Ei vaimo tiedä minkälaisen kusipään kanssa on naimisissa!!
Tämä tuttavamies alkoi yhtäkkiä soittamaan minulle kännipäiten, kyselemään mun henkilökohtaisia asioita että mitä harrastan kenenkin kanssa, onko mulla säätöä kenenkään kanssa, olenko pannut henkilöä X.
Oikeasti mitä helvettiä se hänelle kuuluu? Yrittää udella mun omia asioita, keskittyisi vaimoonsa!
Jossain vaiheessa soitti sitten ja kysyi alanko olemaan hänen kanssaan kun vaimo jätti hänet tänään. Totesin että en ala.
Kysyin myöhemmin yhteiseltä tuttavalta mikä mahtaa olla XXXXXXn ja vaimonsa tilanne, kuulin huhua että eroaisivat. Kuulemma ovat ihan onnellisia yhdessä eikä aikomustakaan erota. Ahaa?
What? Yrittikö tuo äijä siis pokata mua niin että väitti olevansa sinkku jos sitten lämpenisin hänelle? Ei helvetti. No enpä olisi lämmennyt missään tapauksessa, mulla on ihan omat kuvioni! Niin toivon että sen vaimo saisi tietää minkälaisen kusipään kanssa on naimisissa. Ainahan mä voisin yrittää kertoa, mutta vaikea todistaa mitään kun kaikki mitä se äijä on mulle puhunut on kaikki tapahtunut puhelimessa, ei oo mitään viestejä mitä näyttää todisteeksi. Jos se äijä yrittää vielä soittaa joskus niin voisin tietysti vaikka laittaa kaiuttimen päälle nauhoittaa sen puhelun esim. tietokoneelle.
Olisi vaan reilua tätä vaimoa kohtaan että tietäisi totuuden miehestään vaikka se ei olekaan mikään mukava juttu kuulla. Tuskin teillekään olisi ok että miehenne kyselisi puolta nuoremmalta naiselta tämän seksielämästä ja yrittää vongata?
Kommentit (8)
Mua jotenkin aina ihmetettää noi kusipäiden puolisot. Oikeastiko ovat niin naiveja, etteivät huomaa mitään? Vai eivätkö vaan välitä? Saavat edes hetken lepoa kusipäältä, kun antaa sen häärätä.
Tuokin jätkä lämmittelee paria muutakin sun lisäksi. Sitten on tietty niitä, jotka siihen "charmiin" lankeaa... Voi apua. Ei mitään ihmistuntemusta.
Eihän tuollainen jätkä voi olla kotona kiva puoliso ja mahdollisesti herttainen isä. Ei mitenkään, luonnevammanen idari.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:18"]
Mua jotenkin aina ihmetettää noi kusipäiden puolisot. Oikeastiko ovat niin naiveja, etteivät huomaa mitään? Vai eivätkö vaan välitä? Saavat edes hetken lepoa kusipäältä, kun antaa sen häärätä.
Tuokin jätkä lämmittelee paria muutakin sun lisäksi. Sitten on tietty niitä, jotka siihen "charmiin" lankeaa... Voi apua. Ei mitään ihmistuntemusta.
Eihän tuollainen jätkä voi olla kotona kiva puoliso ja mahdollisesti herttainen isä. Ei mitenkään, luonnevammanen idari.
[/quote]
En todellakaan ymmärrä miten se vaimo edes kestää tuota miestä, joskus ymmärsin että tämä mies on erittäin mustasukkainen ja omistushaluinen vaimoaan kohtaan? Omat tekonsa kyllä puhuu vastaan, mutta eikö se niin mene että epäilee toista siitä mitä itse tekee. Vaimonsa kyllä vaikuttaa erittäin fiksulta ja asialliselta. ap
Tunnen muutamia tuollaisia miehiä. Yksi niistä on isäni, joka tosin ei koskaan kännää. Äiti kyllä tiesi, mutta ei vaan jotenkin pystynyt käsittelemään asiaa. Nyt jälkeenpäin on jopa väittänyt, ettei tajunnut, että isä todella harrasti seksiä ympäriinsä. Joopa joo.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:31"]
Tunnen muutamia tuollaisia miehiä. Yksi niistä on isäni, joka tosin ei koskaan kännää. Äiti kyllä tiesi, mutta ei vaan jotenkin pystynyt käsittelemään asiaa. Nyt jälkeenpäin on jopa väittänyt, ettei tajunnut, että isä todella harrasti seksiä ympäriinsä. Joopa joo.
[/quote]
Monet sulkee silmänsä totuudelta, tietävät kyllä 110% varmasti mitä on tekeillä, mutta jotenkin eivät vaan silti usko siihen.
todisteet kasaan ja soitto vaimolle
Puhelimeen saat aika varmasti applikaation joka nauhoittaa jokaisen puhelun. On ihan kätevä noin niin kuin muutoinkin.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:59"]
Puhelimeen saat aika varmasti applikaation joka nauhoittaa jokaisen puhelun. On ihan kätevä noin niin kuin muutoinkin.
[/quote]
puhelimeni on niin alkeellista mallia että siihen tuskin saa mitään sellaista sovellusta. netiin kyllä pääsee jotenkin, mutta en usko että siihen muuten mitään sovelluksia saa, ei ole älypuhelin.
ap
Lisäyksenä vielä se on aina puhunut miten kunnioittaa vaimoaan. Tuoko on kunnioittamista?? ap