Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras konsti ottaa vi-siblin valmiste ?

Vierailija
31.10.2021 |

Kokeillut kaurapuuron ja jugurtin seassa ja mielestäni maku on aivan hirveä sekä koostumus menee oudoksi.. Miksi tätä ei oo tablettina jonka voisi vain nielaista veden kera :/ miten te vi-sibliniä käyttäneet olette saaneet tuon valmisteen kurkusta alas?? Toimiiko mehuun sekoitettuna jos juo sen.. Vai meneekö koostumus klimppiseksi. Mulla herkkä oksennus refleksi ja

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoleen suppilolla

Vierailija
2/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoleen suppilolla

No heh heh.. :/ tosin tapansa kullakin! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule! Sinua rahastetaan.

Psylliumia saat jopa 80 prosenttia halvemmalla.

Puolta halvemmalla jopa pörrismasta.

Sitä ei pidä niellä könttinä, suolitukoksen vaara.

Vierailija
4/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä kannata käyttää kuin satunnaisesti

Ruokavaliossa ja elintavoissa vikaa jos tarttee aina

Vierailija
5/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lasilliseen vettä/mehua ja pidä nenästä kiinni kun juot sen nopeasti niin et maista mitään. Psyllium kuitu on ihan yhtä pahaa ja siksi näitä ei tabuina oo koska tuo massan pitää sitoa vettä itseensä joten helpompi jauheena + tabuun ei saa niin paljon mahtumaan, pitäs olla aika iso tabletti :D

Vierailija
6/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veteen sekoitettuna. Pistät vain enemmän vettä jos tuntuu nikottelevan.

Vierailija
7/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mehuun sekoittamista voi kokeilla, jos koostumus ei miellytä puuron tai jogurtin seassa.

Vierailija
8/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei sitä kannata käyttää kuin satunnaisesti

Ruokavaliossa ja elintavoissa vikaa jos tarttee aina

Tiedän. Lääkäri tätä valmistetta suositteli tilapäiseen käyttöön. Ap

Vierailija
9/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä sekoitellut myslin sekaan ja syönyt sen jogurtin kera. En edes huomaa sitä sieltä seasta.

Vierailija
10/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visiblin on psyllimjauhetta jonka hinta on kerrottu viidellä ;-) 

Vierailija
11/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä sekoitellut myslin sekaan ja syönyt sen jogurtin kera. En edes huomaa sitä sieltä seasta.

Mulla ohjeistuksena nyt 1 mitallinen/päivä, (se mitta joka tulee pakkauksen mukana) vastaa ainakin kahta teelusikallista ja itse ainakin maistan tuolla annostuksella sen jugurtin seasta :/ Ap

Vierailija
12/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visiblin on psyllimjauhetta jonka hinta on kerrottu viidellä ;-) 

Näinhän se on. Mutta psylliumin jauhomaisen ja tahmamaisen koostumuksen takia en saa sitä nieleteltyä (herkkä oksennus refleksi) jonka takia kokeilussa lääkärin suosittelemana tämä vi-siblin kun tämä on enemmänkin "rakeinen" mitä pölymäinen, jauhomainen.. Ap

Vierailija
13/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothien sekaan itte laitan. Toimii

Vierailija
14/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ohjeistuksena nyt 1 mitallinen/päivä, (se mitta joka tulee pakkauksen mukana) vastaa ainakin kahta teelusikallista ja itse ainakin maistan tuolla annostuksella sen jugurtin seasta :/ Ap

No entäpä joku voimakkaan makuinen mehu? Esim mustaherukkamehu? Teet pienen satsin ja juot sen. Sen perään sitten jauhevapaata mehua vielä niin unohtuu nopsaan jos maistuu ja saa samalla huuhdeltua suusta sinne jäänet hiutaleet.

Vierailija
15/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annosmitallinen kuivana suuhun ja sitten lasillinen vettä perään.

Vierailija
16/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annosmitallinen kuivana suuhun ja sitten lasillinen vettä perään.

Ei onnistu 🤢 Ap

Vierailija
17/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäpä joku voimakkaan makuinen mehu? Esim mustaherukkamehu? Teet pienen satsin ja juot sen. Sen perään sitten jauhevapaata mehua vielä niin unohtuu nopsaan jos maistuu ja saa samalla huuhdeltua suusta sinne jäänet hiutaleet.

Tätä voisin kokeilla. Ap

Vierailija
18/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota joskus kokeilin jonkin aikaa veteen sekoitettuna ja vieläkin yököttää. Perunajauho on yhtä hyödyllistä ja se ei maistu miltään kun veteen sekoittaa.

Vierailija
19/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehulla se menee. Ensin mehu, sitten kuitu päälle, vimmattu sekoitus, ja ääntä kohti. Jos menee silti paksuksi loppua kohden, lisää mehua ja sekoittamista. Älä odota juomisen kanssa, parissa minuutissa se mehu on limaista kökköä. Ja sekoita vielä varmuuden vuoksi.

T. Toinen herkkäsuu ja säännöllinen käyttäjä (on lääkärin määräämä hoito)

Vierailija
20/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mehulla se menee. Ensin mehu, sitten kuitu päälle, vimmattu sekoitus, ja ääntä kohti. Jos menee silti paksuksi loppua kohden, lisää mehua ja sekoittamista. Älä odota juomisen kanssa, parissa minuutissa se mehu on limaista kökköä. Ja sekoita vielä varmuuden vuoksi.

T. Toinen herkkäsuu ja säännöllinen käyttäjä (on lääkärin määräämä hoito)

Kiitos, täytyy kokeilla tälläkin tavoin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi