Matkiva kaveri
Matkii vaatteet, meikkityylin ja jopa facebookin profiilikuvan! Kuva ei ole edes mikään perusnapsaisu joita näkee kaikilla, eli kopiointi on ihan selvää. Ärsyttää aivan suunnattomasti!
Onko muut joutuneet matkimisen kohteeksi? Miten suhtauduitte? Mä en oikein tiedä miten päin tässä pitäisi olla.
Kommentit (24)
Kaverillani on aika huono itsetunto ja hän on epävarma. Hän osaa peittää epävarmuutensa iloisella olemuksellaan, mutta jos porukassa on vieraita ihmisiä alkaa hän värittämään omaa työuraansa eikä oikein osaa keskustella vieraiden kanssa vaan yrittää koko ajan tavalla tai toisella päteä. On myös äärettömän mustasukkainen. Jos olen ollut jonkun muun ystäväni kanssa ulkona tai vaan leffassa, niin kuulen aina hänen äänensä kiristyvän ja hän hehkuttaa miten hänellä just eilen oli kanssa aivan mielettömän mahtava ilta, että lensi suunnilleen raketilla kuuhun. ihana ihminen, joka olisi vielä ihanampi kun olisi ihan oma itsensä.
-21
Se sun kaveris on kattonu liikaa Salkkareita. :)
Hanki jotain aivan älytöntä itsellesi ja katso matkiiko ystäväsi. Jos matkii, niin hyvä vaan.
Aloita vaikka napapaita & lantiohousu yhdistelmällä ja erikoisilla väreillä.
Mä olen liki 4-kymppinen nainen ja mulla on eräs ystävä, joka matkii myös. Muuten ihan se ja sama, mutta meillä on yhteinen harrastus, jonne hän osti samat vaatteet kuin minulla. Käydään siis kahdesti viikossa ratsastamassa ja oltiin kuin mitkäkin tekstiilikaksoset. Tilasin vielä ulkomailta takin ja housut, jotka erottuivat edukseen, eivät olleet mitään perusmustaa tmv. Muutama ihminen repesi tunnilla kaverini nähdessään että mitä hittoa nyt on meneillään.