Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ostanut epämiellyttävän lahjan

Vierailija
18.12.2014 |

Tarvisin vähän apua. Tiedän sattumien summana, että mies on ostanut minulle Versacen laukun, mistä en tykkää yhtään. Mielummin olisin halunnut esim erään Pradan laukun tai Chanelia. Me lähdetään jenkkeihin jouluksi miehen isän luokse ja sieltä saisi helpolla noita merkkejä. Myös palautusaika menisi matkan aikan umpeen miehen ostamallr Versace laukulle.

Mitä teen. Kerronko miehelle että tiedän hänen ostamasta lahjasta ja etten tykkää siitä, vai olenko kertomatta ja saan ruman laukun jota ei kerkeä palauttamaan? Apua!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sen facen lahjoitetaan -ryhmässä tai äityleissä

Vierailija
2/43 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee tilanne. :( En osaa auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diiiva arvosta sitä mitä saat stnanna!!!!1!

Vierailija
4/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt ala pois antamaan kallista laukkua... 

Ja ei mun mielestä mun tarvitse kaikkea arvostaa mitä saan? Kai ihmisellä saa oma maku olla?

Vierailija
5/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman huonoin provo.

Vierailija
6/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:01"]

No en mä nyt ala pois antamaan kallista laukkua... 

Ja ei mun mielestä mun tarvitse kaikkea arvostaa mitä saan? Kai ihmisellä saa oma maku olla?

[/quote]

ei jestas kuinka hemmoteltu bitch!! Toivottavasti kukaan ei ikinä enää osta sinulle yhtikäs mitään.

Vierailija
7/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on sullakin asiat jos vääränlainen naurettavan kallis turhake on isoin ongelmistasi.

Vierailija
8/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä tätä lynkkausta. Miten niin olen hemmoteltu? Tai bitch? Mitä ihmettä?

Toivoin vain mielipidettä siihen, kuinka tilanteessa toimin.

Vierailija
9/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan oikeesti nyt. Ihan turha teidänkään on arvostella minua. Joo-o, minulla on mies jolla on varaa ostaa kalliimpia asioita ja esineitä minulle. Mitä sitten? En lienee ainut tässä maassa. Ei se oikeita minulle näin puhuttavat. Ja tässä nyt minun mielestäni ihan oikea ongelma minulla.

Vierailija
10/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt sen FB:n luksusaksessoriosastolla, saat siitä täyden hinnan ja tytöt ja tädit oikein jonottavat sitä.

Vierailija
11/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vain miehelle että sinulla on aavistus siitä laukusta ja kerro kuinka enemmän pitäisit jostain muusta. Parempi näin kun että rahat menee hukkaan

Vierailija
12/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan myynyt tai ostanut käytettyjä asioita. Missä tuo facebook kirpputori on? Myydäänkö siellä siis vaik luksustuotteita?

Vierailija
13/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:14"]

Kerro vain miehelle että sinulla on aavistus siitä laukusta ja kerro kuinka enemmän pitäisit jostain muusta. Parempi näin kun että rahat menee hukkaan

[/quote]

Tätä minä mietin. Mielestäni kuitenkin paras vaihtoehto. Harmittaa vaan miehen puolesta, kun hän on nähnyt vaivaa, valinnut ja ostanut minulle laukun. 

Vierailija
14/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yhdessä shoppailemaan/nettishoppailemaan, siinä sitten arvostelet laukkuja ha kerrot mitä rakastat ja mistä et yhtään pidä

Vierailija
15/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:24"]

Menkää yhdessä shoppailemaan/nettishoppailemaan, siinä sitten arvostelet laukkuja ha kerrot mitä rakastat ja mistä et yhtään pidä

[/quote]

Mies on aina töissä, eikä sitä viikonloppusin nettishoppailut kiinnosta. Kiitos kuitenkin vinkistä, pitää miettiä josko tämän saisi jotenkin toteutettua :)

Vierailija
16/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen oikein olet? Ja saatko useinkin kaiken mitä haluat?

Vierailija
17/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ensi vuonna peräreiän valkaisua lahjaksi

Vierailija
18/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias. Mun mieheni tykkää ostella mulle asioita ja normaalisti saan mitä haluan. Joskus sitä pitää odottaa vähän pidempään, toisinaan taas ei.

Mikähän tää 18. kommentti taas on?

Vierailija
19/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi oppia tykkämään siitä?
Ja eikö jo se, että olet saanut sen rakkaaltasi lahjaksi, tee juuri tuosta laukusta aivan erityisen?

Ei se ole mikä tahansa Versacen laukku, vaan se on miehesi rakkaudella juuri sinulle ostama.

Vierailija
20/43 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no se laukku on punainen. En koskaan käytä mitään punaista. En tykkää siitä väristä. Paitsi kenkieni pohjassa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi