Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten SINUN elämäntaparemottisi on lähtenyt käyntiin?

Vierailija
09.01.2015 |

Kysymys lähinnä niille, jotka aloittivat laihduttamisen/kiinteytymisen/elämäntaparemontin nyt vuoden alusta. Tietysti aiemminkin aloittaneet, kertokaa miten menee! :) Reilu viikko takana, kai kaikilla vielä motivaatio huipussaan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilaritta viikko, ilman vehnää jo kuukausi. Vähän vetämätön olo, vaikka syön monipuolisesti kasviksia ja proteiineja. Hedelmät olen myös vähentänyt kahteen kappaleeseen päivässä. Odotan koska mulle tulee se energinen ja kevyt olo. Vaa'alla en ole enkä aio käydä. Kilojen laskeminen ahdistaa, jos pudotusta ei tapahdu niin tiedän kokemuksesta että luovutan helposti. Olisin tyytyväinen, kun nykyiset vaatteni alkaisivat tuntua väljiltä :)

Vierailija
22/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tätä ei kysytty, mut kerron silti. Mun elämäntaparemontti liittyy rahaan ja elämänhallintaa muuten. Olen jo vuosia esim. laittanut kosmetiikkaan jopa satoja euroja kuussa. Nyt tein päätöksen ja suunnitelman et käytän jatkossa halvempia tuotteita. Sitä mukaa kun joku loppuu ostan vaihtoehtotuotteen ja merkkaan ylös säästön. Tietenkin jos iho menee huonoon kuntoon kokeilen jotain toista tuotetta, mut en heti sitä 60€ maksavaa rasvaa.

Sit säästän sähkö ja elintarvikkeissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään ekan kerran lenkillä... Mutta ihan hyvä saavutus sekin jo minulta on koska viime lenkistä on aikaa ainakin puoli vuotta! Venyttelyä olen yrittänyt vähän lisätä. Salille ajattelin yrittää sitten kun olen vähän saanut kuona-aineita liikkeelle, kun vielä tuntuu että kroppa on niin jäykkä ja jumissa ettei ole järkeä jumiuttaa sitä painoilla enempää. Hierojalle vielä jos uskaltautuisi niin voisi saada vähän motivaatiota, inhottaa ja tuntuu pahalta olla näin jumissa!

Ruokavaliota on hirveän vaikea muuttaa, kun olen niin hemmetin laiska ja huono kokki, niin tulee helposti syötyä ulkona. Sorrun myös herkkuihin tosi helposti. Niin ja asun siis ulkomailla tällä hetkellä, on vähän ollut totuttelua tähän että maitorahkaa ja ruisleipää ei löydy!

Vierailija
24/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:35"]

Hiilaritta viikko, ilman vehnää jo kuukausi. Vähän vetämätön olo, vaikka syön monipuolisesti kasviksia ja proteiineja. Hedelmät olen myös vähentänyt kahteen kappaleeseen päivässä. Odotan koska mulle tulee se energinen ja kevyt olo. Vaa'alla en ole enkä aio käydä. Kilojen laskeminen ahdistaa, jos pudotusta ei tapahdu niin tiedän kokemuksesta että luovutan helposti. Olisin tyytyväinen, kun nykyiset vaatteni alkaisivat tuntua väljiltä :)

[/quote]

Ihan kokonaan ilman hiilareita? Ei mitään? Miksi? :) 

Käyttääkö kukaan muuten näitä laihdutusta tukevia appeja joita saa kännyköihin? Esim. My fitness pall yms.? Osaatteko suositella jotakin?

Vierailija
25/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, mutta loppuvuodesta unohtui liikunta, herkkuja tuli vedettyä joka päivä ja alkoi kropassa näkyä jo.
Nyt uudenvuoden jälkeen urheilu aloitettu taas! 3-5krt viikko, herkkuja vain viikonloppuisin (olen jopa onnostunut) ja muuten järkevää arkiruokaa. Bonuksena tänään päivä 9 ilman tupakkaa!
Tavoitteena kesäksi samanlainen kroppa kuin viime vuonna.

Vierailija
26/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:32"]

Tähän saakka olen syönyt kaksi lämmintä ateriaa, toisen töissä ja toisen kotona. Tästä alkaen syön töissä vain salaatin tai keiton. Tänään sorruin kyllä valkosuklaapannacottaan, joka tosi hyvää.

[/quote]

Syy, seuraus.

Vierailija
27/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin. :) Kaksi kiloa on lähtenyt ilman tuskailuja ja lenkkeilyintokin on säilynyt.

Vierailija
28/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä lipsunut enemmän, välillä vähemmän. Pikku hiljaa... Liian hiljaa... Liikaa vapaapäiviä, työpäivät ovat paljon helpompia. Mutta kuitenkin ihan ok ja jouluun on vielä aikaa.
T. Sirkka-Liisa

Vierailija
29/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tippunut paino 2kg tämän viikon aikana. Jouluturvotukset varmaan. En ole ylipainoinen, mutta haluan pois n.5kg. Jutan ohjeilla olen mennyt tämä viikon. Olo on hyvä, eikä ole ollut nälkä.:)

Vierailija
30/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin viime syksynä ja nyt on paino pudonnut 9,5 kg.  Tämän vuoden tavoite on 10kg.

Systeeminä 5:2 paasto ja vähähiilarinen.  Helppoa on  :)

Vierailija
31/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin lähti! Toi vuoden eka viikko oli tavallaan paastoamista, vedin vaan paljon vettä. Onnistui hyvin, koska olin kipeä enkä pystynytkään syömään. Pahin pöhötyshän lähti nopeasti, eli luultavasti nesteitä ja hiilaripöhö. Nyt yrittää sit saada vähän noita ylimääräisiä läskejäkin, tällä hetkellä paino 70 kg ja tähtään 65 eli ei mitenkään epärealistinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä