Parhaat ohuet sukkahousut?
Mitkä ohuet sukkahousut ovat kestäneet useamman kuin yhden päivän? Hinta-laatusuhdetta haen: olisin valmis maksamaan enemmänkin, jos olisin varma että sukkikset kestävät hyvin, mutta harmittaa maksaa kertakäyttöisistä
Kommentit (12)
norlyn ja vogue suosikkeja, niissäkin on huonoja malleja.molempia on viime tai toissa vuodeltakäytössä. club changesta ostin kokeeksi anny- ja saumasukkahousut. puolikiiltävä ja tosi hyvä pintainen. testi vielä kesken , montako pesua kestää .wolford,falke,oroblu on kalliimpia ja harmittaa jos heti uutena tarttuu johonkin kiinni
Norlynit kestää kohtalaisesti. Pitempäänkin, kun vaimo paikkaa ajoissa alkavan reiän.
Falken 12 deniä kestää tosi hyvin.
runresistantit ei ainakaan pienestä hipasusta mene rikki. cubuksen 20 den sukkahousut ja stay upit kestää yllättävän hyvin.
K marketin Pirkka 20 den sukkahousut kestävät ainakin minulla ihan hyvin, vaikka ovat ns. halpikset.
Vierailija kirjoitti:
K marketin Pirkka 20 den sukkahousut kestävät ainakin minulla ihan hyvin, vaikka ovat ns. halpikset.
Tykkään myös Pirkasta. Joustavat ja hintansa väärtit.
Tokmannilta saa niitä monen kappaleen(5?) pakkauksia edullisesti, kestävät kyllä hyvin käytössä. Myös Kärkkäiseltä olen tilannut monen kappaleen(5?) pakkauksessa olevia, nekin on kestänyt hyvin käytössä.
Snag Tights tai Sheertex, molemmat kestävimpiä mitä olen käyttänyt! Googlen kautta löytyy kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se onkin niin päin, että mitä kalliimmat, sitä herkemmin hajoavat. Itse olen käyttänyt Pirkkaa jo vuosikymmenet sekä sukkikiksissa että nilkka- ja polvisukissa. Niiden kestävyyteen voi edes jollakin tavalla luottaa, eivätkä ole kalliita, jos tarvitseekin ostaa uudet.
Itsellä jalassa Gatta Laura 20 den sukkikset. Ihanat päällä, kuin tulta säärilläni ja täydellinen istuvuus.
timo
Norlyn second skin 30 testissä .Tuntuu hyvältä ja hieman liukaspinta ei tartu housuihin kiinni. Norlyn ja vogue suosikkeja. Uutena kun kostuttaa saa sukkikset kestämään pitempään
Nosto, jos olisi mekkoihmisiä enemmän paikalla