Klo 16 treffit Tampereella! Missä???
Vinkkaa kiva treffipaikka kahdelle aikuiselle Tampereella iltapäivällä arkipäivänä.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 08:21"]
Vohvelikahvila ja Pyynikin näkötornin kahvila ovat liian intiimejä ensimmäiselle tapaamiselle, ei ole kiva jos kaikki läsnäolijat kuuntelevat korvat höröllä keskustelua. Cafe Europa voisi kooltaan ja tunnelmaltaan olla ok, ellei sitten tunnu liian "nuorekkaalta"? :) Moro Sky Bar kuulostaa hyvältä, en ole siellä itse käynyt, joten en voi suoraan suositella.
[/quote]
Cafe Europa todellakin aivan liian teini paikka keski-ikäisille. Vohvelikahvila, sekä Pyynikin näkötorni hieman liian pieniä ja intiimejä paikkoja ensitreffeille ja rauhalliseen jutusteluun, kuten täällä jo joku mainitsikin. Lisäksi Pyntsän näkötorni hankalasti lähestyttävä autottomalle ja autoilijallekin jos pikkuruinen parkkipaikka täynnä, nimittäin tienvierustat sakkopaikkoja.
Aika vähän on peruskahviloita keskustassa ja niistäkin vähistä tunnelmallisia ei oikein yksikään. Siilinkari vois olla sellanen varma valinta.
Jos taas anniskeluravintolat on ok, niin niitähän on keskusta täynnä ja monet niistä ihan tunnelmallisiakin. Moro Sky Barissa en ole vielä käynyt, mutta ainakin maisemiensa puolesta varmaankin hyvä valinta. Anniskelu ravintoloista varma valinta voisi olla vaikkapa Konttori, mutta vastaavia vaihtoehtoja lukuisia muitakin esim vaikkapa Teerenpeli.
[/quote]
Itse olen kolmevitonen, eikä Cafe Europa tunnu minusta liian teiniltä, mutta ymmärrän kyllä ettei viisikymppinen ehkä siellä viihdy. Siilinkari on tunnelmaltaan tosi geneerinen ja kokonsa puolesta siinä ja siinä, kuulevatko kaikki läsnäolijat, että kyse on ensitreffeistä. Mutta kahvilavaihtoehtoja on tosiaan melko vähän keskustassa. Ihan saman ajaa muuten vaikka Stockan yläkerran kahvila, ei minusta häviä tunnelmassa Siilinkarille, vähän suurempi kooltaan.
Minä menisin jonnekin pubiin vaikka Nordicin takahuoneeseen. Rauhallinen tila ja sopivan intiimi. Saa sieltä kahviakin.
Haluatteko syömään, kahville, drinkille, jotain aktiviteettiä?
Moro sky bar, Plevna, Tillikka
Hmm... koskikeskuksen takana silta. Itse en asu Tampereella mutta tuli vaan mieleen :D
Mun kellarissa. Minä ja sinä. Pidetään tää meidän kahden välisenä salaisuutena, et älä kerro kellekään, mihin oot tulossa ;)
Mun kellarissa. Minä ja sinä. Pidetään tää meidän kahden välisenä salaisuutena, et älä kerro kellekään, minne oot tulossa ;)
Sokkotreffit, nettituttutreffit, joku jonka olet tavannut äskettäin vai tuttu; tämä on oleellinen tieto ensin. Sokko- ja nettituttutreffit jonnekin koskikeskukseen tai muuhun julkiseen paikkaan.
Särkänniemi?