Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, kerrotteko kavereillenne yksityiskohtia kumppaneistanne

Vierailija
31.10.2021 |

makkarin puolella?

Olettaen, että kyse ei ole vakiintuneesta parisuhteesta.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan nimien kera kerrotaan? Ei yleisellä tasolla.

Vierailija
22/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, inhaa! En kyllä enää anna kenellekään miehelle, jos kaikki kerrotaan edelleen.

Joku kunnioitus pitäisi kuitenkin olla, seksihän on intiimi asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemman tason miehet kertovat.

Vierailija
24/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mies ei ole minkään arvoinen.

Ja akatko ei muka koskaan kerro kavereilleen, että minkä kokoinen vehje kumppanilla on? Kyllä kertovat, ihan on omakohtaista kokemusta asiasta. Niin taas pata kattilaa soimaa, että eihän me tytöt, mutta pojat kyllä... 😄

Vierailija
25/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja akatko ei muka koskaan kerro kavereilleen, että minkä kokoinen vehje kumppanilla on? Kyllä kertovat, ihan on omakohtaista kokemusta asiasta. Niin taas pata kattilaa soimaa, että eihän me tytöt, mutta pojat kyllä... 😄

Ei ole tullut mieleenkään kertoa. Toki jos kuulisin että mies olisi levitellyt tietoja minun asioistani, todellakin antaisin takaisin samalla mitalla.

Vierailija
26/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää olisi mielenkiintoista tietää, kun naiset tuppaavat kyllä kertomaan vähän kaikenlaista toisilleen, niin mites miehet?

Itse olen nainen ja en kyllä ole asioita muille ruotinut.

Ainoastaan yhtä poikkeuksellisen hyvää kehuin hyvälle ystävälle, että mies osaa ja on hyvin varusteltu.

Vierailija
27/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron aina kuinka löysä pim ppa mielikuvitus vaimollani on.

Miten kaverisi asiaan reagoivat?

Vierailija
28/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kerrotaan vaan, että viime viikonlopun hoito tai tinderhoito. Jos moni tietää naisen, niin sitten voidaan nimikin mainita.

Vierailija
29/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut mieleenkään kertoa. Toki jos kuulisin että mies olisi levitellyt tietoja minun asioistani, todellakin antaisin takaisin samalla mitalla.

Ja niitä alapeukkuja voi sitten perustella.

Vierailija
30/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti esimerkiksi tapailun alkuvaiheessa kun ei ole varmuutta tulevasta seurustelusta tms, niin on juoruttu kavereille, että miten seksi meni tämän henkilön kanssa ja minkälainen muna sillä oli. Sitten kun touhu syvenee parisuhteeksi, niin kaverit jo tietävätkin tästä miehestä niitä juttuja.

Kyllä minä olen naisten kanssa niin paljon puhunut, että tiedän tämän olevan ihan yleistä. Jos joku ei ole sitä tehnyt, niin se ei tarkoita sitä, ettei kukaan muukaan olisi.

Vierailija
31/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole levitellyt tietoja, enkä ole kuullut muidenkaan levittelevän. Omaan melkoisen laajan ystävä/kaveripiirin.

Potkaisen sellaisen tyypin piiristäni h:vettiin, joka niitä tietoja jakaa!

Vierailija
32/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kerrotaan vaan, että viime viikonlopun hoito tai tinderhoito. Jos moni tietää naisen, niin sitten voidaan nimikin mainita.

Mistäs sen voi tietää, tunteeko, ennen kuin nimi mainitaan. 

Vierailija
33/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole levitellyt tietoja, enkä ole kuullut muidenkaan levittelevän. Omaan melkoisen laajan ystävä/kaveripiirin.

Potkaisen sellaisen tyypin piiristäni h:vettiin, joka niitä tietoja jakaa!

Oletko siis mies vai nainen?

Vierailija
34/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti esimerkiksi tapailun alkuvaiheessa kun ei ole varmuutta tulevasta seurustelusta tms, niin on juoruttu kavereille, että miten seksi meni tämän henkilön kanssa ja minkälainen muna sillä oli. Sitten kun touhu syvenee parisuhteeksi, niin kaverit jo tietävätkin tästä miehestä niitä juttuja.

Kyllä minä olen naisten kanssa niin paljon puhunut, että tiedän tämän olevan ihan yleistä. Jos joku ei ole sitä tehnyt, niin se ei tarkoita sitä, ettei kukaan muukaan olisi.

Olen ollut useammassa naisista koostuvassa kaveriporukassa elämäni aikana eikä niissä yhdessäkään kukaan ole jakanut tuollaisia asioita. Ilmeisesti tuollaista tapahtuu pikkasen toisenlaisissa piireissä.

Vierailija
35/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mua ei kiinnosta jonkun tuntemattoman miehen muna. Eikä kyllä tutunkaan.

2. Jos kaverit kysyisi tuollaista multa, pitäisin heitä idiootteina.

Jessus.

Yksi tuttu kertoi illanistujaisissaan exänsä munasta, todella ällöttävää yksityisten asioiden jakoa. En olisi halunnut kuulla, hyi helv.

Vierailija
36/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sen voi tietää, tunteeko, ennen kuin nimi mainitaan. 

Siis jos nainen on esimerkiksi samoissa juhlissa ja miehet ovat saunassa keskenään, voidaan nimi mainita.

Vierailija
37/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunailloissa moni päivittää aina panohistoriansa ja kertoo niistä hyvin yksityiskohtaisesti. Tissien koko, nännien suuruus, alapään ulkonäkö/tiukkuus, saiko kakkosta, suihinottotaito, kondomin kanssa vai ilman ja antaako lueta suuhun ovat hyvin usein aiheita. Vakiintuneista parisuhteista ei kauheasti jutella.

Miksi tätä on alapeukutettu näin paljon? Viestintuoja ammutaan aina?

Vierailija
38/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nuorten miesten/naisten juttu tuollainen kertominen. Kuluu aikaan, jolloin kaverit ovat vielä todella tärkeitä ja halutaan vielä rehvastella tai ihmetellä. Kun on liittoa takana parikymmentä vuotta, ei tulisi mieleenkään kertoa omia ja puolison henkilökohtaisia asioita kenellekään muulle. Todellinen petos luottamuksen suhteen.

Vierailija
39/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunailloissa moni päivittää aina panohistoriansa ja kertoo niistä hyvin yksityiskohtaisesti. Tissien koko, nännien suuruus, alapään ulkonäkö/tiukkuus, saiko kakkosta, suihinottotaito, kondomin kanssa vai ilman ja antaako lueta suuhun ovat hyvin usein aiheita. Vakiintuneista parisuhteista ei kauheasti jutella.

Miksi tätä on alapeukutettu näin paljon? Viestintuoja ammutaan aina?

Alapeukutin, koska tuollainen toiminta on kuvottavaa.

Vierailija
40/122 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet varmasti tekee tätä, (esineellistävät naisia) mutta varovat visusti kertomasta naisille, koska naiset tietysti eivät tuosta pidä.

Jakavathan jotkut miehet jopa panonsa kaverin kanssa, kuten täälläkin jo joku ehti kertoa.