Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty ymmärtämään, miten fiksun oloiset ihmiset

Vierailija
09.01.2015 |

Ovat netissä kuin idiootteja. Ei osata kirjoittaa niin että tekstistä saisi mitään selvää, luetunymmärtäminen puuttuu kokonaan ja välimerkkejä ei pysty mitenkään käyttämään.

Esimerkkinä henkilö X myy koiraa, Y on kiinnostunut ja kysyy voiko henkilö X kuskata koiran hänelle 500 kilometrin päähän. Ei voi.

Henkilö Y on hetken hiljaa jonka jälkeen hän laittaa viestin

"ensi kuussa jos koiran tuot meillä lapsi odottaa innoissaan olisi kiva jos voisit"

En tiedä onko se vaan minä, mutta minä en ainakaan yhtään eläintä anna ihmiselle joka ei osaa kirjoittaa eikä näemmä edes lukea.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:53"]

En minäkään pysty ymmärtämään henkilöä, joka arvostelee toisten kirjoitustaitojen puutetta oman kirjoituksen ollessa täynnä vastaavia virheitä.

[/quote]

Aloittaja ei kirjoittanut täysin yleiskielen normien mukaisesti, mutta hänen tekstinsä ei tosiaankaan ole "täynnä vastaavia virheitä" kuin lainaamansa Facebook-kommentti. Jos et näe eroa, kannattaisi jo melkein huolestua.

t. äikän ope

Vierailija
22/23 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku niin Tyhmä, ettEi ymmärrä lukemaansa, jos jokainen pilKKu,, ei, ole, kohdillaaN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:57"]

Nää on aina hauskoja, kun arvostellaan toisia ja sitten sorrutaan itse samaan. :D Mutta niinhän se menee, että se mikä ärsyttää muissa on se piirre, joka itsessä ärsyttää eniten.

[/quote]Oletteko idiootteja? Ei alkuperäinen kirjoittaja tuottanut ollenkaan yhtä lukutaidotonta ja infantiilia tekstiä kuin koiraa haluava. On olemassa major-ja minorvirheitä, urpot. t.ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi