Vieläkö ostat fazerin suklaalevyjä kun pienentävät kokoa?
Itseeni ei vaikuta kun en ole enää aikoihin ostanut kun kipuraja ylittynyt ajat sitten.
Kommentit (172)
Jos tekee mieli. Hinnalla ei ole väliä.
Aivan sama. En osta. Harvoin kun ostan niin ostan 70% tummaa suklaata.
En syö suklaata kuin hyvin harvoin, joten ei vaikuta.
En. Marabou on paremman makuista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja palat isoja mutta kuitenkin sopivan ohuita.
Mitä merkitystä on levyn koolla? Ostan vain perunoita, jotka painavat 112 grammaa?
Mitä pienempi niin sitä parempi, kun itse syön aina koko levyn kerralla, oli se minkä kokoinen tahansa.
Aivan upeeta Fazer!
Vihdoinkin asiakkaiden toivomuksia on kuunneltu ja on siirrytty käytännöllisempään suklaalevyn kokoon, joka auttaa meitä painonpudottajia.
Sano Fazer, kun haluat suklaata joka painaa vähemmän ja auttaa sinuakin painamaan vähemmän.
En ole ostanut tähänkään saakka. En syö suklaata.
Voisi kansanterveyssyystä siirtyä pelkästään 20-50 g patukoihin. Pakkausteollisuus kiittää myös.
En ole vuosiin ostanut suklaalevyä.
Kyllä voi kokoa pienentää mutta kyllä se hintakin pitäisi sitten laskea mikä tosin ei tule tapahtumaan.
En vieläkään osta, en ole ostanut moneen vuoteen.
En ole nytkään ostanut ainakaan enää noin 3-4 vuoteen. Naureskelin vain että törkyhinta ei enää riitä, nyt täytyy pienentää pakkauskokoa joka maksaa tietysti ja sitten hintaa on nostettava.
Tosi kiva elämä kun kaikki nautintoaineet maksavat hunajaa.
Mikä helvetin kipuraja? Oletko kipeä hartioista ylöspäin?
Vierailija kirjoitti: Aivan upeeta Fazer! Vihdoinkin asiakkaiden toivomuksia on kuunneltu ja on siirrytty käytännöllisempään suklaalevyn kokoon, joka auttaa meitä painonpudottajia. Sano Fazer, kun haluat suklaata joka painaa vähemmän ja auttaa sinuakin painamaan vähemmän.
Lompsakin painaa vähemmän. Ihanaa..nyt vaan kaikki muiden tuotteiden myyjät mukaan takoisiin. Pienempi koko, suurempi hinta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee mieli. Hinnalla ei ole väliä.
Olin ennen suklaan paras ystävä ja varsinkin juuri Fazerin mutta nyt moneen vuoteen en ole suklaata ostanut itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja palat isoja mutta kuitenkin sopivan ohuita.
Kallista sekin on.
no tottakai pitää tukea kaatuvaa yritystä
en ole ennekään ostanut, suklaa on pahaa