Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut 26v vanhempaan, akateemiseen mieheen

Vierailija
08.01.2015 |

Eli olen ihastunut mieheen jonka kanssa minulla on ikäeroa oman ikäni verran. Mies on koulutettu ja hyvätuloinen, minä en. En ole hänelle omaa asemaani ihan tarkasti kertonut vaan vähän kierrellen sanonut millä alalla olen ja että opiskelen siinä sivussa. Yleensä vanhemmat miehet ei herätä mitään, mutta tämän tapauksen voisin vaikka syödä <3 Mitä teen? Tiedän ettei fiksu, koulutettu ja hyvännäköinen viisikymppinen huoli tyhmähköä 26-vuotiasta. Mutta silti välillä tuntuu kuin olisi jotain erityistä. Minulla on tulossa vielä tilanne, jossa joudun hänelle laittamaan viestiä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma minulla :) olen päättänyt vain odottaa jotain merkkiä mieheltä, etten vain olisi perheenrikkoja. Menen joka päivä töihin toivoen että sillä yhdellä olisi vuoro. Töissä saatan leijua ihan miehen läsnäolosta, jotenkin toivon että tää ihastumisen tunne jatkuu ja ehkä joskus hiipuu itsestään. Pieni kipinä on että tunne olisi molemminpuolinen, mutta olen mielummin pessimisti ja odotan että jotain tapahtuu itsestään jos on tapahtuakseen.

Vierailija
2/16 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:28"]Sama homma minulla :) olen päättänyt vain odottaa jotain merkkiä mieheltä, etten vain olisi perheenrikkoja. Menen joka päivä töihin toivoen että sillä yhdellä olisi vuoro. Töissä saatan leijua ihan miehen läsnäolosta, jotenkin toivon että tää ihastumisen tunne jatkuu ja ehkä joskus hiipuu itsestään. Pieni kipinä on että tunne olisi molemminpuolinen, mutta olen mielummin pessimisti ja odotan että jotain tapahtuu itsestään jos on tapahtuakseen.
[/quote]

Onko sulla ja ap:lla millainen isäsuhde? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARO! Mies on mitä todennäköisimmin varattu.

Vierailija
4/16 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä on hyvätkin puolensa, että akateeminen mieheni on pätkätyöläinen viiskymppisenä...

Vierailija
5/16 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla opiskelen. Niin ja ikis en ole, en ole tainnut hänen aloituksia koskaan edes nähdä. Se viestijuttu liittyy yhteen viralliseen asiaan, mutta tavallaan kuitenkin saan muotoilla viestin vapaamuotoisesti. Vaikea selittää. Nuo pohdinnat että kuinka paljon mies pystyy seksiin, niin sillä ei ole minulle väliä. Ap.

Vierailija
6/16 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joudut vielä laittamaan viestiä?

Vierailija
7/16 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 03:05"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:28"]Sama homma minulla :) olen päättänyt vain odottaa jotain merkkiä mieheltä, etten vain olisi perheenrikkoja. Menen joka päivä töihin toivoen että sillä yhdellä olisi vuoro. Töissä saatan leijua ihan miehen läsnäolosta, jotenkin toivon että tää ihastumisen tunne jatkuu ja ehkä joskus hiipuu itsestään. Pieni kipinä on että tunne olisi molemminpuolinen, mutta olen mielummin pessimisti ja odotan että jotain tapahtuu itsestään jos on tapahtuakseen.
[/quote]

Onko sulla ja ap:lla millainen isäsuhde? :)
[/quote]

Isäsuhteella ei ole mitään tekemistä. Itsekin pidän karismaattisista miehistä jotka eivät tuo itseään koko ajan esille. Vanhemmissa miehissä niitä vaan riittää enemmän kuin oman ikäisissä ;)

Vierailija
8/16 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin välillä ihastun vanhempiin. Mut todella viattomasti, oikeessa elämässä en pystyisi mitään tekemään. Katso sinkkuelämää, se jakso, jossa on nuoren miehen kädet mutta vanhan miehen takamus :D!

Se hyvä puoli tässä on, että todennäköisesti oma ihan ikäiseni äijäke jaksaa kiinnostaa vielä vanhempanakin :).

Vierailija
9/16 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKISkö se siellä jaksaa. Minä en.

Vierailija
10/16 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opiskelet? :) Eivät kaikki akateemiset odota muiltakin akateemisuutta.

Vierailija
11/16 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on tavallista viriilimpi viiskymppinen. Jotkut 52 vuotiaat saattavat vielä kyetä joskus yhdyntään ilman lääkkeitäkin.

Vierailija
12/16 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:36"]

Ehkä hän on tavallista viriilimpi viiskymppinen. Jotkut 52 vuotiaat saattavat vielä kyetä joskus yhdyntään ilman lääkkeitäkin.

[/quote]

Äläs nyt masenna tyttöä. :D

Vierailija
13/16 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, mikseipä hetken huviksi, mutta jos haluat pitkää suhdetta, niin ei ehkä kannata. Miehet rapistuu viidenkympin jälkeen nopeammin kuin pendolino suhahtaa tuppukylän suljetun aseman ohi. Ja varsinkaan jos lapsia haluat, niin ei ole kyllä järkevää. Kymmenen vuoden päästä olisit eläkeukon puoliso, parinkymmenen vuoden päästä suurella todennäköisyydellä leski.

Vierailija
14/16 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:43"]

Hmmm, mikseipä hetken huviksi, mutta jos haluat pitkää suhdetta, niin ei ehkä kannata. Miehet rapistuu viidenkympin jälkeen nopeammin kuin pendolino suhahtaa tuppukylän suljetun aseman ohi. Ja varsinkaan jos lapsia haluat, niin ei ole kyllä järkevää. Kymmenen vuoden päästä olisit eläkeukon puoliso, parinkymmenen vuoden päästä suurella todennäköisyydellä leski.

[/quote]

Niinpä, ei taitaisi olla kivaa jäädä leskeksi viisikymppisenä. Naisen on nimittäin huomattavasti vaikeampaa enää siinä iässä löytää uutta kumppania.

Vierailija
15/16 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on varattu, pysy kaukana. Muuten kaks sanaa: Jenni Haukio 

Ikäerojutut kannattaa miettiä tarkkaan. Kyllä siitä yleensä ongelmia koituu, mutta mahdollista onnistua. Vaatii kylläkin enemmän kuin toisenlaisesta suhteissa. 

Vierailija
16/16 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä sun haaveissasi se mies on kuitenkin kyvykäs ja viriili, totuus voi olla aivan toinen.