Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka inhoavat irtoripsiä, hiuslisäkkeitä,

Vierailija
08.01.2015 |

tautuointeja jne. Olen työpaikallani poikkeava mielipiteiitteni kanssa. Naisvaltainen työpaikka tietysti.

nainen 26v

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, inhoan hiuslisäkkeitä, oranssia tekorusketusta, irtoripsiä ja niitä mauttomia kotkakynsihärpäkkeitä. Mihin ihmeeseen luonnonkaunes onkaan hävinnyt?

Vierailija
62/71 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripsiä, -hiuksia, -rusketusta ja selkeesti tekokynsiä (sellaiset maltilliset ranskalaiset on kauniit) inhoan. Samoin kun ihan platinablondeja ja sysimustia hiuksia ja sitten näitä ihmeellisiä vaaleanpunaisia ja -sinisiä hiuksia. Tatuoinnit on musta ihan ok, kunhan nekin on maltillisia ja siistejä. Lävistyksistä kasvoissa en välitä mutta napakoru ja sitten ne lävistykset (en tiedä miksi kutsutaan) niskassa/rinnassa tms voi kans olla ihan kivoja.

T:20v nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa naiset miehelle, miksi pitää laittaa sitä täytettä huuliin.Ei mulla muuta.

Vierailija
64/71 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pidennykset on ihan kivat jos ne on luonnollisen näköiset. Mutta sitten välillä (usein) näkee niitä halpoja, netistä tilattuja, itse kiinnitettyjä lisäkkeitä jotka ei näytä ollenkaan oikeilta hiuksilta. Tai jos omat hiukset on puolet lyhyempiä kun pidennykset ja erottuu selvästi... ei kiva. 

Meidän suvussa naisilla on tapana hiusten oheta vanhaksi tullessa. Niin on käynnyt jo mummilleni ja äidilleni. Jos mulle käy niin niin aion kyllä ottaa lisäkkeet (kampaajalla), mutta vain tuomaan paksuutta, saavat olla saman pituiset kuin omat hiukseni

Vierailija
65/71 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenpidennykset ovat minulle ehkä isoin no-no. Tai siis ITSE tuntisin ne päässäni oloni todella feikiksi, aivan kuin pitäisin peruukkia. Se on ehkä kaikista suurin "huijaus" noista.

Irtoripsiä en vihaa jos esim. juhlimaan lähtiessä laittaa jotkut maltilliset ja nätit. RipsiPIDENNYKSIÄ sen sijaan vihaan. Nekin on niin feikit.. Varsinkin kun joku ihan blondi laittaa mustat, tuuheat ja pitkät ripsipidennykset. Koska kaikkihan tietää ettei vaaleilla sellaisia ole ikinä luonnostaan. Näissäkin silti joskus harvinaisia poikkeuksia.

Tatuoinnit voivat olla minusta hienoja, vaikken itselleni ottaisikaan. Tokihan sellaiset tassut tisseissä ja tähdet nilkoissa ovat typeriä.

Minun puolestani silti kaikki saavat laittaa vaikka mitä lisäkkeitä itseensä jos haluavat, en minä nyt niitä niin paljon vihaa. Jos joku tahtoo tehdä jotain minun mielestäni feikkiä tai rumaa, ei se minulta ole pois millään tavalla.

Vierailija
66/71 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:09"]

Tekoripsiä, -hiuksia, -rusketusta ja selkeesti tekokynsiä (sellaiset maltilliset ranskalaiset on kauniit) inhoan. Samoin kun ihan platinablondeja ja sysimustia hiuksia ja sitten näitä ihmeellisiä vaaleanpunaisia ja -sinisiä hiuksia. Tatuoinnit on musta ihan ok, kunhan nekin on maltillisia ja siistejä. Lävistyksistä kasvoissa en välitä mutta napakoru ja sitten ne lävistykset (en tiedä miksi kutsutaan) niskassa/rinnassa tms voi kans olla ihan kivoja.

T:20v nainen

[/quote]

Hassua kun musta esim. napakorut ovat ihan kamalia. Niitä oli joskus 14vuotiaana teininä kaikilla, joten musta on omituista kun joku aikuinen ihminen omistaa napakorun. Samoin kielikoru on tosi teini.

Vierailija
67/71 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
68/71 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se ole ihan sen henkilön asia jolla ne irtoripset sun muut on. Ei ne sun persettäs kutita siinä määrin että tarvii niitä haukkua, et vaan itsellesi ota hyvänen aika.

Vierailija
69/71 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla pään alapuolelta höylätään, vahataan ja sokeroidaan kaikki karva pois...

Vierailija
70/71 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä kuka oikeasti viitsii laittaa rahansa moisiin turhuuksiin!

Vierailija
71/71 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tekokynnet! Nehän ne vasta runteli onkin! Vastaan on tullut jos jonkinlaista piiperrystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi