Jos tuotteita myydään mielikuvilla, mitä iittala oikein yrittää viestiä?
Likaa, kylmiä ja kolkkoja tiloja, pensseleitä ja vanhoja rumia huonekaluja. Kuvissa sivuosassa jotain astioita, joista ei välttämättä edes saa selvää onko kuvassa kulho vai lautanen ja kaikissa kuvissa tuote itsessään on huonosti esillä.
Miten tämän on voitu edes teoriassa ajatella toimivan kun tavoite on myydä astioita ja taidelasia?
Kommentit (11)
Saakohan Janni Vepsäläinen palautetta johtoryhmältä toiminnastaan?
Luulisi hallituksessa olevan havaittu tilanne vai eikö vahinkoa uskalleta myöntää edes itselle...
Mistä tämä kohkaaminen oikein johtuu,ovatko nämä kirjoittelijat työssä siellä?? Minulle ainakin on täysin sama millaista viestintää jokin iittala käytää kunhan ei mainokset hypi silmille.
Janni on "mekkomaakari" ja osaamattomuuttaan upottanut Iittalan syvälle paskaan. Irtisanokaa se välittömästi!! Hän voi etsiä uusia haasteita työkkärin sivuilta.
Mainoskuviin voisi lisätä houkuttimeksi rumpuja ja keihäitä (ilmainen vinkki).
Saviruukut sopisivat uuteen tyyliin mainiosti. Niissä voi kuljettaa vettä pään päällä kätevästi ja tulee hyvä ryhti.
Mua kyllä kiinnostaa ne tuotteet eikä mikään mielikuva. Ei ole niin vakavaa. Laatu,ulkonäkö ja käytettävyys.
Näyttävät vaatemainoksilta. Ihan täyttä paskaa
IIttala viestii, että heidän kohderyhmänsä on muuttunut.
Iitala sanoo että on woke!