Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saikkonen Arto Nybergissä nyt

Vierailija
31.10.2021 |

Selvästi shokissa edelleen. Liian riehakas, omituista käytöstä.

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla dissosiaatio-oireita Saikkosella. Ihan ymmärrettävääkin olisi hengenvaarallisen kokemuksen jälkeen, että tunneyhteys asiaan on poikki.

Vierailija
62/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän halusi tulla näyttämään televisioon konkreettisesti, miltä kasvot näyttävät onnettomuuden jälkeen, ettei tarvitse keskustelupalstoilla spekuloida sitä. Kyllä hän varmasti tietää itsekin, että henkisiä reaktioita voi tulla myöhemmin. Onnettomuudesta on vasta vähän aikaa. Kaikkea hyvää hänelle ja perheelleen toivon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että uhrin omaiset on esittäneet Saikkoselle toiveen ettei puhuisi hänestä julkisuudessa ja siksi ei puhu. Kunnioittaa perheen toivetta. Haluisitteko te että teidän läheisestä puhuttais telkkarissa?

Vierailija
64/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sitä on onnellinen et on itse elossa, herranen aika. Ei toi haastattelu olis todellakaan voinu olla kuolleen käsittelyä ja surusta puhumista. Vainaja yksityishlö! Ottihan nyberg aluksi osaa!

Vierailija
65/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ollut aina tuollainen papupata.

Miksi setvisi julkisuudessa kuollutta ystäväänsä.

Miksikö? Tuskin olisi edes just nyt haastateltavana, jos onnettomuutta ei olisi ollut. Joten pääsi "pinnalle" siksi, että toinen ihminen kuoli, 

Sami Saikkonen on useinkin ollut julkisuudessa ja teeveessä.

Ei ole mitenkään erityisesti "päässyt" pinnalle onnettomuuden vuoksi.

Kyllä ihmiset ovat ilkeitä ja voivat huonosti nykyään.

Vierailija
66/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla dissosiaatio-oireita Saikkosella. Ihan ymmärrettävääkin olisi hengenvaarallisen kokemuksen jälkeen, että tunneyhteys asiaan on poikki.

Miksi sitten menee televisio-ohjelmaan pitämään minäminä -esitystä? Mautonta.

Vierailija
67/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä tuota Nybergin suosiota, omahyväinen tyyppi ja kysymykset yhtä mauttomia, hohottaa itsekseen eikä saa haastateltavistaan mitään irti, kysymysten taso lähinnä alakoululaisen tasolla...mallia no mitä ne  sitten sun naamalle teki :(

Minä sen sijaan ihmettelen, että sinun kaltaisiasi ihmisiä on olemassa. Onneksi tuttavapiirissäni ei ole. Olet ällöttävä.

Totuus maistuu joskus ikävälle. Varsinkin jos se pitää paikkaansa.

Vierailija
68/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkös kohu olisi tullut jos olisi mennyt telkkariin retostelemaan ystävän kuolemalla. Miettikää vähän miltä se olisi omaisista tuntunut.

Heti herättyään oli kysynyt mitä Matille kävi? Eli heti herättyään oli ystävä mielessä. Ei mikään narsistinen minä minä tyyppi todellakaan.

Ja riehakas ja eläväinen hän on ollut ennenkin :)

Vierailija
69/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä mautonta Saikkoselta. Minä minä minä.

Hei, siinä onnettomuudessa KUOLI sinun ystäväsi!

Hänhän sanoi alussa, että piirsi kolme sydäntä Matin muistolle kun hänelle herättyään kerrottiin tämän kuolleen. Enempää asiasta ei pitänytkään sanoa.

Juuri näin. Tutkinnatkin kesken, hyvä ettei kommentoinut enempää. Asiallinen haastattelu.

Ei se tutkintaan mitenkään liity tai vaikuta, jos osoittaisi surua ja myötätuntoa ja vaikka suruvalittelut omaisille vielä tuossakin yhteydessä. Eikä pörräisi menemään maanisena, niin kuin mitään ihmeellistä ei olisi tapahtunut.

Joillakin on näköjään noin vähän empatiakykyä, ettei herkisty aiheesta puhuessa yh-tään. Ei pysähdy kunnioittamaan kuollutta kaveriaan, vaan miettii että saa hyvää matskua luentoon. Pääasia että Minä pääsen lentämään.

Vierailija
70/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitää mennä televisioon, kun onnettomuudesta on noin vähän aikaa? Saikkonen kävi selkeästi ylikierroksilla, jutuista sai sen kuvan, että kaikki ei todellakaan ole kunnossa. Varmaan joutuu syömään vahvoja särkylääkkeitä, ehkä ne vaikuttavat noin.

Nybergin olisi kyllä kannattanut miettiä Saikkosen ottamista ohjelmaan näin pian onnettomuuden jälkeen. Mutta katsojalukujen takia ollaan näköjään valmiita tekemään mitä tahansa. Toivottavasti menehtyneen omaiset eivät katsoneet haastattelua. Paha olo tuli heidän puolestaan.

Täysin samaa mieltä. 

Vierailija
71/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on opioidipohjainen kipulääkitys. Se tuo monelle onnen ja euforian tunteita.

Vierailija
72/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sitten kuolemaa spekuloitasiin ristiin rastiin. Sami on ollut aina erittäin miellyttävä ja on sitä edelleen. Esiintyminen tv:ssä näin pian antaa voimaa muillekin vakavassa onnettomuudessa olleille, kun ei jäänyt vellomaan asioita, joille ei voi mitään.

Vierailija
73/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten menee televisio-ohjelmaan pitämään minäminä -esitystä? Mautonta.

Koska tunneyhteys asiaan poikki. Siksi. Olisi ollut Nybergin vastuulla jättää mies kutsumatta näin pian onnettomuuden jälkeen ja kysellä vaikka keväällä uudestaan.

Vierailija
74/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sillä on opioidipohjainen kipulääkitys. Se tuo monelle onnen ja euforian tunteita.

Varmaan onkin. Nämä saattavat myös estää sen shokin tulemisen myöhemmin. Mutta kun opiaatit ajetaan alas ja pää selviää, niin sitten voi mieliala laskea.

Vierailija
75/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä mautonta Saikkoselta. Minä minä minä.

Hei, siinä onnettomuudessa KUOLI sinun ystäväsi!

Hänhän sanoi alussa, että piirsi kolme sydäntä Matin muistolle kun hänelle herättyään kerrottiin tämän kuolleen. Enempää asiasta ei pitänytkään sanoa.

Juuri näin. Tutkinnatkin kesken, hyvä ettei kommentoinut enempää. Asiallinen haastattelu.

Ei se tutkintaan mitenkään liity tai vaikuta, jos osoittaisi surua ja myötätuntoa ja vaikka suruvalittelut omaisille vielä tuossakin yhteydessä. Eikä pörräisi menemään maanisena, niin kuin mitään ihmeellistä ei olisi tapahtunut.

Joillakin on näköjään noin vähän empatiakykyä, ettei herkisty aiheesta puhuessa yh-tään. Ei pysähdy kunnioittamaan kuollutta kaveriaan, vaan miettii että saa hyvää matskua luentoon. Pääasia että Minä pääsen lentämään.

Samaa mieltä. Ei todellakaan olisi tarvinnut menehtyneen asioilla retostella, mutta kyllä tuollainen yli-iloisuus on outoa. Missä oli empatia, myötätunto, inhimillisyys? Jonkun läheisen olisi pitänyt sanoa, ettei nyt kannata mennä televisioon tuossa tilassa, jos Saikkonen ei itse sitä tajunnut

Vierailija
76/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä oli Lotasta ja Papasta Lotta ennen tota. Ärsyttääkö se ketään?

Ei todellakaan ärsytä. Olen juuri lukemassa hänen uutta kirjaansa ja se on tosi hyvä. Lotalle ja papalle on ollut tilausta. Ihan paras korona-ajan ilmiö.

Lotta on pirskahteleva persoonallisuus ja kun on ulkomailla kasvanut, niin ei ole suomalaisten kyräilevä raskasmielisyys ollut kasvattamassa ja persoonaa kahlitsemassa.

Vierailija
77/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän halusi tulla näyttämään televisioon konkreettisesti, miltä kasvot näyttävät onnettomuuden jälkeen, ettei tarvitse keskustelupalstoilla spekuloida sitä. Kyllä hän varmasti tietää itsekin, että henkisiä reaktioita voi tulla myöhemmin. Onnettomuudesta on vasta vähän aikaa. Kaikkea hyvää hänelle ja perheelleen toivon.

Tällä palstalla käyttäytymistä paheksuneista jokainen huutaisi suoraa huutoa jos oma naama olisi tuossa pisteessä, koko identiteetti vaihtuu toiseksi, ei ole enää sama ihminen kuin ennen onnettomuutta, niin suuri vaikutus on kasvoilla, jo pieni muutaman millin toispuoleisuus noteerataan. 

Vierailija
78/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitäkös kohu olisi tullut jos olisi mennyt telkkariin retostelemaan ystävän kuolemalla. Miettikää vähän miltä se olisi omaisista tuntunut.

Heti herättyään oli kysynyt mitä Matille kävi? Eli heti herättyään oli ystävä mielessä. Ei mikään narsistinen minä minä tyyppi todellakaan.

Ja riehakas ja eläväinen hän on ollut ennenkin :)

Ei retostella ei, mutta osoittaa kunnioitusta. Olisi voinut lyhyesti sanoa, miten suuri järkytys on menettää ystävä ja esittää myötätuntonsa omaisille. Jotenkin rauhoittua toisen muiston äärelle. Nyt suurin huoli oli että pääseekö lentämään.

Vierailija
79/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole mitään jäyhiä jököttäjiä... ei ainakaan tanssijamiehet, jotka taitolentää sivuhommana ja kouluttaa lentäjiä,

Vierailija
80/143 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ettei sure yhtään sitä kuollutta kaveriaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme