Miehet, kerrotteko kavereillenne yksityiskohtia kumppaneistanne
makkarin puolella?
Olettaen, että kyse ei ole vakiintuneesta parisuhteesta.
Kommentit (122)
Välillä aina mietin, että ihan turhaanko sitä on tahtomattaan selibaatissa. Onneksi sitten tulee nenän eteen näitä reality checkejä.
Olen kuullut kaverimieheltä, että jotkut miehet kertoo kaikki yksityiskohdat. Hän itse pitää sitä epäasiallisena.
Naisten kesken meidän piireissä ei yksityiskohtia jaeta. Saatetaan mainita jos jonkun kanssa on tosi hyvää seksiä, mutta ei paljoa sen enempää.
Luulen, että ne ketkä jakaa kaiken, on semmoisia vähän juntteja muutenkin. Sekä miehet, että naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole levitellyt tietoja, enkä ole kuullut muidenkaan levittelevän. Omaan melkoisen laajan ystävä/kaveripiirin.
Potkaisen sellaisen tyypin piiristäni h:vettiin, joka niitä tietoja jakaa!
Oletko siis mies vai nainen?
Mies ja miehiltä kysyttiin, vaikka naiset tuppaavat tähänkin ketjuun kommentoimaan ja asian vierestä tietty!
Kell Onni on se onnen kätkeköön. Saattaa muut miehet kiinnostua.
Eipä tule kyllä mitään kerrottua eikä kerro kaveritkaan. Joskus maininnut että hiljaista on makkarin puolella, mutta muuten ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole levitellyt tietoja, enkä ole kuullut muidenkaan levittelevän. Omaan melkoisen laajan ystävä/kaveripiirin.
Mies ja miehiltä kysyttiin, vaikka naiset tuppaavat tähänkin ketjuun kommentoimaan ja asian vierestä tietty!
Eiköhän keskustelupalstan idea ole vapaa keskustelu. Tuskin täällä edes olisi mahdollisuutta lainata kommentteja, jos kaikkien pitäisi keskustella vain tiukasti aloituksesta ja ap:n mieliksi. Selkeä ot on tietenkin asia erikseen.
En koskaan. Herrasmies ei hiisku näistä asioista 👍
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän keskustelupalstan idea ole vapaa keskustelu. Tuskin täällä edes olisi mahdollisuutta lainata kommentteja, jos kaikkien pitäisi keskustella vain tiukasti aloituksesta ja ap:n mieliksi. Selkeä ot on tietenkin asia erikseen.
Naiset siis perustakoot oman ketjun, jossa puhutaan panojuoruista.
Miehiä ei kiinnosta toisten naisissa mikään muu kuin se onko nainen hyvä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut kaverimieheltä, että jotkut miehet kertoo kaikki yksityiskohdat. Hän itse pitää sitä epäasiallisena.
Naisten kesken meidän piireissä ei yksityiskohtia jaeta. Saatetaan mainita jos jonkun kanssa on tosi hyvää seksiä, mutta ei paljoa sen enempää.
Luulen, että ne ketkä jakaa kaiken, on semmoisia vähän juntteja muutenkin. Sekä miehet, että naiset
Tuokin on jo asiatonta!
Mun mielestä se, että yleisesti sanoo, että jonkun kanssa menee hyvin makkarissa, ei ole paha.
Yksityiskohdat on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta toisten naisissa mikään muu kuin se onko nainen hyvä sängyssä.
Miksi se kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se, että yleisesti sanoo, että jonkun kanssa menee hyvin makkarissa, ei ole paha.
Yksityiskohdat on asia erikseen.
Eli sekin on puolison kehuskelua. Mikäs siinä, kunhan ei juovuspäissään hölistä liikaa.
Riippuu ihmisistä. Mies kertoi joskus, et kaverinsa olivat kateellisia siitä että otan suihin, koska heillä ei näin tapahtu, eli ainakin sen verran ovat puhuneet ;)
t.konservatiivikristitty, ja ne muut ei edes ole uskovaisia....
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostaisi sekään? Sama kai se on, millaiset kyydit kaveri saa, luulisi omien saamisten kiinnostavan enemmän. Vai ovatko miehet niin jaloja, että ajattelevat kuinka mukavaa se on, kun Pera saa Riittalta joka ilta suikarin ja viikonloppuisin persettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on jo asiatonta!
Onpa täällä siveyden sipuleita :O Mikä kaikki muukin on tabua? Mitä pahaa seksistä puhumisessa on?
Parhaille kavereille on näytetty pano- ja suihinottovideot. Pitäähän kavereiden tietää millainen herkku se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostaisi sekään? Sama kai se on, millaiset kyydit kaveri saa, luulisi omien saamisten kiinnostavan enemmän. Vai ovatko miehet niin jaloja, että ajattelevat kuinka mukavaa se on, kun Pera saa Riittalta joka ilta suikarin ja viikonloppuisin persettä?
Miehet tykkää jakaa…
Sama syy miksi katsovat yhdessä po rnoa.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kiinnostaa?
Koska hyvin harva on.
Neuvon kavereille miten naisilta saa persettä.