Auttakaa kirppishinnoittelussa!
Nyt lähtee kaapeista paljon hyväkuntoisia naisten merkkivaatteita kirppikselle. On Sorelin saappaita, Henri Lloydin takkeja ja Peakin huppareita. Koossa 36/S. Tarvitsisin vähän apua näiden tuotteiden hinnoitteluun. Eli paljonko olisit valmis maksamaan siistissä kunnossa olevista merkkivaatteista? Onko esimerkiksi 30€ liikaa Peak Performancen klassisesta syystakista? Entä 35€ Sorelin Joan of Arctic -saappaista? Mitä maksaisit UGG Cardy neulekengistä?
Ja missä näitä kannattaisi myydä Tampereella?
Kommentit (62)
Halvalla lähtee. Kato torista hinnotteluvinkkejä, jos et halua puolilmaseks jaella.
Liian kovat hinnat KIRPPIS HINNOIKSI esimerkeissäsi.... Ihmiset kävelevät pöytäsi ohi...
Laita facebookin luxmerkkien kirppikselle. Sieltä voit löytää suuntaa-antavia hintojakin :)
No haluaisin hinnoitella tuotteet niin, että niitä ei tarvitse takaisin kotiin kantaa. Toki samalla olisi kiva saada itselleen edes vähän vaivanpalkkaa. Katselin hintoja nettikirppiksiltä, mutta siellä ei tunnu liikkuvan vastaava tavara ollenkaan. Eli ovat oletettavasti liian kalliita. AP
Eiks alueella oo jotain fb-kirppis ryhmää? Säästyisit pöytävuokrilta.
En millään jaksaisi alkaa kuvailemaan tätä vaatekasaa nettiin :( Tuotteita on nimittäin kymmenittäin. Helpommalla pääsisi, kun kantaisi ne kirpparille. AP
Mieti, mitä itse olisit kys. tuotteesta maksamaan. Itseäni ärsyttää ylihinnoitellut tuotteet. Jos näen houkuttelevan kirppispöydän, mutta muutamat ensimmäiseksi pläräämäni tuotteet on räikeästi ylihintaisia en jaksa katsoa koko pöytää sen enempää. Ostan sitten mieluummin kaupasta uuden, jos samalla kirppistuotteella on vain muutamia euroja edullisempi hinta.
Eniten naurattaa ne kulahtaneet henkkamaukan rätit joista kiskotaan kymppejä. Tosin sinullahan ei tälläisiä riepuja ollut.
Onnea kaupankäyntiin!
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:50"]
No haluaisin hinnoitella tuotteet niin, että niitä ei tarvitse takaisin kotiin kantaa. Toki samalla olisi kiva saada itselleen edes vähän vaivanpalkkaa. Katselin hintoja nettikirppiksiltä, mutta siellä ei tunnu liikkuvan vastaava tavara ollenkaan. Eli ovat oletettavasti liian kalliita. AP
[/quote]Tuohon malliin itsekin hinnoittelen aina kirpparituotteeni:tarpeeksi halvalla ettei rojuja vahingossakaan tarvitse enää raahata takas,olin tänään käydessäni itsepalvelukirppiksellä kummissani kun ihan perusvillatakistakin joku pyysi 25€ kun itse oisin moisen pistänyt kaupan 5€,tuntuu että ihmiset hinnoitellessan vaatteitaan siirtävät vielä jonkun tunnearvonsakin siihen.
myy kaikki kerralla tohon hintaan. muuten 25% hintaa lisää jos erikseen
joku ostelee. myy massalla!
Tuo tunnearvo, AARGH! Se, että se myyjän ah, niin ihana rätti on ollut myyjälle tärkeä, mutta hän ei mahdu siihen enää, ei saa minua ostajana maksamaan siitä hunajaista hintaa. Minulle se on vain se villatakki...tai mikä nyt onkaan.
No huhhuh! Katsoin tori.fi:stä esimerkiksi noita Joan of Arctic -saappaita. Halvimmat maksavat 75€! Itse siis ajattelin pyytää niistä 35€... Oon kyllä ihan kujalla tän hinnoittelun kanssa :P Nyt auttakaa! AP
En osaa neuvoa, kun en tunnista noita merkkejä. Onko ne jotain kalliitakin rytkyjä?
Lähtökohtaisesti en maksa kirpputoritavarasta montaa kymppiä. Oli tuote sitten minkä merkkistä tahansa..
Peak Performancen takkeja myydään tori.fi:ssä näköjään noin 100€:lla! Aika hullua. Itse myisin 30€:lla. AP
Torilla moni pyytää paljon, mutta eri asia on, maksaako kukaan pyydettyä.
Jos haluat tavaroistasi kirppiksellä eroon, laita EDULLINEN hinta. Kirppiksilläkin käy kauppa nyt huonosti.
Jos viet kasan kirppispöytään et voi pyytää samaa kuin tori.fi tai fb:n kirppiksillä. Eli tarpeeksi edulliset hinnat ette tarvi tuoda takas. Jos haluat tienata, otat hyvät kuvat ja laadit hyvät myyntitekstit ja laitat fb-kirppismyyntiin tms. Mutta hommaahan siinä on mahdollisine postituksineen ja noutoineen... Helppoa ja rahakasta tapaa ei taida olla keksitty.
En tiedä, mutta vinkkaa minne viet ja milloin. Voisin käydä penkomassa sun pöydän, kun on just mun kokoa ja sellaista mitä tarvitsisin.
T. Toinen tamperelainen
Minusta hintasi ovat oikein asiallisia. Veikkaan, ettet joudu paljon kantamaan takaisin. Toisin kuin moni väittää, kirppikseltä haetaan myös merkkivaatteita ja niistä maksetaan enemmän kuin huonolaatuisista. Olen itse myynyt paljon laadukastakin tavaraa, mutta eri kaupungissa.