kun ei jaksa työssäkäyntiä
Fyysisesti. Kevyt toimistotyö mutta työmatkoineen lohkaisee 9.5h päivässä. Olen niin uupunut. Klo 13-14 iltapäivällä iskee tajuton väsymyskohtaus. Nukun öisin noin 9h. Kilpirauhasen vajaatoiminta kyllä mutta ainakin arvot ok. Laiskako olen cai onko muita sielunsisaria?
Kommentit (10)
Oletko kokeillut kirkasvalolamppua ja vitamiinilisäystä?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:07"]Fyysisesti? Eikö ongelmasi ole nimenomaan ettet jaksa henkisesti? Kerran olet henkisesti uupunut, väsynyt. Fyysisesti et jaksaisi jos selkä kipeytyisi.
[/quote]ok. Ajattelin niin että väsymys olisi fyysistä kun henkinen olo hyvä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:07"]Oletko kokeillut kirkasvalolamppua ja vitamiinilisäystä?
[/quote]
Töissä on lamppu käytössä. Otan d-vitamiinia 100mikrogrammaa päivässä.
Ihan normia. Voit myös olla erityisherkkä, joka uupuu työelämän vaatimasta jatkuvasta valppaanaolosta.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:11"]Ihan normia. Voit myös olla erityisherkkä, joka uupuu työelämän vaatimasta jatkuvasta valppaanaolosta.
[/quote]
tätä herkkyyttä olen pohtinut myös. Aistin asiat herkästi. Lisäksi oma itsetunto on huono ja vatvon sanomisiani ja tekemisiäni liian paljon. Nämä vievät paljon energiaa.
Joukkuepeli iltaisin voi virkistää parin vuoden päästä.
Ne joilla on töitä, valittaa uupumusta, ja sitten on iso kasa ihmisiä jotka seisoisi vaikka päällään että pääsisi "kevyeen toimistotyöhön" ja saisi palkkaa. Eikö niitä töitä voisi jakaa jotenkin? Itse kävisin tosi mielelläni esim. 3 päivää viikossa töissä.
Miten sinun ruokailut? Millaisen aamiaisen syöt, lounas, välipala jne?
Fyysisesti? Eikö ongelmasi ole nimenomaan ettet jaksa henkisesti? Kerran olet henkisesti uupunut, väsynyt. Fyysisesti et jaksaisi jos selkä kipeytyisi.