Ehdotuksia Charlotten toiseksi nimeksi?
Tyttärellämme on reilu viikon päästä ristiäiset ja ollaan miehen kanssa päädytty etunimeen Charlotte. Vielä kaivattaisiin toista ja ehkä kolmatta nimeä tytölle. Jos joku miettii, niin sukunimemme on aika perinteinen suomalainen.
Kommentit (52)
Charlotte Charlotte Korhonen
Tarvittaessa kolmaskin nimi voi olla Charlotte
Kaipa Se etunimi sukunimeen sointuu myös, Luttinen esim. ois hyvä.
Romppainen hyvä sukunimi, aatelisto nurkkaan...
Suomalaisen sukunimen kanssa Charlotte toimii mielestäni kokonaan ilman toista nimeä.
Ihana nimi ja sopii vallan mainiosti myös suomalaiseen sukunimeen. Mielestäni kelpaisi myös tuollaisenaan mutta jos ehdottomasti haluaisi toisen tai kolmannen nimen ni parhaiten sopisi ehkä Auroora, Madeleine, Adele taikka sitten jotain perinteistä kuten Evamaria tai Maaria. Tässä siis minun mielipiteeni :)
Kiitos, ihania ideoita! Ehkä se tästä alkaa muodostumaan:) ja jos jollain on vielä hyviä nimiä mielessä niin kommentoikaa ihmeessä!
Ap
Charlotte Lena Linnea
Charlotte Lina Matilda
Charlotte Mina Vellamo
Charlotte Säde Talvikki
Charlotte Saga Sylvia
Charlotta on tavallaan oikein kiva nimi. Harmi että se kirjoitetaan noin... Mutta ei Sarlotta tai Sarlotte mitenkään parempia ole.
Charlotte Marjaana Kaarina Eerika Melissa Irmeli Tuutikki
Victoria, Madeline, Adeline, Eleonore
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:56"]Charlotte Amelia (tai Amelie)? Kuulostaa minusta nätiltä, mutta onko muista ihan pösilö ehdotus? Elisabet jo mainittiinkin ja se on myös hyvä.
[/quote]
Mun tytöt on Charlotte ja Amelia :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:56"]Charlotte Amelia (tai Amelie)? Kuulostaa minusta nätiltä, mutta onko muista ihan pösilö ehdotus? Elisabet jo mainittiinkin ja se on myös hyvä. [/quote] Mun tytöt on Charlotte ja Amelia :)
[/quote]
Ai? Onk he ihan prinsessoi? Aitoi?
-ohis-
Leonora