Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras konsti ottaa vi-siblin valmiste ?

Vierailija
31.10.2021 |

Kokeillut kaurapuuron ja jugurtin seassa ja mielestäni maku on aivan hirveä sekä koostumus menee oudoksi.. Miksi tätä ei oo tablettina jonka voisi vain nielaista veden kera :/ miten te vi-sibliniä käyttäneet olette saaneet tuon valmisteen kurkusta alas?? Toimiiko mehuun sekoitettuna jos juo sen.. Vai meneekö koostumus klimppiseksi. Mulla herkkä oksennus refleksi ja

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mehulla se menee. Ensin mehu, sitten kuitu päälle, vimmattu sekoitus, ja ääntä kohti. Jos menee silti paksuksi loppua kohden, lisää mehua ja sekoittamista. Älä odota juomisen kanssa, parissa minuutissa se mehu on limaista kökköä.

Mä oon ihmetellyt miksi Vi-Siblin jää kurkkuun kuin kuiva kalanruoto poikittain eikä lähde kuin öljyllä kurlaamalla. Mutta oon tehnyt siten että 1/3 mitallista liukenemaan (maha meni ripulille jos join sen heti sekoituksen jälkeen ja jos vähänkin enemmän...) ja juon sen visiblin-lima/vesilasin sitten päivässä neljässä osassa, muuten taas ripuli ja yleensä tulee tuostakin. Ihan hirveää säätämistä kivikovasta ripuliin, ei sovi mulle visiblin.

Vierailija
22/22 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie on paras, mutta en minäkään jaksa sellaista joka päivä tehdä. Jo ehdotettu tuoremehun sekaan ja huikalla on toinen toimiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan