iästään ja haluaa perustaa perheen? Ei kukaan. Mutta kuten tuo yksi ketjussa kirjoittanut nelikymppisen kanssa seurusteleva alle 30-vuotias nainen kirjoitti, ei näitä samanikäisiä asiallisia miehiä välttämättä riitä jokaiselle. Vielä enemmän tuon diilin huonot puolet korostuu, kun nainen on 50-vuotias ja käsipuolessa on seitsemänkymppinen "nuorekas seniori joka vielä katsoo nykysarjoja ja jaksaa käydä lenkillä". Ikätovereilla on viisikymppiset miehet joiden kanssa matkustella ja kokea kaikenlaista vielä vuosikymmeniä, onnekkaimmilla romantiikkakin kukoistaa kun lapset alkavat olla isoja ja muuttaa pesästä.

Vierailija
108/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet vaihtaisi parikymppisenä, jos vaan pystyisi.

Vierailija
109/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä pörrää rahan ja helppouden kipeitä kimuleita.

Lihava yli 40v saa väistyä

Vierailija
110/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Pakko katsoa omaa rupsahtanutta läskiä ja rumaa akkaa, kun ei nuorempaa ja kaunista saa. Olen toki itsekin ruma ja rupsahtanut ja läski, mutta kuitenkin. Täytyy tumputtaa sitten nuorille, isotissisille kauniille kiinteille naisille, ja panna akkaa pimeässä, peiton alla, ja kuvitella, että alla on ....

Vierailija
111/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa naisia.

Vierailija
112/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei parisuhteeseen ole tarjota, kuin nuoruus, kauneus ja kotityötaidot ja lapsenteko. Jun lapset on isoja ja nuoruus ja kauneus on lähtenyt, niin toivon, että vaimo tekee ne kotityöt. Seksitarpeet hoidan sivusuhteilla.. Pidän vaimon, että se hoitaa minut sitten vanhana,

Vierailija
113/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys aivan absurdi miehelle. Jos 5-kymppisenä on tarjolla 25 vuotiaita naisia ja oman ikäisinä naisia, niin ei tätä edes tarvitse miettiä. Kai tämä nyt on aivan itsestään selvyys kaikille.

Vierailija
114/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys aivan absurdi miehelle. Jos 5-kymppisenä on tarjolla 25 vuotiaita naisia ja oman ikäisinä naisia, niin ei tätä edes tarvitse miettiä. Kai tämä nyt on aivan itsestään selvyys kaikille.

Tottakai. Miksi miehet ylipäätään on naisten kanssa? Sillä luonteella ei ole väliä, tai älyllä- ulkonäkö on naisessatärkeintä, ja se tarkoittaa nuoruutta ja kauneutta.

Vierailija
115/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet siis rakastu?

Vierailija
116/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa. Miehet vaihtaakin vaimoa 5 vuoden välein. :D

Vierailija
117/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö naiset ymmärrä, että suurinosa miehistä haluaa nuoren naisen?

ei kun aina kerrottu että mies haluaa vanheta yhden naisen kanssa yhdessä

Kuka tällaista postaskaa on puhunut?

miehet aina sanoo että ne haluaa rakastua naiseen jne.

Ja naiset uskoo kaiken sinisilmäisesti :)

Vierailija
118/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymiö paljasti katkeruuden.

Vierailija
119/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole elämäni aikana nähnyt Prismassa 50v mies ja 20v nainen paria. Missä näitä tapaa? Iltasanomien otsikoissa?

Aika harvoin julkkiksia tulee vastaan. 

Vierailija
120/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymiö paljasti katkeruuden.

Katkeruuden mistä? Ei minulla ole mitään mahdollisuuksia saada nuorta naista parisuhteeseen, joten miksi olisin katkera?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi