Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapas miksi kuulen miehiltä koko ajan että olenko virolainen?

Vierailija
08.01.2015 |

Olen yli 30 vuotias, en pukeudu mitenkään avoinaisiin vaatteisiin enkä meikkaa liikaa. Minulla on vaaleat luonnolliset pitkät hiukset ja olen suht hoikka, teen toimistoduunia joten pukeudun aika rennosti siihen nähden.
En käsitä miksi kuulen kokoajan virolainen-juttua...?
Olen joskus kysynytkin että miksi niin joku luulee, mutta ei vastausta kuin että olet nätti...
Kertokaapa mitä mieleen tulee..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se on se luonnollisuus. Suomalaiseen tyyliin ei kuulu pitkä, luonnollinen tukka. Jos on pitkä, on ainakin värjätty. Ja suomalaisnaisten värjäykset ovat voimakkaita, niissä haetaan suurta kontrastia. On ihan blondattua tai ihan mustaa tai kirkkaan punaista. Virolaisilla naisilla tyyli on ehkä tosiaan luonnollisempi: ei tunneta niin suurta tarvetta värjätä sitä tukkaa, vaikka se olisikin sitten maantienvärinen. Ja kyllä se tyyli on erilainen myös vaatetuksen suhteen, enkä siis tarkoita mitään halvan näköistä tai muuten huonompaa. Itse en näe virolaista tyyliä mitenkään huonompana tai parempana kuin suomalaista; joka maassa omalla tyylillään, niinhän sen kuuluu olla. Älä siis välitä noista dissaajista, ei maailma ole niin mustavalkoinen.

Vierailija
2/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa ainakin erotti jo kaukaa suomalaisen ja virolaisen naisen. 20 asteen pakkasessa lumimyrskyssä virolaisilla oli minihame, nahkasaappaat ja hymy. suomalaisilla taas oli farkut, toppatakki, miesten kengät, naama norsunvitulla ja leveä perse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että on kohtalontovereita:)
Ja tämä ei todella aina ole niin imartelevaa, sillä myös entinen mieheni luuli minua virolaiseksi kun tapasimme...Monilla on aika vahvat ennakkoluulot niin saa ne päällensä ihan vielä turhaan...

Vierailija
4/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, sä puhut hassusti! 

Vierailija
5/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on monen murteen yhdistelmä...:)
Puhun nyt vaan pelkästä ulkonäöstä...
t. ap

Vierailija
6/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tuntemat virolaiset naiset meikkaavat hyvin vähän tai ainakin luonnolliseen tyyliin. Yleensä ripset ja kynnet on laitetut. Pukeutuminen heillä on ihan normaalia ja muodinmukaista, samantyylistä kuin suomalaisilla Helsingin katukuvassa. Hiukset ovat yleensä pitkät. Vartalo on pitkä ja todella hoikka ja takapuoli yleensä aika pieni ja lättänä (suomalaisilla yleensä paljon paremmat perseet).

Vierailija
7/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten kysynyt exältä miksi luuli,vaan haet täällä huomiota.

Vierailija
8/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät ehkä naiselta. Se on aika silmiinpistävää suomessa jossa naiset yleensä tekevät kaikkensa näyttääkseen miehiltä.

Vierailija
9/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:08"]

Näytät ehkä naiselta. Se on aika silmiinpistävää suomessa jossa naiset yleensä tekevät kaikkensa näyttääkseen miehiltä.

[/quote]

Hyvin ovat siinä onnistuneet. Ulkomaalaisten silmissä tässä maassa on erityisen paljon rekkalesboja.

Vierailija
10/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei varmaan ole tatskoja eikä ylipainoa, et räi ympäriinsä etkä roiku rauhanuskovaisen kainalossa

Vierailija
11/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä kääntyi huomionhakuun?
Halusin kuulla erilaisia ajatuksia asiasta, sillä ihmisellä/suomalaisilla on vahvat ennakkoluulot virolaisista naisista. Ja olen saanut niitä päälleni ikävä kyllä. 
Tottakai kysyin exältä tätä asiaa, mutta ei osannut siihen vastata...joten ihan hyvikseni kyselen, ei tarvitse kenenkään siitä pahastua:)
t. ap

Vierailija
12/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos vaikutat muuten perus Suomi-Eesti pallinaamalta, mutta liian daijulta ollaksesi Suomalainen.

Vierailija
13/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannat itsesi kauniisti ja olet aidosti naisellinen.

Vierailija
14/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin annat sellaisen horomaisen vaikutelman? Anu Saagim -tyyliin. 

Vierailija
15/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeat heleät kasvot, nauravaiset silmät, vaaleat ilmavat hiukset, hoikka kroppa.

Vierailija
16/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sulla on se virolainen tuulipukutyyli, mikä meidän taloyhtiön siivoojilla on? Onko otsatukka? Sellainen paksu näyttää olevan niillä nyt muotia.

Vierailija
17/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole otsatukkaa vaan luonnolliset pitkät vaaleat hiukset...vaatteet on siistejä, tunikoita, kokomekkoja, farkkuja, suoria housuja ym..Mieluummin pukeudun aika yksinkertaisesti ja vain yksi iso koru ym...
Horoa ei musta saa tekemälläkään...:)
t. ap
Kiitos muuten vastauksista:)

Vierailija
18/18 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa on kyselty minulta aina siitä asti kun tulin teini ikään. Kun vastaan, että olen aivan suomalainen, niin seuraavaksi tiedustellaan mistä äitini ja isäni ovat kotoisin. Minulla on tummat hiukset, siro vartalo ja kasvot kuulema poikkeavat perinteisistä suomalaisista piirteistä. Kauniiksi sanovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä