Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon Skype

Vierailija
09.01.2015 |

Vaimo lähti yövuoroon juuri kun tulin kotiin, moikattiin ja annoin "hyvänyönpusun" kuten aina ja kaikki oli niin kuin ennnenkin. Keitin kanhvit ja avasin tietsikan ja maailma muuttui.

Muutin eilen Firefoxin asetuksia ja ne jäi vaiheeseen jossa selaushistoria ei pyyhiydy eikä kirjautumista ulos tapahdu automaattisesti selaimen sulkeutuessa, niin kuin meillä on ollut aiemmin. Tämän seurauksena vaimon Skype oli auki (ei omalla nimellään, feikkiprofiili) sisään kirjautuneena, tottakai katsoin kun tehtäväpalkilla vilkkui keltaisena vastaamattomia viestejä.

Viestien lähettäjä oli joku mies nimellä Jacco -77, kun tilaisuus oli niin pakko oli vastata vaimoni sijaisena ja hyvä kun vastasin. Vaimo ja tämä Jacco ovat vanhat tutut ihan reaalimaailmassa ja heillä on suhde. Vaimoni oli odottanut tätä kundia linjalle ennen kuin joutui lähtemään töihin, tai ainakin siinä uskossa olen, että meni töihin? Huomiselle tämä mies halusi sopia treffit ja minä vaimonani lupauduin, olivat jo aiemmin sopineet alustavasti huomisesta vain aika ja paikka olivat tarkemmin sopimatta.

Tottakai vaimoni saa (luultavasti) yön aikana tai viimeistään huomenna tältä Jaccolta jotain viestiä ja silloin paljastuu vaimolleni, että olen asiasta tietoinen.

Mieli teki haistattaa tälle äijälle paskat ja tekee vieläkin, mutta nyt en oikein tiedä/osaa ajatella, että mitä teen vaimoni suhteen. Ennen huomista pitäisi keksiä oikea ratkaisu, keräänkö yön aikana tavarani ja katoan kuvioista ilman mitään vai järjestänkö ikävän yllärin vaimolle?

Meni pohja suunnitelmilta ja paska uuden vuoden alku, vittu kun vituttaa!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin ap, eli tyylikkäästi poistut vain asunnosta. Jos joskus tulevaisuudessa keskustelette asiasta, niin se tapahtukoon sitten kun sinä haluat ja olet siihen valmis.

Vierailija
22/24 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kävi ap? onko akasta kuulunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up