Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka inhoavat irtoripsiä, hiuslisäkkeitä,

Vierailija
08.01.2015 |

tautuointeja jne. Olen työpaikallani poikkeava mielipiteiitteni kanssa. Naisvaltainen työpaikka tietysti.

nainen 26v

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:40"]

Pääsääntöisesti nainen on paremman näköinen irtoripsillä kuin ilman. Sama juttu kuin pukeutumisessa ja meikkaamisessa. Jos nainen on tehnyt jotain ulkonäkönsä eteen, niin sehän tarkoittaa sitä että hän haluaa mielyttää miestä. Joten kannattaa olla kiinnostunut näistä naisista.

-mies-

[/quote]

Se ei tarkoita kuin sitä, että nainen haluaa ulkonäkönsä miellyttävän miestä. Se ei korreloi sen kanssa, että naisen kanssa olisi hauskaa tai että nainen olisi hyvää seuraa tai että nainen haluaisi miellyttää miestä millään mulla saralla. Itse asiassa se saattaa merkitä sitäkin, että nainen haluaa miehen talutusnuoraansa ulkonäkönsä avulla ja voi sitten leikkiä prinsessaa. Mutta joo, miehet haluavat varmaan hekin eri asioita ja jos jollekin on tärkeää näyttävä nainen, on varmaan valmis kärsimään siitä jonkin verran.

Kannattaa muistaa sekin, ettei naisen kiinnostuksen puute pynttäytymismiellyttämiseen tarkoita sitä, ettei miellyttämisenhalua millään muulla saralla voisi löytyä.

[/quote]

Miehet nyt vaan on niiiiiin helppoja.

Vierailija
22/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennekynnet ja tatuoinnit vielä menee, mut kaikki muut irto/teko härpättimet on kamalia. Samoin tekorusketus, en ymmärrä miksi jotku tunkee purkista rusketusta itseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:08"]Ei mua kiinnosta jos muilla niitä on, mutta itselle en ripsi- tai hiustenpidennyksiä laittais. Viha on aika voimakas sana, mielestäni täytyy olla ihmisellä päässä vikaa jos vihaa toisen ihmisen karvoja :-O
[/quote]Samaa mieltä

Vierailija
24/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:30"]

tautuointeja jne. Olen työpaikallani poikkeava mielipiteiitteni kanssa. Naisvaltainen työpaikka tietysti.

nainen 26v

[/quote]

No onhan ne turhia.Eräskin ystäväni leikkasi ensin pitkähköt hiukset lyhyiksi ja hankki sitten hiustenpidennykset.Miellän kaikenlaisten feikkiosien käytön  bimbojen puuhaksi,mutta kukin tyylillään.

Vierailija
25/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:00"]Mua inhotaan töissä siksi, kun kerron mielipiteeni noista asioista. Ei ole trendikästä vastustaa valtavirtaa.
[/quote]

Mäkin inhoisin sua jos alkaisit valittaa mun lisähiuksista. Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
26/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:40"]Pääsääntöisesti nainen on paremman näköinen irtoripsillä kuin ilman. Sama juttu kuin pukeutumisessa ja meikkaamisessa. Jos nainen on tehnyt jotain ulkonäkönsä eteen, niin sehän tarkoittaa sitä että hän haluaa mielyttää miestä. Joten kannattaa olla kiinnostunut näistä naisista.

-mies-
[/quote]

Sä et ole mies.

Vierailija
27/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.. No tatuoinnit ja lävistykset on musta rumia, eli tekee ihmisestä sellaisen "sottaisen" ja vaan huonon näköisen. Erillisesti liimattu tekoripset voi olla ok, mutta sellaiset pissisripset jotka näyttää muovisille karvamadoille silmissä taas ei. Tekokynnet jotka näyttävät sellaiselle muoviselle on musta kauheet.. Mulla on alkava alopecia ja käytän pidennyksiä, niissäkin on eroja! Sellaset mitkä sillä täällä mainostetulla aurinko tähtösellä oli on ihan hirveet..

Vierailija
28/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:27"]

Inhoan ylikaiken, koska olen kateellinen niille kaikille paksutukkaisille tekokynsi räpsyripsi kaunottarille koska olen pälvikaljuinen av mamma joka pureskelee kynsiä ja sekin vielä kun mieheni ei saa katsettaan irti näistä tekotukkahoroista jos kävelevät vastaan. Joten todellakin vihaan. Hyi.

[/quote]

Hah, että ihan oikeastiko pitäisi olla kateellinen niille liurutukille joilla on lisäkkeitä päässä kiinni, koska ovat "paksutukkaisia"? Wut. Miten ois ihan luonnostaan tuuhea ja paksu tukka?

Vierailija
29/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien ripsi- ja hiuspidennykset ovat tarkoittaneet halua tehdä jotain ulkonäkönsä eteen ja näyttää hyvältä? Eli jos joku nainen on tosi kaunis, ei hän silti ole hyvä koska ei halua tehdä mitään ulkonäkönsä eteen eli liimata feikkejä ripsipidennyksiä päähänsä? Ja hiuspidennyksiä käyttävä lättätukka on parempi kuin luonnostaan paksut ja kauniit hiukset omistava?

Musta kaikki pidennykset ja lisäkkeet ovat vain puhdasta huijaamista. Yritetään huijata itseään paremmaksi kuin on, jos on puutteita esim hiuksissa tai naamassa. Älkää nyt ymmärtäkö väärin, se on minusta silti täysin OK enkä vihaa sitä yhtään. Mutta kyllähän se realistisesti ajateltuna on huijausta. Enemmän huijausta kuin esim meikki.

Uskon myös että miehet arvostavat sitä, että nainen on ihan omin avuin jo kaunis. Ei ole tarvinnut kiinnittää tai liimata asioita päähänsä vaan kaikki on aitoa. Kyllä tavallisen meikin pitäisi riittää jos on kaunis.

Vierailija
30/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:59"]Mistä lähtien ripsi- ja hiuspidennykset ovat tarkoittaneet halua tehdä jotain ulkonäkönsä eteen ja näyttää hyvältä? Eli jos joku nainen on tosi kaunis, ei hän silti ole hyvä koska ei halua tehdä mitään ulkonäkönsä eteen eli liimata feikkejä ripsipidennyksiä päähänsä? Ja hiuspidennyksiä käyttävä lättätukka on parempi kuin luonnostaan paksut ja kauniit hiukset omistava?

Musta kaikki pidennykset ja lisäkkeet ovat vain puhdasta huijaamista. Yritetään huijata itseään paremmaksi kuin on, jos on puutteita esim hiuksissa tai naamassa. Älkää nyt ymmärtäkö väärin, se on minusta silti täysin OK enkä vihaa sitä yhtään. Mutta kyllähän se realistisesti ajateltuna on huijausta. Enemmän huijausta kuin esim meikki.

Uskon myös että miehet arvostavat sitä, että nainen on ihan omin avuin jo kaunis. Ei ole tarvinnut kiinnittää tai liimata asioita päähänsä vaan kaikki on aitoa. Kyllä tavallisen meikin pitäisi riittää jos on kaunis.
[/quote]

Millä perusteella se meikki sitten on vähemmän huijaamista? Maalataan kasvoja eri väriseksi kuin luonnostaan ovat? Onko hiusvärinkin laitto mielestäsi huijaamista?

Vierailija
31/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, miten voisin vihata itsetunnoltaan heikkoja ja sairaaseen kauneusihanteeseen aivopestyjä ihmisiä? He ovat niitä heikkoja joihin tulee suhtautua ymmärryksellä eikä ainakaan saada heitä inhoamaan itseään enempää.

Vierailija
32/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, että itselläni on pitkät ja paksut (aidot ja itse kasvatetut) hiukset ja moni aina kyselee, että missä kävin ottamassa pidennykset kun näyttää niin aidolta jne.. Siis aivan järjettömän ärsyttävää! Ja varsinkin kun kovalla työllä kasvatin, niin yhtäkkiä kaikki polkkatukat saakin itselleen pitkät ja hulmuavat hiukset tuosta noin vaan :(

Ikuisesti katkera!

Vierailija
33/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:12"]

Minua ärsyttää se, että itselläni on pitkät ja paksut (aidot ja itse kasvatetut) hiukset ja moni aina kyselee, että missä kävin ottamassa pidennykset kun näyttää niin aidolta jne.. Siis aivan järjettömän ärsyttävää! Ja varsinkin kun kovalla työllä kasvatin, niin yhtäkkiä kaikki polkkatukat saakin itselleen pitkät ja hulmuavat hiukset tuosta noin vaan :( Ikuisesti katkera!

[/quote]

Tota, hiukset kasvaa ihan itsestään, ei niiden kasvattaminen ole mikään saavutus :D Kai tää oli vitsi??

Vierailija
34/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIESITTEKÖ!!? Että ripsienpidennykset on oikeasti minkkien häpykarvoja!!!! Äidilläni tuli allerginen reaktio kun kävi laitattamassa ripset, koska niissä oli ureaa.. Siitä lähtien olen nauranut kaikille, jotka ovat laitattaneet pidennykset ripsiin :'D siinäpähän kulkevat häpykarvoja silmissään :'))

Vierailija
35/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan hiustenpidennyksiä. Ja värikkäitä vaatteita. Mut ymmärrän jos joku ei tykkää. Mulla se kuuluu tyyliin. Ite en oikein tykkää tavis tyylistä ja luonnollisuudesta. Nautin katella juuri sellaisia vähän bimbomaiseen tyyliin pukeutuneita naisia, kunhan kroppa kunnossa.esim Susanna penttilä. 

olen aika taiteilija sielu ja se näkyy mulla huomiotaherättävässä meikissä ja tyylissä :)

xoxo älkää vihatko meitä <3

Vierailija
36/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:12"]

Minua ärsyttää se, että itselläni on pitkät ja paksut (aidot ja itse kasvatetut) hiukset ja moni aina kyselee, että missä kävin ottamassa pidennykset kun näyttää niin aidolta jne.. Siis aivan järjettömän ärsyttävää! Ja varsinkin kun kovalla työllä kasvatin, niin yhtäkkiä kaikki polkkatukat saakin itselleen pitkät ja hulmuavat hiukset tuosta noin vaan :( Ikuisesti katkera!

[/quote]

Tota, hiukset kasvaa ihan itsestään, ei niiden kasvattaminen ole mikään saavutus :D Kai tää oli vitsi??
[/quote]

Joillakin se hiuksien kasvatus kestää ihan oikeasti monta vuotta ja kaikille ei silti tule niitä "ihania ja paksuja hiuksia".. Kaikille se ei ole itsestäänselvyys.

Vierailija
37/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja ja lävistyksiä en inhoa, usein ovat nättejä. Hiuspidennykset, tekokynnet, irtoripset eijei ei!

Vierailija
38/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä yksipuolinen ote asiaan. Bimboksi nimittäminen kertoo tarpeeksi.

Vierailija
39/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lisukkeet tarkoita automaattisesti sitä, että ne huutavat olemassaoloaan metrien päähän överiydellään. Oletteko tulleet ajatelleeksi, että vaikkapa niitä irtoripsiä myydään myös luonnollisina ja huomaamattomina? Lisäksi on käsittämättömän yksioikoista tuomita ketään bimboksi laittautumismieltymysten perusteella. Itse pidän hillityistä irtoripsistä, sivistän itseäni ja arvostan hyviä käytöstapoja, en ole mikään bimbo. Tuntuu, että kun mainitaankin lisäkkeet niin jotkut näkevät sen ääripään missä lisukkeet ovat huomiota herättävän mauttomat ja epäluonnolliset, kuten paksut palkkiripset tai vetyperoksiditähkäpäätukka. Ja sitten tämän ääripäämielikuvansa perusteella tuomitsevat tyhjäpäiksi kaikki ketkä muutamankin irtotupsun silmän nurkkaansa asettavat. Tuomitsette nämä ihmiset pinnallisina bimboina. Kumpi on pinnallisempaa, jotkut harmittomat tekoripset vai se, että tuomitsee tuntematta ihmisen sen perusteella miten se tykkää laittaa itseään?

Vierailija
40/71 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan. Ainakin irtoripsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän