Saikkonen Arto Nybergissä nyt
Selvästi shokissa edelleen. Liian riehakas, omituista käytöstä.
Kommentit (143)
Huh en voisi elää noin epäherkän, epäempaattisen ja ajattelemattoman miehen kanssa. Sellainen kuva tuosta tulee, kun kaverin kuolema ei näy tai kuulu Mitenkään käytöksessä. Edes kunnioituksesta vainajan omaisia kohtaan.. Nyt jäi kuva että pjaskan hailee että toinen kuoli, mutta miniminäminä... ja miniminämimä....
Ei terveeltä vaikuttanut. Kävi kierroksilla.
Minusta tuo riehakkuus on siksi outoa, ette ole aikasemmin ollut tuollainen hölösuu ?
Ihmettelin heti onnettomuuden jälkeen, kun alkoi tulla näitä lausuntojaan naaman uusiksi laitosta. Eikä mitään surunvalitteluja siitä, että kaveri kuoli. Ihan mielipuolista. Narsististako lue vai shokkia?
Tuo kaveri ei kyllä näyttänyt tuntevansa minkäänlaista häpeää kun oli kiire päästä työntämään naama ruutuun, veikkaan että itse yhteyttä Nybergiin, ja arvasi että tämä tarttuu kohu-koukkuun. Molemmilta heikko suoritus ja naureskelua vaikka kyseinen tapahtuma vei ihmishengen.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mautonta Saikkoselta. Minä minä minä.
Hei, siinä onnettomuudessa KUOLI sinun ystäväsi!
Hänhän sanoi alussa, että piirsi kolme sydäntä Matin muistolle kun hänelle herättyään kerrottiin tämän kuolleen. Enempää asiasta ei pitänytkään sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Lotta on muuten jopa rasittavainen teennäinen virnistelijä, hyvä ja viaton oli varmaan alussa tarkoitus papan kanssa laulella mutta nyt näkyy silmissä jo rahanhimo....katsookohan joku vapaaehtoisesti katselee tuota vielä juutuupista ja siksikö kirjailee kun juna meni jo?
Samaa mieltä. Sitä paitsi, pappa on parempi laulajakin!
Yritti varmistaa lentoluvan jatkoa?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se ollut tuolla lennolla lennonopettajana?? Ja puhuu tyyliin " ottaa aiheeksi luennolle että muiden " ei tarvitse lyödä päätään puuhun". Jumankauta. Ei jätkää paljon paina että toinen koneessa ollut menetti henkensä. Itse löi nenänsä. Uskomaton tyyppi.
Ei ole ehtinyt käsitellä koko juttua kunnolla. Oli ensin teholla pari viikkoa, sitten vedettiin naama kasaan ja kai se kuntoutuksessa käy ja nyt jo puhumassa. Tapauksesta alle kaksi kuukautta. Ei ihme että on sekavan oloinen ja voihan se olla että kova isku on voinut tehdä pientä vauriota muutenkin kuin kosmeettisesti. Ei hän ehkä ajattele tuossa tilassa ihan selvästi, varmaan suree kaveriaan.
Jotenkin tökeröä, että iloitsi saavansa toisen kuolemaan johtaneesta onnettomuudesta hyvän luennon aiheen.
En ole vielä nähnyt haastattelua, mutta ilta-sanoman haastatteluja lukiessani mietin samaa, että ei puhunut sanaakaan kuolleesta lentäjästä.. Vain itsestään. Usean artikkelin verran..
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ollut aina tuollainen papupata.
Miksi setvisi julkisuudessa kuollutta ystäväänsä.
Miksikö? Tuskin olisi edes just nyt haastateltavana, jos onnettomuutta ei olisi ollut. Joten pääsi "pinnalle" siksi, että toinen ihminen kuoli,
Danny ottaa Lotan siipien suojaan. Lottahan oli kuin Helmi🟡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mautonta Saikkoselta. Minä minä minä.
Hei, siinä onnettomuudessa KUOLI sinun ystäväsi!Hänhän sanoi alussa, että piirsi kolme sydäntä Matin muistolle kun hänelle herättyään kerrottiin tämän kuolleen. Enempää asiasta ei pitänytkään sanoa.
Juuri näin. Tutkinnatkin kesken, hyvä ettei kommentoinut enempää. Asiallinen haastattelu.
Vierailija kirjoitti:
Danny ottaa Lotan siipien suojaan. Lottahan oli kuin Helmi🟡
Lotta aivan liian vanha Dannylle.
Kas kun ei lähettänyt kolmea sydän emojia, noinko lennosta vastuussa ollut opettaja muistelee kaverinsa kuolemaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä tuota Nybergin suosiota, omahyväinen tyyppi ja kysymykset yhtä mauttomia, hohottaa itsekseen eikä saa haastateltavistaan mitään irti, kysymysten taso lähinnä alakoululaisen tasolla...mallia no mitä ne sitten sun naamalle teki :(
Minä sen sijaan ihmettelen, että sinun kaltaisiasi ihmisiä on olemassa. Onneksi tuttavapiirissäni ei ole. Olet ällöttävä.
Arto on rautainen ammattilainen.
Miksi ihmeessä pitää mennä televisioon, kun onnettomuudesta on noin vähän aikaa? Saikkonen kävi selkeästi ylikierroksilla, jutuista sai sen kuvan, että kaikki ei todellakaan ole kunnossa. Varmaan joutuu syömään vahvoja särkylääkkeitä, ehkä ne vaikuttavat noin.
Nybergin olisi kyllä kannattanut miettiä Saikkosen ottamista ohjelmaan näin pian onnettomuuden jälkeen. Mutta katsojalukujen takia ollaan näköjään valmiita tekemään mitä tahansa. Toivottavasti menehtyneen omaiset eivät katsoneet haastattelua. Paha olo tuli heidän puolestaan.
Hän oli kyllä kaikin puolin täydellinen. Osaa kaikkia kieliä, on aina iloinen ja osaa kaiken. Hohhoijaa.