Onko muita, jotka inhoavat irtoripsiä, hiuslisäkkeitä,
tautuointeja jne. Olen työpaikallani poikkeava mielipiteiitteni kanssa. Naisvaltainen työpaikka tietysti.
nainen 26v
Kommentit (71)
No jos niitä inhoaa ni ei niitä kannata käyttää :)
Kyllä osaa tän asioiden tunkemisen nii syvälle perseeseensä että alkaa jo raapimaan 10000
En mäkään arvosta arkipäivänä, sopivat kyllä juhliin hyvin jos haluaa olla tosi näyttävä.
Minä paitsi et tatuoinnit voivat olla myös hienoja. t.mies
Inhoan. Mulla on huomattavasti ohentuneet hiukset, mutta en silti halua käyttää lisäkkeitä.
Mä inhoan tatuointeja nykyään. Niitä on kaikilla ja ne tekee monesti yleisilmeestä tosi suttuisen. Mut hyväkuntoisista hiuspidennyksistä itse tykkään ja irtoripsetkin näyttää juhlissa hyville, arkeen ne on vähän liikaa. :)
Mua inhotaan töissä siksi, kun kerron mielipiteeni noista asioista. Ei ole trendikästä vastustaa valtavirtaa.
Inhoan tatuointeja ja lävistyksiä nykyään kun niitä näkee joka "jepellä". Harvinaisempaa on puhdas, ehjä iho. Irtoripsistäkään en tykkää, näyttävät niin koomisilta. Sensijaan hiuslisäkkeet voi olla täysin aidon näköisiä ja siis en onhoa.
Mä en myöskään pidä niistä! Ne on rumille!
Tatskat on ihan ok, tiettyyn pisteeseen asti.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:00"]Mua inhotaan töissä siksi, kun kerron mielipiteeni noista asioista. Ei ole trendikästä vastustaa valtavirtaa.
[/quote]
Mielipiteensä voi aina ilmaista mutta muista myös että muutkin saa ilmaista omansa
Ei mua kiinnosta jos muilla niitä on, mutta itselle en ripsi- tai hiustenpidennyksiä laittais. Viha on aika voimakas sana, mielestäni täytyy olla ihmisellä päässä vikaa jos vihaa toisen ihmisen karvoja :-O
En voi sanoa inhoavani mutta en pidäkään. Eivät pue minusta ketään. Tuntuu että ainakin nuo ripset ovat menossa pois muodista.
Minä en inhoa mutta surettaa miten keinotekoista kaikki on nykyään. Omat persoonalliset piirteet peitetään kaikenmaailman karvojen ja kerrosten alle, nypitään, tökitään ja muokataan. Ei se ole kaunista mutta olenkin varmaan vähemmistöä mielipiteeni kanssa..
Ne räpsyttimet on ihan kamalat! Hiustenpidennykset ymmärrän, jos näyttävät luonnollisilta.
Naisille ei ole yleisesti hyväksyttyä, että päänahka paistaa hiusten läpi, mutta monet katsovat asiakseen myös äänekkäästi paheksua sen peittämistä esim. hiuslisäkkeellä. Mitä hiustenlähtöä sairastavien naisten sitten pitäisi tehdä? Itsariko?
Tosiasiassa teillä kaikilla on kanssasisaria, jotka käyttävät vaikkapa peruukkeja, ettekä te ole ikinä huomanneet mitään - niistä saa nykyisin hyvin luonnollisen näköisiä. Ja nämä samat naiset kuuntelevat siellä työpaikan kahvitauoilla, kun tuomitsette suureen ääneen "epäluonnolliset" hiuslisäkkeet.
En inhoa kenelläkään mitään, mun puolesta ihmiset saa tehdä itelleen mitä vaan. Ei liikuta minun elämää millään tavalla.
En inhoa enkä vihaa, naureskelen lähinnä. Hiuslisäkkeet ymmärrän, jos hiukset tippuu päästä tai on muuten hirveän vähän tukkaa. Tatuoinnit on mauttomia ja rumia, irtoripset on kaikkein huvittavimmat. Myös feikkirusketus on huvittavan näköistä, samaa sarjaa kuin mustaksi värjätyt hiukset. Rakennekynnet myös nostaa hymynkareen suupieliin.
Minäkin inhoan. Ainakin irtoripsiä.