Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on köyhän perheen teinille sopivia joululahjoja?

Vierailija
31.10.2021 |

Ehdotuksia.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuoliselle satisfyer tai taikasauva, miespuoliselle fleshlight. Monestiko minun pitää tätä teille muistuttaa?

Vierailija
62/64 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaljaa ja tupakkaa. Niitähän ne nuoret haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, mitä teini toivoo ja miten paljon köyhillä vanhemmilla on mahdollisuus investoida joululahjoihin.

Teini haluaa esim pelaamiseen n 200€ rattia ja yleensäkin elektroniikkaa eli läppärin, kun ei sitä ole.

Mutta paljonko vanhemmilla on varaa laittaa teinin joululahjaan? Voihan teini toivoa vaikka maailmanympärysmatkaa, purjevenettä ja ponia, mutta oleellista on, mikä on vanhempien joululahjabudjetti. 

Tämä. Mä en jaksa uskoa, että kukaan lapsi tai teini oikeasti odottaa saavansa mitään satojen ja satojen eurojen lahjaa, jos oikeasti perhe on vähävarainen. Totta kai se voi toivoa, mutta kuten todettu, eihän kaikkea toivomaansa vaan saa. Ei saa myöskään aikuiset. Lapsi voi toivoa rahaa ja sitten itse säästää johonkin isompaan, mitä oikeasti haluaa. Näin opetetaan säästämistä ja pitkäjänteisyyttä. Vanhemmat ihan itse ruokkivat kaikki-mulle-heti-nyt käyttäytymistä olemalla polvillaan lastensa jokaisen toiveen edessä.

Ja todellakin puhun kokemuksesta. Näin mulle opettivat omat vanhemmat, ja näin olen omilleni opettanut. Meillä on hyvä taloudellinen tilanne, mutta mitään lapset eivät edelleenkään pidä itsestään selvyytenä vaan ponnistelevat haluamaansa kohti.

Vierailija
64/64 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa minun teinini toivovat. Olemme vähävaraisia, mutta lahjakortit vaateliikkeisiin ovat aivan no-nio. Nämä eivät todellakaan halua sulautua massaan. Käytettyinä saaduista vaatteista pitää piilottaa merkit tai panna vaate suoraan eteenpäin. Onneksi naapurin vähävaraiset teinit toivovat lahjaksi nimenomaan merkkivaatteita. Teemme pienoista vaihtokauppaa: meille merkittömät, heille merkilliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän