Onko tämä nainen mielestäsi ylipainoinen tai lihava?
Toivottavasti linkki toimii... Eli onko kuvan nainen sinusta ylipainoinen? Vai normaali? Tuskin hoikka kuitenkaan?
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:30"]
Mulla vartalo tuon kanssa ihan yks yhteen ja painan 90 kiloa. Tavoitteena on laihtua 30 kiloa. SITTEN olisin normaalipainoinen.
[/quote]
En usko. Oon itse 178cm eli pitkähkö, mielestäni hieman lihavamman näköinen kuin tuo (tai sitten kilot epäesteettisemmin jakautuneet eikä yhtä paljon lihasta), eikä mullakaan ole "kuin" 20kg ylipainoa (98kg). Olisin ihan normaalipainoisen ylärajoilla vajaa kahdeksankytkiloisena. Missä sulla ne 30kg sijaitsee jos olet yksi yhteen tuon kanssa nyt? 10 kg mulle lisää niin näytän/olen näyttänyt todella paljon palleroisemmalta ihan kasvoista alkaen.
Ja kuka tämä malli edes on, löytyykö jotain kuvaa jossa ei ehkä ole alla kiristävää toppia ja päällä löysää paitaa?
Mun mielestä tuossa kuvassa näyttää ainakin selkeästi lihavalta, ei vain vähän pulskalta. Sanon näin ja olen itsekin aika samankokoinen, tosin ihan eri mallinen.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:19"]Ylipainoinen ja pyöreä. Roteva. En tajua naisia joiden mielestä tuo on muka "pyöreähkö" :D noin räikeästi valehtelette itsellenne ? Ylipainoa tuossa on varmasti 20 kg [/quote] On selkeästi ylipainoinen ja pyöreä, mutta huomaa myös sen että vaikka tuo kuinka laihduttaisi niin olisi iso ja roteva. Ei olisi siro vaikka olisi alipainoinen.
[/quote]
Ihan hyvin voisi olla siro. Ei toi mikään iso ja roteva ole, vaan nimenomaan ylipainoinen. Hyvännäköinen silti.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:35"]
Tässä verrokkia taulukon muodossa, eli lihava on ap:n kuvan malli, ihan turha väittää mitään muuta. Ehkä helpompi laihduttaa itse (jos siis itseä oma paino haittaa, eihän se muille kuulu mitä kukakin painaa!), kuin yrittää aivopestä koko muu maailma uskomaan, että lihavuus onkin uusi normaalipaino. Kun ei se nyt vaan ole.
[/quote]
Nuo kuvat eivät ole kovinkaan totuudenmukaiset. Itse olen BMI:n mukaan lievästi ylipainoinen ja näytän tukevammalta kuin linkin kuvat.
Entäs tässä kuvassa? Sama malli. Itse olen vain 161 cm pitkä ja kroppa vastaa muuten tuota paitsi että omaan kapeamman vyötärön ja paksummat kädet. Painan 66,6 kiloa.
Entä tämä kuva? http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/environment/2014/4AT_0152_009R.jpg],rotate[-0.3],width[3517],height[4112],x[777],y[55],type[FASHION_FRONT]&hmver=0&set=key[size],value[446x522]&call=url[file:/mobile/v1/product]
Malleina on totuttu näkemään niin pieniä naisia, että suurin osa kavahtaa vähän isompaa. Jos näiden kuvien perusteella takaisin naisen vaikka muskarissa niin en miettisi, että taitaa olla viitisen senttiä liikaa vyötäröllä ja reidet koskee yhteen vaan että onpa kauniin koidat ja raikkaat kasvot ja sellainen "pehmeä" olemus.
81 unohti tän kuvan. http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/environment/2014/4AT_0139_022R.jpg],rotate[0.45],width[3411],height[3988],x[941],y[128],type[FASHION_FRONT]&hmver=0&set=key[size],value[446x522]&call=url[file:/mobile/v1/product] on muuten kivan näköinen huppari, vois harkita..
Veikkaisin että BMI on jossain ylipainoisen ja lihavan rajamailla, riippuen kuinka paljon kuva vääristää. Kaunis nainen joka tapauksessa.
Nykyään on niin vääristynyt käsitys siitä, mikä on lihava. Olen 170 cm, vaatekoko 38 (M), ja olen erittäin tukevasti ylipainon puolella. Jos tuon vaatekoko on 44, niin ei ole kyllä mitenkään mahdollista että olisi normaalipainoinen. Ja näkeehän sen jo päältä
Iso ja pitkä. Rasva kertyy keskivartaloon. 15kg vois pudottaa ihan helposti.
Ei nyt lihava, sanoisin että roteva, painoa näkyy olevan vähän liikaa (7-13kg). Olen melko varma että hän on ns. omenavartaloinen, eli ei lantiota, jalkoja eikä repsettä vaan kaikki massa on tisseissä ja vatsassa, siis hoikkanakaan vyötärö ei juuri erottuisi.
Ylipainoinen, vähän pläski :) Ei mun silmää häiritse, mutta en nyt välttämättä itse panisi kovin mielellään. Ihan nättihän tuo on sillätavalla, etten suoranaisesti ihmettelisi jos ystäväni naiseksi ottaisi, varmaan monikin kavereista tykkäis kovasti. Itse olen sirompien naisten perään.
On lihava sekä ylipainoinen mun silmiin
Lievästi ylipainoinen, mutta kyllä minulle kelpaisi.
Lihava, ylipainoinen, läski. turha sitä on kaunistella.
Kyllä omasta mielestäni nainen on selvästi ylipainoinen.
Mutta ei pahasti, paremmilla vaatevalinnoilla
Voisi olla jopa aika näyttävä ilmestys.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:03"]
Normaalipainon ylärajoilla. Ei lihava.
[/quote]
ei ole normaalipainon rajoilla. ei hirveän ylipainoinen mutta selvästi silti plussan puolella.
Ylipainoinen selkeästi, lihavuutta taas on vaikeampi määritellä.
On varmaan hieman ylipainoinen. Itse olen suht samanlainen ja tänä aamuna punnitessa oli 8,1 kg liikaa. Mutta jos myydään vaatteita ylipainoisille naisille niin mallin pitää olla myös ylipainoinen, niin että ostaja näkee miltä vaatteet oikeasti näyttävät päällä.
Iso ja komea