Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni vieraissa käynti piristää

Saakäydä
31.10.2021 |

Miksi vieraissa käynti paheksutaan? Pitkässä suhteessa tulee väkisinki houkutuksia. Jos asiat pitää omana tietona ja kotona muuten kaikki hyvin, niin kukaan ei loukkaannu.

Lisäksi tunteettomasta seksissähän vain hieman hengataan vehkeitä yhteen niin mikään ei edes mene rikki.

Piristää kummasti!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välität mitä muut sinun seksuaalisuudestasi ajattelevat ja millaisen moraalisäännöstön muut ovat ympärillesi punoneet?

M48

Vierailija
2/15 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen "piristys" pilas mun elämän, kun tuli ilmi  kumminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenikin kävi piristymässä välillä. Jäi kiinni ja en pitänyt tavasta piristää meidän suhdetta joten lähdin. Kaipaan miehen joka piristää suhdetta vähän vähemmän itsekkäällä tavalla.

Vierailija
4/15 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa kaveri tekstisi uudelleen ja mieti. Miksi et hanki puolisoa jolle avoin suhde on ok? Ei aikuinen järkevä ihminen tahallaan satuta rakastamaansa ihmistä. Mutta en usko että aikuinen olet jos tosissasi joudut tuollaista kyselemään vauva foorumilta.

Vierailija
5/15 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottanut vaimolle että saisi kahta miestä samaan aikaan. Minua ja vierasta. Ei suostu.

Vierailija
6/15 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdottanut vaimolle että saisi kahta miestä samaan aikaan. Minua ja vierasta. Ei suostu.

Työjärjestyspuheenvuoro:

Kolmaspyörä-fantasia ei tainnut olla tämän ketjun aihe.

M48

Vierailija
7/15 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tykkäisit, jos vaimokin kävis piristymässä.

Vierailija
8/15 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tietäisi asiasta mitään, niin ei se siinä rikki menisi, joten ei haittaisi. Vaimo varmasti saa yksin/kaveriporukalla baarissa käydessä varmasti huomiota miehiltä ja varmasti ehdotuksia. Jos olisin kaikesta mustasukkainen ja miettisin sitä, niin tulisin varmasti hulluksi. Itsekin saan naisilta monesti huomiota niin osaan sopeutua asiaan.

Vierailija
9/15 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Mitä eroa on pienellä ja isolla vieraissa käymisellä ?

Vierailija
10/15 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käydä pienesti vieraissa vai pitäiskö vain työnnellä puoleen väliin?

t 18+cm

Vierailija
11/15 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vieraissa käynti on harvoin tapahtuvaa eikä säännöllistä esim. Pari kertaa vuodessa.

Vierailija
12/15 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakäydä kirjoitti:

Pieni vieraissa käynti on harvoin tapahtuvaa eikä säännöllistä esim. Pari kertaa vuodessa.

Onhan 2 kertaa vuodessa säännöllistä jos se on jatkuvaa, kertyy pitkä lista nussittujen nimiä jos testailee uusia vulvan malleja joka kerta.

M48

Vierailija
13/15 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollut kavereita, joiden mielestä noi pienet syrjähypyt on ihan ok. Kysellyt samaisilta kavereilta, että tokihan vaimollekin suotte samanlaisia. Ei ole kavereiden huumori, eikä ego oikein kestänyt. Joka ikinen on myös joutunut eroamaan ja sitten on ollutkin kova paikka ja henkinen kolaus. Yksikin oli puolivuotta työkyvytön kun pää hajosi. Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
14/15 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä lipdahduksesta tuli vähän sanomista, kun tulin pillukarvat mällissä kotiin. Vähän vaikeampaa oli, kun olin nuoren lihaskimpun käsittelyssä. Karvat kotona liisterissä, takamus valuvana, suussa jälkimaku ja rintsikat rintoihin liimautuneina. Tämä meni jo huutamisen puolelle, mutta viikossa mies rauhoittui. Pidin jonkun aikaa reissutaukoa.

N49

Vierailija
15/15 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienestä lipdahduksesta tuli vähän sanomista, kun tulin pillukarvat mällissä kotiin. Vähän vaikeampaa oli, kun olin nuoren lihaskimpun käsittelyssä. Karvat kotona liisterissä, takamus valuvana, suussa jälkimaku ja rintsikat rintoihin liimautuneina. Tämä meni jo huutamisen puolelle, mutta viikossa mies rauhoittui. Pidin jonkun aikaa reissutaukoa.

N49

Onko tosi? Oot kyllä melkomoinen nainen. Kova temppu. Mies taitaa olla tossun alla. Respekt!

M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi