Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitetaan "tarinoita" inhotuilla sanoilla!

Vierailija
08.01.2015 |

Tuli tuosta vauvasanastokeskustelusta tämä mieleen. Eli kirjoita lyhyt tarina käyttäen inhoamiasi sanoja! :D Ei tarvitse olla vauvasanastoa siis.
-
Esim näin: "Pikkukakkonen ilmoitti tänään tulostaan, kun plussasin aamupisulla! Tätä asiaa pitää makustella nyt ennen, kun kertoo meidän eppuluokkalaiselle raskautumisestani. Nyt äidillä onkin aikaa käydä kaupassa, illalla syödään makrulotskuu ja ruikkareita. Pitää pitää masuasukki hyvin ruokittuna!"
-
Areena on teidän!!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin junaradalla itsemurhaa tekemässä ja junan valot jo näkyisivät ja siinä kävisin vielä viimeisen kerran av-palstalla niin tätä ketjua lukiessa en takuulla peruisi aikeitani!

Vierailija
2/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystävättärien kera lounaalla. Nautittiin vihersmoothiet koska kaikki ollaan detillä. Sandella on ollut vaikeeta, ja toivotettiin hänelle voimia ja erotessa annettiin kaikki hälle vielä jaxuhalit. Sen jälkeen salille ja sitten kotiin oman kullan kaikkuun. Kotona leijuu ihana piirakan tuoksu kun sellaisen pyöräytin omin pikku kätösin iltapalaksi. Omnom nom. Käytin koirulit vielä pikku (10 kilsan) lenkillä. Jee, hyvä mie. #hastag#

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:27"]

Olin ystävättärien kera lounaalla. Nautittiin vihersmoothiet koska kaikki ollaan dietillä. Sandella on ollut vaikeeta, ja toivotettiin hänelle voimia ja erotessa annettiin kaikki hälle vielä jaxuhalit. Sen jälkeen salille ja sitten kotiin oman kullan kaikkuun. Kotona leijuu ihana piirakan tuoksu kun sellaisen pyöräytin omin pikku kätösin iltapalaksi. Omnom nom. Nyt on masu täysi. Käytin koirulit vielä pikku (10 kilsan) lenkillä. Jee, hyvä mie. #hastag#

[/quote]

Mä unohdin mun inhokkisanani masun. Pitihän se vielä lisätä.

Vierailija
4/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:18"]Jos olisin junaradalla itsemurhaa tekemässä ja junan valot jo näkyisivät ja siinä kävisin vielä viimeisen kerran av-palstalla niin tätä ketjua lukiessa en takuulla peruisi aikeitani!
[/quote]

Tiäx, meitsi on iha et waat? Onx ihq ! Mut xD

Vierailija
5/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mamma lähtis nyt terdelle vetään sidukkaa ja broiskuu!

Vierailija
6/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:18"]Jos olisin junaradalla itsemurhaa tekemässä ja junan valot jo näkyisivät ja siinä kävisin vielä viimeisen kerran av-palstalla niin tätä ketjua lukiessa en takuulla peruisi aikeitani!
[/quote]

Pahoitteluni :) ap

Vierailija
7/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaas huomenna taasen perjantai! Ihan parhautta! <3 Rankan työviikon jälkeen voikin napsata saunan päälle ja nauttia vähän sidukkaa. Niin voimaannuttavaa! Iltasella saa käpertyä avokin kaikkuun tuijottamaan töllöä tai sitten saatetaan lähteä vähän jammailemaan :)

Vierailija
8/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppistaheijaa:)

Vierailija
9/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:35"]

Tää mamma lähtis nyt terdelle vetään sidukkaa ja broiskuu!

[/quote]

Muksaa iltaa! :)

Vierailija
10/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:09"]Se on kuulkaas huomenna taasen perjantai! Ihan parhautta! <3 Rankan työviikon jälkeen voikin napsata saunan päälle ja nauttia vähän sidukkaa. Niin voimaannuttavaa! Iltasella saa käpertyä avokin kaikkuun tuijottamaan töllöä tai sitten saatetaan lähteä vähän jammailemaan :)
[/quote]

Huhhuh, sieluni silmin näen jokusen fb-kaverini päivittävän näin....

Vierailija
11/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen :)

Vierailija
12/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että tolla äipällä ei ole kaikki inkkarit kanootissa,kun taaperonsa kanssa ei puistoillut, vaikka ilma oli siis niin huikeee! Luulisi sen NAUTTIVAN, kun lapsi on pieni, niin mä ainakin kehotan kaikkia! (Jee etelän matka varattu, vihdoinkin aikaa parisuhteelle :)

Vierailija
13/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, sattuu :D

Vierailija
14/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin Tiketin välikausiuutuudet kaupoissa! Jouduin metsästämään sitä ihkua pinksua söpöstelyhaalaria ympäri nettiä, ennenkun löyty oikea koko meidän Neitille. Pikku prinsessa saa samiksen ja Esikko Molon. Toivottavasti ihanuudet kotiutuvat pian!

Vierailija
15/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:09"]Se on kuulkaas huomenna taasen perjantai! Ihan parhautta! <3 Rankan työviikon jälkeen voikin napsata saunan päälle ja nauttia vähän sidukkaa. Niin voimaannuttavaa! Iltasella saa käpertyä avokin kaikkuun tuijottamaan töllöä tai sitten saatetaan lähteä vähän jammailemaan :) [/quote] Huhhuh, sieluni silmin näen jokusen fb-kaverini päivittävän näin....

[/quote]

:D samoin!!

Vierailija
16/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu päivä kaksisteen toukan kanssa, höpstelty ja vaunuteltu ja odotellaan että isimies tulee töistä <3

Vierailija
17/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon itse asiassa somettanu koko päivän paituli päällä, mut ajattelin itse asiassa kohta leipasta macaroonsit ihan omasta päästä. Haastava hommeli, mut itse asiassa uskon et onnaa.

Vierailija
18/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
19/29 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
20/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosharrastajille:
"Vaimo (tarkoittaen kaveria) hankki uuden liitokavion, oikean tukkajumalan! Kävin sillä ratsimassakin kokeeksi. Uusi koulupenkki oikein halasi takamusta ja saipa etupyllykin omat huvinsa ;) Kyllä kelpasi uusilla ridahousuilla ridata. Polle sai tietty jälkikäteen jättiannoksen ompskuja ja sokrua"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän