Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla viisikymppisillä julkkismiehillä on nuori vaimo?

Vierailija
31.10.2021 |

Onko joku muoti nykyään, että lähes kaikilla viisikymppisillä julkkismiehillä on nuori vaimo? Tuntuu olevan nykyään enemmän sääntö, kuin poikkeus. Viisikymppinen mies ja 25-30v nainen. Miksi eivät ole ikäistensä naisten kanssa?

Kommentit (174)

Vierailija
61/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki m8ehet toimisi näin, jos olisi saumoja, eli voisi saada nuoren hehkeän vaimon rupsahtabeen kurpan sijaan. Naisessa tärkeintä on nuoruus ja kauneus

Eiköhän kaikki täyspäiset miehet arvosta kumppanuutta eniten. 

Vierailija
62/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt "kaikilla" ole. Keksin äkkiseltään monta, joilla on ei ole: Martti Suosalo, Mikko Kuustonen, Henkka Hyppönen, Miika Nousiainen, Ville Virtanen, Tommi Korpela, Peter Franzen, Tuukka Temonen, Ilkka Alanko, jne.

Näistä osa on vielä ns. ensimmäisellä kierroksella. Toisella kierroksella sitten otetaan se selvästi nuorempi nainen, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetelkaapa julkkismiehiä, jolla on vanhempi nainen?

Vierailija
64/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki m8ehet toimisi näin, jos olisi saumoja, eli voisi saada nuoren hehkeän vaimon rupsahtabeen kurpan sijaan. Naisessa tärkeintä on nuoruus ja kauneus

Kaikki miehet jotka pystyy ottaa nuoren vaimon. Rupsahtaneen kurpan ottaa ne jotka tyytyy.

Vierailija
65/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevi2021 kirjoitti:

Minulla on takana avioliitto, josta kolme lasta. Lapset ovat kohta aikuisuuden kynnyksellä ja tärkeintä maailmassa, haluan tukea ja olla heille läsnä. Valitettavasti en aina kyennyt tähän kun olivat pienempiä ja usein työni ajoi minua etäämmäksi perheestäni. Nyt on mennyt nelisen vuotta erosta ja kävin aika syvällä. Myin firman ja ostin kaksion, jota remontoidessani sain purkaa ajatuksiani. Olen tehnyt muutamia vastaavia harrastusprojekteja nyt vuosien aikana. Minulla on yhtäkkiä paljon vapaata ja olen oppinut paljon itsestäni.

Puolisen vuotta sitten tapasin ihastuttavan naisen, joka on nyt yllätykseksemme raskaana. Uusi puolisoni on minua merkittävästi nuorempi, melkein puolet iästäni. Rakastamme toisiamme kovasti ja puhumme tulevaisuudesta, mutta minua jännittää kuinka lapseni ottavat tiedon uudesta sisaruksestaan. Ex vaimoni ei ole puhunut minulle enää pitkään aikaan, hän huutaa, joten änen kanssa asiat tuskin menevät parempaan suuntaan aivan lähiaikoina. Toivoisin että ihmiset osoittaisivat enemmän empatiaa kuin negatiivisia tunteita. Se että tuomme ajatuksissa ja sanoissamme pahaa, ei millään tavalla kehitä, ainoastaan satuttaa.

Hui. Pikaraskaus liki tuntemattoma kanssa ja uusi 20 vuoden työrupeamakierros. Saat kyllä kaiken empatian, hoidathan hommasi hyvin.

Vierailija
66/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän julkkisnaisillakin on usein nuorempi mies. Kaikkihan nuorista tykkäävät, ottaisin itsekin nuoren kollin jos saisin.

Vierailija
67/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he saavat nuoren naisen. Julkkispariskunnissa siinä 4kympin kieppeillä erotaan ja mies ottaa parikymppisen pimun.

Vierailija
68/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noista julkkismiehistä osaa sanoa, mutta kun täällä mietitään nuorempien naisten näkökulmaa, niin tässä omani:

Ennen nykyiseni tapaamista deittailin pääasiassa ikäisiäni tai vain muutamaa vuotta vanhempia miehiä. Noilta ajoilta opin, että perhettä lähivuosina haluavia, älykkäitä ja komeita, vakavaa parisuhdetta etsiviä nuorempia miehiä ei yllättäen olekaan ihan pilvin pimein vapaalla jalalla. Monet kohtaamistani oman ikäisistä, haluttavista vapaista miehistä vielä opiskelivat, eivät tienneet haluavatko koskaan tai ainakaan lähivuosina perhettä, tai tuntuivat ylipäänsä haluavan elää vielä jotain nuoruuden menovaihetta. Todennäköisesti ne nuoremmat, tasokkaat ja samanlaisilla perhearvoilla varustetut miehet ovat jo pitkissä suhteissa ensimmäisellä kierroksella, tai ovat yksinkertaisesti liian haluttua tavaraa.

Niinpä, sen sijaan, että olisin niin sanotusti laskenut rimaa äly- tai ulkonäkökriteereissäni, annoin lopulta mahdollisuuden komealle ja poikkeuksellisen hyvin säilyneelle (= ikäistään 5-10v nuoremman näköiselle), ensimmäiseltä kierrokselta vapautuneelle ja itseäni jonkin verran vanhemmalle miehelle, joka jo ihan ensitapaamiselta lähtien toi erittäin suoraan ilmi, että ei halua mitään pelleilyä ja säätöä, vaan etsii vakavaa parisuhdetta ja naista perheen perustamiseen. Eipä siinä paljon ikäero enää painanut vaihtoehtoja punnitessa.

Ja nyt jos joku vielä siellä miettii, niin rahalla ei tosiaan ollut tämän kanssa mitään tekemistä - olen meistä kahdesta parempituloinen.

T. "parikymppinen" (kuitenkin lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä) nainen, joka yhdessä +40v miehen kanssa. 

Vierailija
69/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet jotka pystyy ottaa nuoren vaimon. Rupsahtaneen kurpan ottaa ne jotka tyytyy.

En usko tähän. Olen miesvaltaisella alalla ja kuulin kerran noin 55-vuotiaiden eronneiden miesten keskustelua sivusta. Jokainen halusi suht oman ikäisensä, koska haluavat eläköityä yhdessä.

Vierailija
70/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan kyse tässäkin sugar-daddy -ilmiöstä? Kun äijällä on riittävän monta muovilätkää lompsassaan, joilla on riittävästi katetta, niin ei se alussa haittaa, että ikäeroa on runsaasti. Mutta sekin päivä tulee, kun mies ei enää olekaan mieskuntoinen. Nainen haluaa muutakin kuin kalliita muotilaukkuja ja Thaimaan matkoja.

Vierailija
71/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska julkkiksena saa iskettyä nuorempia naisia. Ei siihen sen kummempaa syytä ole.

Tässähän se tuli. Jokaisella viisikymppisellä miehellä olisi nuori vaimo jos se olisi vain miehistä kiinni. 

Vierailija
72/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska julkkiksena saa iskettyä nuorempia naisia. Ei siihen sen kummempaa syytä ole.

Tässähän se tuli. Jokaisella viisikymppisellä miehellä olisi nuori vaimo jos se olisi vain miehistä kiinni. 

Ihanko oikeasti ihmiset - iästä riippumatta - ottavat puolison ulkoisilla kriteereillä…? Itse en ole sitä koskaan tehnyt. Enkä tunne ketään muutakaan.

Vierailija
73/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu roskapostina

Vierailija
74/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuudella on mahtava voima yksinkertaisten naisten vonkaamisessa. Nainen on ihan tohkeissaan kun väki näkee, että tolla naisella on seiskalehden bensa-aseman avajaisjutusta tuttu mies.

Vierailija
75/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevi2021 kirjoitti:

Minulla on takana avioliitto, josta kolme lasta. Lapset ovat kohta aikuisuuden kynnyksellä ja tärkeintä maailmassa, haluan tukea ja olla heille läsnä. Valitettavasti en aina kyennyt tähän kun olivat pienempiä ja usein työni ajoi minua etäämmäksi perheestäni. Nyt on mennyt nelisen vuotta erosta ja kävin aika syvällä. Myin firman ja ostin kaksion, jota remontoidessani sain purkaa ajatuksiani. Olen tehnyt muutamia vastaavia harrastusprojekteja nyt vuosien aikana. Minulla on yhtäkkiä paljon vapaata ja olen oppinut paljon itsestäni.

Puolisen vuotta sitten tapasin ihastuttavan naisen, joka on nyt yllätykseksemme raskaana. Uusi puolisoni on minua merkittävästi nuorempi, melkein puolet iästäni. Rakastamme toisiamme kovasti ja puhumme tulevaisuudesta, mutta minua jännittää kuinka lapseni ottavat tiedon uudesta sisaruksestaan. Ex vaimoni ei ole puhunut minulle enää pitkään aikaan, hän huutaa, joten änen kanssa asiat tuskin menevät parempaan suuntaan aivan lähiaikoina. Toivoisin että ihmiset osoittaisivat enemmän empatiaa kuin negatiivisia tunteita. Se että tuomme ajatuksissa ja sanoissamme pahaa, ei millään tavalla kehitä, ainoastaan satuttaa.

Hui. Pikaraskaus liki tuntemattoma kanssa ja uusi 20 vuoden työrupeamakierros. Saat kyllä kaiken empatian, hoidathan hommasi hyvin.

Isolla todennäköisyydellä erityislapsi tulossa, onnea vaan nuorelle muijallesi. Toivottavasti hänellä on talous kunnossa, todella fiksua lisääntyä puolituntemattoman vanhan patun kanssa.

Vierailija
76/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan kyse tässäkin sugar-daddy -ilmiöstä? Kun äijällä on riittävän monta muovilätkää lompsassaan, joilla on riittävästi katetta, niin ei se alussa haittaa, että ikäeroa on runsaasti. Mutta sekin päivä tulee, kun mies ei enää olekaan mieskuntoinen. Nainen haluaa muutakin kuin kalliita muotilaukkuja ja Thaimaan matkoja.

Sikaköyhiä ne äijät monesti on. Mäkkärin kassan vakihommastakin jää enemmän käteen kuin noilla velaksieläjillä.

Vierailija
77/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä 50 mies voi ajatella itsensä ikäistä, jos miettii esim. perheen perustamista. Nainen on hedelmällisessä iässä 20 - 35 vuotiaana, joten kyllä se on katsottava noin 20 v. nuorempaa. Itse olen 45 ja naiseni on 28.  Tietty jos ei ole aikomusta perheen lisäykseen, niin ikähän on vain numero. (vai onko :) )

Vierailija
78/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän. Ne nuoret muijat tuppaavat haluta lisääntymään, kuka viiskymppinen jaksaa vauva-arkea. Usein nuo ukot päätyvät vaan maksamaan elareita kun muija ottaa ritolat.

Vierailija
79/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä 50 mies voi ajatella itsensä ikäistä, jos miettii esim. perheen perustamista. Nainen on hedelmällisessä iässä 20 - 35 vuotiaana, joten kyllä se on katsottava noin 20 v. nuorempaa. Itse olen 45 ja naiseni on 28.  Tietty jos ei ole aikomusta perheen lisäykseen, niin ikähän on vain numero. (vai onko :) )

Jos on aikomus perustaa perhe, niin fiksu nainen ei sitä todellakaan perusta lähes viiskymppisen kanssa, tuon ikäisten miesten sperman laatu on huono.

Vierailija
80/174 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ne tätinaiset vinkuu kun ei kelpaa vakisuhteeseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi