Onko sim-kortilla jokin salasana, kun laittaa puhelimeen?
Ostin älypuhelimen ja siihen uuden liittymän. Kokeilin sim-korttia vanhaan puhelimeeni ja ei hyväksynyt pin-koodia. Jos laitan kortin uuteen älypuhelimeeni, niin kysyykö se siinä jonkin salasanan tai pin-koodin?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:01"]
Yleensä sen uuden sim-kortin mukana tulee se pin-koodi sille sim-kortille. 0000 tai 1234 taitaa useimmiten olla.
[/quote] Mulle tuli tekstiviestinä ja sähköpostiin joku salasana, mutta en muista mitä tarkoitusta varten ja en hölmö reagoinut siihen mitenkään. Nyt en ole uskaltanut tuota sim-korttia laittaa uuteen puhelimeeni, jos se kysyy jotain koodia tai salasanaa, koska kaksi kertaa tavalliseen vanhaan puhelimeeni näpyttelin vanhan pin-koodin ja se ei sitä hyväksynyt. Olikohan tuo mulle lähetetty salasana puhelinta varten vai mikä se oli. Tyhmyydestä sakotetaan, tiedän.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:01"]
Yleensä sen uuden sim-kortin mukana tulee se pin-koodi sille sim-kortille. 0000 tai 1234 taitaa useimmiten olla.
[/quote] Mulle tuli tekstiviestinä ja sähköpostiin joku salasana, mutta en muista mitä tarkoitusta varten ja en hölmö reagoinut siihen mitenkään. Nyt en ole uskaltanut tuota sim-korttia laittaa uuteen puhelimeeni, jos se kysyy jotain koodia tai salasanaa, koska kaksi kertaa tavalliseen vanhaan puhelimeeni näpyttelin vanhan pin-koodin ja se ei sitä hyväksynyt. Olikohan tuo mulle lähetetty salasana puhelinta varten vai mikä se oli. Tyhmyydestä sakotetaan, tiedän.
[/quote]
Käy liikkeessä kysymässä
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:01"] Yleensä sen uuden sim-kortin mukana tulee se pin-koodi sille sim-kortille. 0000 tai 1234 taitaa useimmiten olla. [/quote] Mulle tuli tekstiviestinä ja sähköpostiin joku salasana, mutta en muista mitä tarkoitusta varten ja en hölmö reagoinut siihen mitenkään. Nyt en ole uskaltanut tuota sim-korttia laittaa uuteen puhelimeeni, jos se kysyy jotain koodia tai salasanaa, koska kaksi kertaa tavalliseen vanhaan puhelimeeni näpyttelin vanhan pin-koodin ja se ei sitä hyväksynyt. Olikohan tuo mulle lähetetty salasana puhelinta varten vai mikä se oli. Tyhmyydestä sakotetaan, tiedän. [/quote] Käy liikkeessä kysymässä
[/quote] Niin käyn, jos en apuja muutoin saa. Ajattelin, että olisiko jokin yleispätevä neuvo jollain antaa vai onko kullakin puhelimella ja operaattorilla omat toimintatapansa.