Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaasan kissatalo kerää taas mesenaatilla rahaa

Vierailija
31.10.2021 |

https://mesenaatti.me/2237/uuden-vaasan-kissatalon-hankkiminen-att-skaf…

Nyt ovat ilmeisesti saaneet uuden talon ostettua ja rahaa remppaan ym. kerätään. Vielä tämä päivä aikaa osallistua. Itse laitoin 35€ 😻

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerralla täällä oli oikein urheilujuhlan tuntua kun mammat keräsi rahaa tähän :D

Vierailija
2/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kerralla täällä oli oikein urheilujuhlan tuntua kun mammat keräsi rahaa tähän :D

Ihanaa. 😍Joskus vauvapalstalaiset yllättävät positiivisestikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on liikkunut juttua, että suurin osa kissoista olisi laitettu autotalliin ja kaasutettu auton pakokaasulla kuoliaaksi. Pari kolme kissaa olisi jätetty henkiin ja koko homma olisi muuttunut rahankeräyshuijaukseksi.

Vierailija
4/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on liikkunut juttua, että suurin osa kissoista olisi laitettu autotalliin ja kaasutettu auton pakokaasulla kuoliaaksi. Pari kolme kissaa olisi jätetty henkiin ja koko homma olisi muuttunut rahankeräyshuijaukseksi.

En oo kyllä tämmösestä kuullutkaan. 😳 Enkä kyllä usko tähän. Ootko itse käynyt ko. paikassa ja tavannut vapaaehtoisia?

Vierailija
5/7 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä valhetta. Älkää nyt vain uskoko moisia.

Vierailija
6/7 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyytensä voi osoittaa monin eri tavoin. Tuokin on yksi konsti.

Vierailija
7/7 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti aio lahjoittaa. FB:ssä useampi työtön, ”eläinten vapaaehtoistyöntekijä” on tuppautunut kommentoimaan todella ilkeästi ja julmasti erilaisiin tuotantoeläinten hyvinvoinnista kertoviin tietoiskuihin ja maaseudun elämästä kertoviin yksityisten ihmisten postauksiin.

Pahin oli, kun joku haukkui tuottajia mur-haajiksi ja edellisessä omassa postauksessaan kerjäsi ilmaisruokia teollisuudelta ja lemmikkieläinkaupoilta. Siihen hävisi mun halu auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme