Saikkonen Arto Nybergissä nyt
Selvästi shokissa edelleen. Liian riehakas, omituista käytöstä.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Ei paljoo kaverin kuolema paina. Ihmeen riehakkaalla tuulella, oisko jotenkin shokkivaiheessa vielä.
Kyllä painaa. Olipa törkeä kommentti.
Omituisen riehakas vaikka kaveri on kuollut...
Vierailija kirjoitti:
Lotta ja pappa alkaa olla loppuun kaluttu. Lotta vielä koittaa kirjailla, mutta itsestään kertova kirja kyllä jo aika mauton.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Siitäkös kohu olisi tullut jos olisi mennyt telkkariin retostelemaan ystävän kuolemalla. Miettikää vähän miltä se olisi omaisista tuntunut.
Heti herättyään oli kysynyt mitä Matille kävi? Eli heti herättyään oli ystävä mielessä. Ei mikään narsistinen minä minä tyyppi todellakaan.
Ja riehakas ja eläväinen hän on ollut ennenkin :)
Miten hän osasi kysyä lentäjäkaveria, kun sanoi ettei muista koko lennosta eikä siitä päivästä yhtään mitään?
Käyttäytyi tökerösti kuin sankari.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mautonta Saikkoselta. Minä minä minä.
Hei, siinä onnettomuudessa KUOLI sinun ystäväsi!
Häntähän siinä haastatellaan. Olisi mautonta puhua kuolleesta ystävästä.
Vierailija kirjoitti:
Olennaista on, mitä on puhunut kuolleen omaisille. Kenties eivät halua mitään julkisuuteen omasta puolestaan.
Juuri näin.
Iltasanomissa sanoo ettei voi puhua onnettomuudesta kun tutkinta on kesken ja haluaa kunnioittaa ystävänsä muistoa. Kunnioittakaa tekin ja lakatkaa spekuloimasta Samin käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä fyysisesti huikeassa kunnossa liki 60-vuotiaaksi. Kasvot/pää taisi ottaa osuman vastaan ja jotenkin vaikuttaa siltä ettei vauriot ole ihan vain kosmeettisia.
Ei toki aivovamma olisi ihmekään tuollaisessa tärskyssä. Sen kun saa herkästi pienemmästäkin pudotuksesta :-(
(ja se aivovammahan ei siis tarkoita sitä, että jatkossa olisi jotenkin vihannes)
Kyllä. Se on erittäin yleinen virheluulo.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nää mielipiteet täällä. Kukaan teistä ei ole pudonnut lentokoneella ja ollut vähällä kuolla, eikä kukaan myöskään ymmärrä lentämisestä harrastuksena mitään. Silti riittää mielipiteitä siitä kuinka tuollaisen kokemuksen jälkeen pitäisi käyttäytyä. Itse tunnen pari lentämistä harrastavaa ja ovat sanoneet että siinä harrastuksessa on pakko tottua ajatukseen että jotain voi tapahtua.
Omaisille kova paikka menettää läheinen mutta 78v. on jo joutunut sopeutumaan ajatukseen kuolemasta ja varmasti rakkaan harrastuksen parissa tapahtunut äkkilähtö on parempi kuin hidas kituminen vuodeosastolla joka useimmilla meistä on edessä.
Sami on 54v. Oliko menehtynyt 78v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ollut aina tuollainen papupata.
Miksi setvisi julkisuudessa kuollutta ystäväänsä.Miksikö? Tuskin olisi edes just nyt haastateltavana, jos onnettomuutta ei olisi ollut. Joten pääsi "pinnalle" siksi, että toinen ihminen kuoli,
Sami Saikkonen on useinkin ollut julkisuudessa ja teeveessä.
Ei ole mitenkään erityisesti "päässyt" pinnalle onnettomuuden vuoksi.
Kyllä ihmiset ovat ilkeitä ja voivat huonosti nykyään.
Siinä olet oikeassa, että Saikkonen on ilkeä ja voi huonosti nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nää mielipiteet täällä. Kukaan teistä ei ole pudonnut lentokoneella ja ollut vähällä kuolla, eikä kukaan myöskään ymmärrä lentämisestä harrastuksena mitään. Silti riittää mielipiteitä siitä kuinka tuollaisen kokemuksen jälkeen pitäisi käyttäytyä. Itse tunnen pari lentämistä harrastavaa ja ovat sanoneet että siinä harrastuksessa on pakko tottua ajatukseen että jotain voi tapahtua.
Omaisille kova paikka menettää läheinen mutta 78v. on jo joutunut sopeutumaan ajatukseen kuolemasta ja varmasti rakkaan harrastuksen parissa tapahtunut äkkilähtö on parempi kuin hidas kituminen vuodeosastolla joka useimmilla meistä on edessä.
Mistä sinä muka tiedät jokaisen 78-vuotiaan ajatukset? Entä mistä muka tiedät, ettei täällä kukaan ole ollut vähällä kuolla? Typeriä mielipiteitä ei kannata tulla laukomaan, jos ei asioista mitään ymmärrä.
Muutkin kuin sinä tuntevat lentämistä harrastavia, ja voin sanoa, etteivät minun tuntemani ainakaan menisi televisioon iloisesti hihkumaan tuollaisen tragedian jälkeen.
Ilmeisesti Saikkosella on vahva lääkitys päällä, ja tuo riehakkuus voi johtua siitä. Itse olen sitä mieltä, kuten täällä on jo todettu, että Nybergin ei olisi pitänyt kutsua häntä vieraaksi nyt, vaan vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, et edes tiedä mitä shokki tarkoittaa.
Shokki ei kestä kuukausi- eikä viikkokausia.
Kyllä voi kestää.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Ylikierroksilla? Ihan kuin takaisin lentämään pääseminen olisi kaikkein tärkein asia. Itsellä meni naama ja se saatiin korjattua. Hänellä oli kuulemma suojelusenkelit ja maahiset suojana. Mahtaa olla kiva kuunnella sen toisen kuolleen lentäjän omaisensa tuota suunnattoman itsekeskeistä esiintymistä! Mikä oli hänen roolinsa onnettomuudessa?
Eiköhän viimeistään tuollainen kuoleman porteilla käyminen vahvista sen, että jokainen me elämme omaa elämäämme. Aikaa on rajallisesti ja joka haluaa, saa elää ihan sata lasissa. Paskat tässä käyttämään aikaa suruihin ja murehtimiseen. Ymmärrän siinä mielessä Samia oikein hyvin. Kaikkea hyvää ja tervehtymistä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se ollut tuolla lennolla lennonopettajana?? Ja puhuu tyyliin " ottaa aiheeksi luennolle että muiden " ei tarvitse lyödä päätään puuhun". Jumankauta. Ei jätkää paljon paina että toinen koneessa ollut menetti henkensä. Itse löi nenänsä. Uskomaton tyyppi.
Ei ollut opettajana. Kyllä painaa, on sanonut asiasta. Ei lyönyt nenäänsä vaan sai vakavia kasvovammoja ja oli teholla 8 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Outoa ettei sure yhtään sitä kuollutta kaveriaan.
Meinaat, että pitäisi itkijänaisen lailla tuossa huutaa ja valittaa, että olisi oikeanlainen ihminen. Et ole tainnut itse ikinä surua kohdata? Älä arvostele muita.
Vierailija kirjoitti:
Outoa ettei sure yhtään sitä kuollutta kaveriaan.
Lausuntoja antaa menehtyneistä sivulliset, eivät samassa onnettomuudessa olleet julkisesti tutkinnan ollessa kesken.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että sinä tiesit hänen toiveensa kuolintavasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Lotta on muuten jopa rasittavainen teennäinen virnistelijä, hyvä ja viaton oli varmaan alussa tarkoitus papan kanssa laulella mutta nyt näkyy silmissä jo rahanhimo....katsookohan joku vapaaehtoisesti katselee tuota vielä juutuupista ja siksikö kirjailee kun juna meni jo?
Tunnetko hänet? Säälittävää haukkua tuntematonta ihmistä.