Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten SINUN elämäntaparemottisi on lähtenyt käyntiin?

Vierailija
09.01.2015 |

Kysymys lähinnä niille, jotka aloittivat laihduttamisen/kiinteytymisen/elämäntaparemontin nyt vuoden alusta. Tietysti aiemminkin aloittaneet, kertokaa miten menee! :) Reilu viikko takana, kai kaikilla vielä motivaatio huipussaan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkujen syönti vähentynyt. Olen jaksanut käydä jumpassa 5krt/vk kuten syksylläkin. Tavoitteena siis ruokavalion parannus. Nyt pidän ruokapäiväkirjaa. Suunnitelmien mukaan mennään pienillä muutoksilla, kuten pitikin :)

Vierailija
2/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupainosta päästy eroon, turvotusta ja nesteitähän ne lähinnä oli. Tällähetkellä paino siis sama kuin ennen joulua, 57. Motivaatio loistava, tästä se lähtee. Vielä loput seitsemän kiloa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen teistä tulee epäonnistumaan ja kovaa :D

Vierailija
4/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/100 sokeriton menossa, hyvin pyyhkii.

Vierailija
5/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin viime syksynä, päätin vihdoinkin liikkua säännöllisesti. Painoa tippui muutama kilo ja mikä tärkeintä, sokeriarvot ovat nyt normaalit. Nyt täytyy vaan jatkaa säännöllistä mutta kohtuullista liikuntaa loppuelämä niin ei toivottavasti tarvitse enää keskustella diabeteslääkityksestä.

Vierailija
6/31 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on tilanne näin helmikuun alussa?

Vierailija
7/31 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin tupakoinnin, aloitin tarkan kirjanpidon ja lisäsin kasviksia ruokalistalle. Olen hyvin tyytyväinen itseeni.

Vierailija
8/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:04"]

Minä aloitin viime syksynä, päätin vihdoinkin liikkua säännöllisesti. Painoa tippui muutama kilo ja mikä tärkeintä, sokeriarvot ovat nyt normaalit. Nyt täytyy vaan jatkaa säännöllistä mutta kohtuullista liikuntaa loppuelämä niin ei toivottavasti tarvitse enää keskustella diabeteslääkityksestä.

[/quote]

Loistavaa, jatka samaan malliin! :)

Vierailija
9/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:03"]

Jokainen teistä tulee epäonnistumaan ja kovaa :D

[/quote]Älä sano. Jostainhan se on aloitettava ja joskus. Itse en ole tarvinnut remontteja mutta tsemppaan mielummin kuin lyttään.

Vierailija
10/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluturvotuksesta päästy eroon ja liikunta on palannut kuvioihin. Niin ja normaalit ruoat sekä säännöllinen ruokailurytmi. Kyllä tämä tästä taas! :) Viime vuoden aikana sain hilattua itseni ylipainosta normaalipainoon ja opeteltua uusia elämäntapoja, tämän kevään tavoitteena lihasten kasvatus ja hyvän olon ylläpitäminen. 

Vierailija
11/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen viikon aikana lähtenyt kaksi kiloa, mikä tuntuu ihan käsittämättömältä, mutta ilmeisesti aika normaali näin huomattavan ylipainoisen alkaessa laihduttamaan

Vierailija
12/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin on alkanut. lopetin karkinsyönnin jo ennen vuodenvaihdetta ja alkoholin käyttöä olen vähentänyt. suklaata syön edelleen, sehän ei ole karkkia :)

Vierailija
13/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä 4 ilman tupakkaa. Hyvin pyyhkii!! :)

Vierailija
14/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tippaakaan alkoholia, kaikki herkut jäi pois, liikuntaa säännöllisesti ja ruokavaliokin muokkaantui terveellisempään suuntaan. Toistaiseksi kaikki on onnistunut 100%. Mitään painonpudotustavoitetta ei ole, mutta on ihan kiva seurata mitä näistä muutoksista seuraa.

Vierailija
15/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko jälleen lenkkeilyä ja herkutonta elämää takana, -1,5kg!

Vierailija
16/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lisännyt veden juontia ja vähentänyt herkuttelua. Jumppaa 5-6 krt/vko. Housut ei purista enää samallalailla kuin ennen, reisissäkin alkaa olemaan enemmän väljyyttä (ehkä vain kuvittelen). Näin on hyvä ja tuntuu hyvältä!

Vierailija
17/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on henkinen elämäntaparemontti käynnissä; naurua, iloa, hyvää oloa arkea sressaantumatta myötätuntoisena, välittävänä, ei turhautuneena, kaunattomana ja anteeksiantavana. Hyvin menee   ---> päivä päivältä onnellisempi olo.

Iloa, valoa, rakkautta <3

Vierailija
18/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton jakso menee loistavasti ja liikuntakin maistuu. Ruoassa petrattavaa.

Vierailija
19/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion laihduttaa 10 kiloa tänä keväänä lisäämällä liikuntaa entisen noin 3 krt viikossa lisäksi ja järkevöittämällä syomistä kiloklubin avulla. Tähän saakka olen syönyt kaksi lämmintä ateriaa, toisen töissä ja toisen kotona. Tästä alkaen syön töissä vain salaatin tai keiton. Tänään sorruin kyllä valkosuklaapannacottaan, joka tosi hyvää. Mutta en aiokkaan olla ihan sokerittomalla dieetillä, koska siihen en tosiaankaan pysty.

Vierailija
20/31 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen juominen on mun remontti ja sujuu mainiosti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi