Maailman arkisin näky
Tällainen suojasäinen talvi-iltapäivä, äiti ja lapsi kulkevat kadulla. Lapsella kurikset ja äiti kantaa toisessa kädessä s-marketin kauppakassia. Äiti on selvästi omissa ajatuksissaan, ei vihainen, mutta ei riemuissaankaan. Lapsi katselee hiekan sotkemaan nuoskalunta kävellessään. Sää on pilvinen, päivä torstai. Alkaa jo vähän hämärtää, mutta ei ole vielä ihan pimeä.
Keksittekö mitään vielä arkisempaa?
Kommentit (48)
Minä imemässä miehen veltostunutta munaa, koittaen saada sen epätoivosesti pystyyn, vaan ei auta. Pienen hetken se hieman kovettuu, koitamme nopeasti saada sen sisälle pilluuni, siinä kuitenkaan onnistumatta. Huoh.
Aamu kahdeksalta teinit tupakalla yläasteen roskis katoksessa.
Kahvinkeitin porisee ja mikro valmistaa aamupuuroa.
Lauantaina aamuna kun saisit nukkua niin koira raapii ulko ovea ja vinkuu pihalle, nouset ja lähdet pihalle, vaikka on kuinka uupunut ja väsynyt niin ei enää saa unen päästä kiinni.
Istua kone/kännykkä sylissä sohvalla ja selata av palstaa, välillä hakien kupin kahvia ja keittää uutta. Tv vieressä, liv kanava päällä.
Mulle Metrolehden jakaja juuri samaisella paikalla on kans joka-aamuinen näky. Mä oon ollut ihan rikki aina jos hän ei ole ollut paikalla. Aina niin hymyilemään.
Lapset nukkumassa, telkkari itsekseen hiljaisella olohuoneessa. Laitan iltapalatarvikkeita pois, siivoan pöydän ja laitan tiskikoneen päälle. Sammutan keittiön valon ja menen sohvalle, otan keskeneräiset sukat työn alle ja katson jotain hömppää.