Kirjoitetaan "tarinoita" inhotuilla sanoilla!
Tuli tuosta vauvasanastokeskustelusta tämä mieleen. Eli kirjoita lyhyt tarina käyttäen inhoamiasi sanoja! :D Ei tarvitse olla vauvasanastoa siis.
-
Esim näin: "Pikkukakkonen ilmoitti tänään tulostaan, kun plussasin aamupisulla! Tätä asiaa pitää makustella nyt ennen, kun kertoo meidän eppuluokkalaiselle raskautumisestani. Nyt äidillä onkin aikaa käydä kaupassa, illalla syödään makrulotskuu ja ruikkareita. Pitää pitää masuasukki hyvin ruokittuna!"
-
Areena on teidän!!
Kommentit (29)
"Alettii kuukaus sit seukkaa mun uuen poikkiksen kaa, se on niiiiiiiin kuumis. Exä on niinku vähä mustis mut hei meijä erost on niinku öö joku viis viikkoo. Get over huohhh! Joka tapaukses meil on täs tänää tieks kuukautispäivä ja aattelin et tänään se sais viiä mun virginityn. Käyää jossai iittaa ja kattoo leffaa ja sit meiksin luo. Hihi jännittää, toivottakaa onnee beibet! Täs viel selfie ja belfie, onks outfitti hyvä?"
Eli siis, naapurin yyhoo näkyi olevan koiruuksiensa kanssa puistoilemassa ja vielä siihen ehti ylläri pylläri taaperoidensa ympäröimä hyvän perheen äippä viereisestä arvokaupunginosasta. Jotain nokkapokkaa heillä taisi olla, niin rivakasti äityli tarttui vesikelkan työntöaisaan ja johdatti katraansa sitä myöden syvemmälle lähiöön. Lähtiessään hän kuului vielä huutavan:"Aina ei mee nallekarkit tasan!" vaikka näytti jo olevan huonossa hapessa. Ehkä yyhoo oli vihjannut äitylillä olevan vanhemmuuden hukassa.
Että näin meillä, mutta kukin taaplaa tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:13"]"Alettii kuukaus sit seukkaa mun uuen poikkiksen kaa, se on niiiiiiiin kuumis. Exä on niinku vähä mustis mut hei meijä erost on niinku öö joku viis viikkoo. Get over huohhh! Joka tapaukses meil on täs tänää tieks kuukautispäivä ja aattelin et tänään se sais viiä mun virginityn. Käyää jossai iittaa ja kattoo leffaa ja sit meiksin luo. Hihi jännittää, toivottakaa onnee beibet! Täs viel selfie ja belfie, onks outfitti hyvä?"
[/quote]
Sä oot stalkannu meiän alakerras, tiäx ? wtf?
t: äippämammanen
Koko päivän on tää mamma toosannu menemään. Aamulla esikko eskariin, sieltä kaupan kautta reippaillen kotiin kirpsakassa pakkas säässä. Kotona tein satsin vuoka leipiä ja pyöräytin vielä pellillisen korva puusteja. Namskis! Sitten Touko-Matias päiskyille ja äipällä aikaa vielä lumi töille. Poistun herättyä hakemaan Terttu-Maaria kotiin ja sitten ruoan laittoon. Koklasin uutta reseptiä, kasvisanjovisseesampullia. Hyvin tuntui pesueelle maistuvan. Jälkkäriksi vähän terveellistä mässyä (kuivattua banskua). Vielä iltasella pyörähdin salilla ja sen jälkeen miikkari kutsuille Annelin tykö. Sai katsastaa samalla niiden upean uuden tuvan :) Mikä päivä, oon niin kiitollinen. Ihan mahtavuutta omistaa tällainen perhe ja ystävät <3
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:33"]Koko päivän on tää mamma toosannu menemään. Aamulla esikko eskariin, sieltä kaupan kautta reippaillen kotiin kirpsakassa pakkas säässä. Kotona tein satsin vuoka leipiä ja pyöräytin vielä pellillisen korva puusteja. Namskis! Sitten Touko-Matias päiskyille ja äipällä aikaa vielä lumi töille. Poistun herättyä hakemaan Terttu-Maaria kotiin ja sitten ruoan laittoon. Koklasin uutta reseptiä, kasvisanjovisseesampullia. Hyvin tuntui pesueelle maistuvan. Jälkkäriksi vähän terveellistä mässyä (kuivattua banskua). Vielä iltasella pyörähdin salilla ja sen jälkeen miikkari kutsuille Annelin tykö. Sai katsastaa samalla niiden upean uuden tuvan :) Mikä päivä, oon niin kiitollinen. Ihan mahtavuutta omistaa tällainen perhe ja ystävät <3
[/quote]
Ihan kauhee :'D
'Kuullostaako rapsakalta tuumalta tämä jos leipasen pari pitsalättyä ja vihanneshässäkän siihen päälle babyshowereihini, ajattelin laittaa päälle täytettä puolet enemmän kuin normisti, siis kaksi kertaa enemmän', tuumaili naapurin simpsakka emäntä minulle. 'Juurikin näin' vastasin.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:25"]'Kuullostaako rapsakalta tuumalta tämä jos leipasen pari pitsalättyä ja vihanneshässäkän siihen päälle babyshowereihini, ajattelin laittaa päälle täytettä puolet enemmän kuin normisti, siis kaksi kertaa enemmän', tuumaili naapurin simpsakka emäntä minulle. 'Juurikin näin' vastasin.
[/quote]
Tekee ihan pahaa lukea :'D
No eipä ottanut tuulta alleen :( nostan!
Wtf...onko turn on, jos on paino ja pituus? äippäihminen miettii blogissaan.
...
t: minimalisti