Miksi kaikilla viisikymppisillä julkkismiehillä on nuori vaimo?
Onko joku muoti nykyään, että lähes kaikilla viisikymppisillä julkkismiehillä on nuori vaimo? Tuntuu olevan nykyään enemmän sääntö, kuin poikkeus. Viisikymppinen mies ja 25-30v nainen. Miksi eivät ole ikäistensä naisten kanssa?
Kommentit (174)
Lähes kaikilla? Ettei olis pientä liioittelun makua taas ilmassa? :D
Mitä se teille kuuluu? Anna miehen kulkea omia polkujaan, hän ei ole tullut tänne ulisemaan, joten teillä ei pitäisi olla mitään syytä asiasta edes keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt "kaikilla" ole. Keksin äkkiseltään monta, joilla on ei ole: Martti Suosalo, Mikko Kuustonen, Henkka Hyppönen, Miika Nousiainen, Ville Virtanen, Tommi Korpela, Peter Franzen, Tuukka Temonen, Ilkka Alanko, jne.
Alanko on ehkä vähän huono esimerkki, sillä hänen vaimonsa oli kuitenkin vielä reilusti alaikäinen, kun puolivälissä kolmeakymppiä ollut Ilkka hänet pokasi.
Ilkka Alanko alkoi seurustella virolaisen vaimonsa kanssa 24-vuotiaana. Heillä on vain pari vuotta ikäeroa. Erikoinen väite siis sinulta.
Tietääkseni ikäeroa on 8 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyä mummoon, jos voi saada viehättävän nuoren naisen?
Nuorena naisena ihmettelen niitä, jotka kykenee setien ja pappojen kanssa seurustelemaan
Niin, seurustelukumppaniksi on toki loogisempaa ja turvallisempaa valita nuori, kokematon, epävarma, henkisesti keskenkasvuinen ja testosteronin epävakaasti ohjailema bilettämisestä kiinnnostunut jolppi, jonka taloudellinen tilanne on vailla kunnon pohjaa suuntaa.
Jooooo enemmän kiinnostaa joku lastensa ikäisiä kuolaava pervo, joka on neli-viisikymppisenä pappana henkisesti yhä samalla tasolla kaksikymppisten kanssa ja kuvittelee, ettei näytä siinä seurassa yhtään säälittävältä. HOT 🔥
Just tämä. On muutes tosi tavanomainen iskuyritys neliviisikymppisiltä miehiltä että tulevat haukkumaan parikymppiset miehet 'Eihän sua tollaset kakarat voi kiinnostaa'. Ei, enemmän mua kiinnostaa vanhus, joka yrittää iskeä 'kakaroita' 😂😂😂
Se on joku 2020-luvun muoti. Ennen oli huomattavasti yleisempää seurustella suunnilleen omanikäisten kanssa. Ja ottavat ilon irti siitä, jos saavat nuorempia naisia. Monet nuoret ihmiset ovat myös todella fiksuja, niin ei se ikäero ärsytä samaan tapaan kuin ennen.
Omalta kannaltani tuo on huono juttu, sillä ollessani parikymppinen, jo päälle kolmekymppisetkin miehet halusivat omanikäisiään ja nyt vanhempana ne ikäiseni ovat vain niiden nuorempien perään eli en ole koskaan ollut eläissäni mitenkään suosittua ikäluokkaa.
Ensin tavoitteena hankkia kaikki meriitit ammatillisesti ja, kun tämä on onnistunut, niin enää jää jäljelle hankkia meriitti onnistuneena miehenä. Mikäs sen isompi osoitus tästä kuin se, että vielä vanhana ukkona saa itselleen nuoren naisen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Julkisuus saa nuorempienkin naisten pöksyt kostumaan. Minuakin enemmän ihmetyttää naisten käytös tässä.
Minua ei. Katsos raha ei haise.
Aina, ihan aina on ollut nuoria naisia (yleensä, joku mieskin joskus) jotka osaavat laskelmoida.
Tässä kuitenkin vaaditaan tietty ihmistyyppi että tähän pystyy. En itse kyllä ole koskaan tuntenut nuorta naista jota vanhenevan miehen habitus vetäisi puoleensa. Päin vastoin.
Täytyy olla aika kova itseäänkin kohtaan, ihan helppoa tuo ei olisi useimmille.
Ihminen on raadollinen olento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyä mummoon, jos voi saada viehättävän nuoren naisen?
Nuorena naisena ihmettelen niitä, jotka kykenee setien ja pappojen kanssa seurustelemaan
Niin, seurustelukumppaniksi on toki loogisempaa ja turvallisempaa valita nuori, kokematon, epävarma, henkisesti keskenkasvuinen ja testosteronin epävakaasti ohjailema bilettämisestä kiinnnostunut jolppi, jonka taloudellinen tilanne on vailla kunnon pohjaa suuntaa.
Älä nyt, mikään ei ole niin söötti kuin 'discotanssia joraava Mika 48v' 🤣
Jooooo enemmän kiinnostaa joku lastensa ikäisiä kuolaava pervo, joka on neli-viisikymppisenä pappana henkisesti yhä samalla tasolla kaksikymppisten kanssa ja kuvittelee, ettei näytä siinä seurassa yhtään säälittävältä. HOT 🔥
Onhan 50 v julkkismies todennäköisesti menestyvä ja varakas, perusasiat kunnossa, monien ihailema, todennäköisesti hyvin taitava jossain asiassa, ainakin puhumaan nuorille naisille. Ainoa heikkous on vanheneva keho ja ehkä arvojen jumiutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Mieluumminhan sitä nuorta hehkeää kissaa katselee kuin vanhaa bulldogia.
Samaa mieltä. Siksipä en vanhoihin roikkupalleihin sotkeennu vaan olen mielummin tuoreemman lihan kanssa. Nuoret kollit ovat ihania!
-Nainen-
4-5kymppinen mies on ihan hullu, kun tulee torjutuksi. Joka kerta. Ei mitään kontrollia, haukkuvat naiset ja aloittavat vttuilun. Omanikäiset sen sijaan ymmärtävät, että nainenkin saa valita.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret nuorentaa. Vanhojen jutut on jo kuultu moneen kertaan.
Siis tämä. Mikään ei ole niin kiusallista, kuin setämiespuhe.
Osa 50-vuotiaista miehistä on henkisesti liian epäkypsiä seurustelemaan samanikäisen naisen kanssa. 25-30-vuotiaan perspektiivistä 50-vuotias mies, joka on vihdoin valmis perustamaan perheen ja vakiintumaan (tai sitten vihdoin valmis paikkaamaan ensimmäisellä kierroksella tekemänsä virheet), voi tuntua kypsältä ja turvalliselta. Normaali 50-vuotias nainen on kuitenkin kiinnostuneempi 50-vuotiaasta miehestä, joka on ollut henkisesti kypsä samoihin asioihin jo 20 vuotta sitten ja henkinen kehitys on viimeisen 20 vuoden aikana vieläpä edistynyt odotetulla tavalla. Valtaosa normaalia ja tasapainoista perhe-elämää viettäneistä henkisesti terveistä viisikymppisistä miehistä (niin julkkiksista kuin taviksista) on joko yhdessä pitkäaikaisen suht samanikäisen kumppanin kanssa, tai sitten on katsonut uuteen suhteeseen jonkun henkisesti tasavertaisen suht samanikäisen naisen. Valtaosa nuorien kanssa pariutuneista on sitten näitä, joiden teini-ikä on loppunut 45-vuotiaana, ja joista ei olisi tätä ennen ollut kunnolliseen elämänkumppanuuteen. Joillain on toki yritystä ja vasemmalla kädellä hoidettuja perhekuvioita takana.
Heidän älyllinen ja henkinen kapasiteetti ei riitä oman ikäisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Se on joku 2020-luvun muoti. Ennen oli huomattavasti yleisempää seurustella suunnilleen omanikäisten kanssa. Ja ottavat ilon irti siitä, jos saavat nuorempia naisia. Monet nuoret ihmiset ovat myös todella fiksuja, niin ei se ikäero ärsytä samaan tapaan kuin ennen.
Omalta kannaltani tuo on huono juttu, sillä ollessani parikymppinen, jo päälle kolmekymppisetkin miehet halusivat omanikäisiään ja nyt vanhempana ne ikäiseni ovat vain niiden nuorempien perään eli en ole koskaan ollut eläissäni mitenkään suosittua ikäluokkaa.
Loppujen lopuksi näitä pareja on todella vähän ja mitään muotia ei ole. Koskee vain joitain julkkiksia ja nekin suhteet päättyvät valitettavan usein.
Palstalla pyörii joku vanha äijä, joka kaupittelee tällaista mukatrendiä nuorille naisille, nuorten naisten toivossa. Näitä aloituksia useita päivittäin. Säälittävää.
Minulla on takana avioliitto, josta kolme lasta. Lapset ovat kohta aikuisuuden kynnyksellä ja tärkeintä maailmassa, haluan tukea ja olla heille läsnä. Valitettavasti en aina kyennyt tähän kun olivat pienempiä ja usein työni ajoi minua etäämmäksi perheestäni. Nyt on mennyt nelisen vuotta erosta ja kävin aika syvällä. Myin firman ja ostin kaksion, jota remontoidessani sain purkaa ajatuksiani. Olen tehnyt muutamia vastaavia harrastusprojekteja nyt vuosien aikana. Minulla on yhtäkkiä paljon vapaata ja olen oppinut paljon itsestäni.
Puolisen vuotta sitten tapasin ihastuttavan naisen, joka on nyt yllätykseksemme raskaana. Uusi puolisoni on minua merkittävästi nuorempi, melkein puolet iästäni. Rakastamme toisiamme kovasti ja puhumme tulevaisuudesta, mutta minua jännittää kuinka lapseni ottavat tiedon uudesta sisaruksestaan. Ex vaimoni ei ole puhunut minulle enää pitkään aikaan, hän huutaa, joten änen kanssa asiat tuskin menevät parempaan suuntaan aivan lähiaikoina. Toivoisin että ihmiset osoittaisivat enemmän empatiaa kuin negatiivisia tunteita. Se että tuomme ajatuksissa ja sanoissamme pahaa, ei millään tavalla kehitä, ainoastaan satuttaa.
Ilkka Alanko alkoi seurustella virolaisen vaimonsa kanssa 24-vuotiaana. Heillä on vain pari vuotta ikäeroa. Erikoinen väite siis sinulta.