Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä palsta jollekin oikeasti tärkeä?

Vierailija
31.10.2021 |

Osui silmään muutama viesti, jotka laittoi miettimään.
Siis joku kirjoittaa tasan klo 23 että kiitos kaikille ja hyvää yötä!
Vastaavasti joku toivottelee aamulla heti huomenta ja hyvää päivää kaikille.
Ja yksi kirjoitti että kiitos kaikille, olette mulle tärkeitä sydämen kanssa.

Oletko ihan tosissasi että tämä palsta on sinulle tärkeä osa elämää/ajankulua?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on tärkeää mulle rentoutuskeinona ,minulla on live elämän ystäviä ,mut täällä näkee laajemmin erilaisten ihmisten ajatuksia,eri puolilta suomea. täällä on kanssa hyvää huumoria ,nauran usein jutuille. 

Vierailija
22/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoitan tähän ihan tosissani niin tämä palsta on minulle tärkeä. Olen yksinäinen melko nuori nainen. Tämä on monesti ainoa paikka "keskustella" jostain ja lukea muidenkin ajatuksia johonkin liittyen. Ihmettelen sen takia, että miksi sen ei voisi tärkeä olla. Ei kaikilla ole ystäviä tai muita läheisiä. Samalla tämä taitaa olla yksi ainoita sillä tavalla toimivia palstoja mihin voi kirjoittaa melkein mistä vaan. Ei siis ole minkään yhteen asiaan tai harrastukseen yms liittyvää. Jos tämä on melkein koko sosiaalinen elämäni niin kyllä tällä merkitystä on. Samalla huomaan kyllä nyt sen etten meinaa enää löytää mieleisiä ketjuja. Jos jotain kiinnostavia löydän niin sitten kirjoitan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoitan tähän ihan tosissani niin tämä palsta on minulle tärkeä. Olen yksinäinen melko nuori nainen. Tämä on monesti ainoa paikka "keskustella" jostain ja lukea muidenkin ajatuksia johonkin liittyen. Ihmettelen sen takia, että miksi sen ei voisi tärkeä olla. Ei kaikilla ole ystäviä tai muita läheisiä. Samalla tämä taitaa olla yksi ainoita sillä tavalla toimivia palstoja mihin voi kirjoittaa melkein mistä vaan. Ei siis ole minkään yhteen asiaan tai harrastukseen yms liittyvää. Jos tämä on melkein koko sosiaalinen elämäni niin kyllä tällä merkitystä on. Samalla huomaan kyllä nyt sen etten meinaa enää löytää mieleisiä ketjuja. Jos jotain kiinnostavia löydän niin sitten kirjoitan. 

No sen huomaa että pitkä ja asiallinen kommentti. Varmasti tärkeä on.

Vierailija
24/24 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja Damiano David -ketjulla on usein todella tärkeää asiaa toisillemme ja vietämme usein monta tuntia keskenämme leppoisasti rupatellen :D

Minä kerron hauskoja juttuja Damiano David -ketjun vetäjistä ja he muistuttavat minua siitä, että Sanoman työntekijöillä on aina oikeus poistaa kaikki hauskat jutut, joita heidän hauras egonsa ei kestä. Muistan myös aina ketjun ansiosta, että maailma on pahoja ja narsistisia ja sananvapautta kunnioittamattomia, henkisesti köyhiä ja ahdasmielisiä henkilöitä täynnä ja moderaattorina toimiminen nousee väistämättä näille hattuun.

Kiitos Damiano David -ketju jokaisesta poistosta ja sensuuristanne :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi