Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun etsit netistä ystävää joka kuuntelisi

Vierailija
30.10.2021 |

siis anonyymisti, miestä samassa tilanteessa kuin itse.
Ja kun löydät semmoisen. Ja luet ja kuuntelet ja luet ja kuuntelet, ilman että kukaan kuuntelisi sinua tai jakaisi murheesi ja olisi myötätuntoinen ja henkisesti silittäisi hiuksiasi hetken ja ihan vähän halaisikin, toki virtuaalisen säädyllisesti.
Kun vain kuuntelet ja luet ja kuuntelet. Eikä kukaan taaskaan halua tietää sinusta mitään eikä ottaa edes hetkeksi virtuaalisesti syliin ja pitää siinä . Lähellä hellästi turvassa. Lämpimässä.
Kuinka yksin ihminen voi oikeasti olla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri miestä? Eikö se ole ihan sama jutteleeko miehen vai naisen kanssa? On kyllä virtuaalisesti halittu, suudeltu ja nussittu. Ahdistavaa. Halusin vain jutella.

Vierailija
2/5 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri miestä? Eikö se ole ihan sama jutteleeko miehen vai naisen kanssa? On kyllä virtuaalisesti halittu, suudeltu ja nussittu. Ahdistavaa. Halusin vain jutella.

Halusin vertaistukea. Miesnäkökulmaa ongelmaani. Jonkinlaista apua ja  tukea ja lohdutusta.l 

Päädyin terapeutiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies virtuaali kuunteliaksi jos kiinostaa. Epaattinen, lohduttava ja kannustava.

onni.kulkuri(@)hotmail.com

Vierailija
4/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin vertaistukea. Miesnäkökulmaa ongelmaani. Jonkinlaista apua ja  tukea ja lohdutusta.l 

Päädyin terapeutiksi.

Eli halusit terapeuttia. Niin halusi hänkin. Kaikkihan me halutaan jotain. Ei kukaan muukaan halua olla pelkkä toisen likakaivo. Nyt vaan kävi niin, että hän sai tyhjentää omat huolensa ja sinun huolesi jäi kuulematta.

Vierailija
5/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea ei ehkä alun perinkään ollut hyvä. En ole kovin sosiaalinen ja aika lailla estynytkin olen vieraiden seurassa, myös virtuaalisesti. Joskus yritin käydä päihderiippuvaisten läheisten vertaistukiryhmässäkin ja  sielläkin vaan kuuntelin sivusta muiden juttuja ja ne kaikkein kipeimmät asiat jäi aina kertomatta.

Yöllä päivystäviin kriisipuhelimiin oon soitellut muutamia kertoja viime vuosina. Nettiin asioista avautuminen ei ole järkevää ja se minun pitäisi kyllä tajuta lopettaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan