Taikauskoiset lestadiolaiset
Niin paljon kieltoja ja sääntöjä. Ei saa tehdä sitä tätä eikä tuota tai muuten...!
Lapsiakin pitää tehdä maailmaan vaikkei olisi varaa huolehtia heistä kunnolla. Ei varaa eikä jaksamista.
Lapsilla ei ole mitään eikä ne saa tehdä mitään. Niillä on tylsää. Ainut valo elämässä suviseurat kerran vuodessa. Ostakaa se telkkari ja videot ja istuttakaa ne lapset katsomaan satua! Jos kerran kirjoja saa lukea, miksei satuja voi katsoa ja kuunnella jonkun ammattilaisen kertomana ruudulta? Mikä on pointti?
Taikausko, satuolentoihin uskominen, hihhulointi, aivopesu, nämä sanat tulevat mieleen lestadiolaisista.
Olen surullinen kun ajattelen näitä lapsia.
Kommentit (5)
Suurinosa ei elä onnellisesti vl-piireissä. 20 kakaraa naisilla koska raamattu kieltää kondoolit. Paljon pedofiliaa myös lähivuosina taas paljastunut.
Ite oon kans eläny tosi onnellisen lapsuuden
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:11"]Suurinosa ei elä onnellisesti vl-piireissä. 20 kakaraa naisilla koska raamattu kieltää kondoolit. Paljon pedofiliaa myös lähivuosina taas paljastunut.
[/quote]
Oletko itse ollut lestadiolainen vai koonnut näkemyksesi vauvapalstan uskovaisia vihaavilta katkerilta äideiltä? :D
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:11"]Suurinosa ei elä onnellisesti vl-piireissä. 20 kakaraa naisilla koska raamattu kieltää kondoolit. Paljon pedofiliaa myös lähivuosina taas paljastunut. [/quote] Oletko itse ollut lestadiolainen vai koonnut näkemyksesi vauvapalstan uskovaisia vihaavilta katkerilta äideiltä? :D
[/quote]
Katkeria ja vihaisia voivat olla monikin entinen aivopesty. Mutta älä luulee että kukaan teille mistään yhteisöstänne kateellinen olisi. Ei todellakaan.
Minua ei ainakaan tarvitse sääliä. Elin onnellisen lapsuuden vl-perheessä. En joutunut näkemään alkoholia, huumeita, vanhempien eroa... Minulla on upeat sisarukset, vanhemmat ja seurakuntaystävät.
Tyytyväinen, vaikka muu maailma pilkkaisi ja haukkuisi.