Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä hoitajia vaivaa täällä kehitysvammaisten asuntolassa?

Mies 56v kehitysvammainen
30.10.2021 |

Asuntolassa, jossa asun, asuu henkilö, joka ei koskaan sano muuta kuin kirjoittaa koneeseen haluamansa ja toistaa sitten robotin äänen sanoman.

Koneen ääntä on vaikea ymmärtää, joten miksi tämä henkilö ei puhu puolestaan?

Olen pyytänyt häntä useita kertoja puhumaan itselleen, mutta hän ei halua. Nunnat kuulivat hänet pari kertaa, kun sanoin tämän, eivätkä sano sitä, koska näyttää siltä, ​​ettei hän voi puhua, vaikka hän haluaisi puhua.

Miksi en voi sanoa, että hänen pitäisi puhua hänen kanssaan?

Olen kuullut häneltä monta kertaa laitteesta, jolla hän kirjoittaa ja piilottaa sen. Hoitajat ovat vihaisia ​​etsiessään häntä. Viime yönä hiipin toisen asukkaan huoneeseen, otin laitteen mukaani ja piilotin sen niin hyvin, ettei sitä ole vielä löydetty, ja olen erityisen vihainen, jos en salli asukkaan käyttää kynää paperille kirjoittamiseen, mikä antaa heille paljon aikaa puhua. Miksi sisaret ovat vihaisia ​​minulle ja miksi toinen asukas itki, kun puhuin hänelle? Hoitajien ei tarvitse olla vihaisia ​​minulle, koska yritin vain opettaa toista harjoittelijaa puhumaan. Mutta sairaanhoitajat sanovat, ettei hän voi puhua, vaikka hän todella haluaisi puhua, mutta en usko. Jos hän haluaa puhua, miksi hän ei puhu?

Asuntolassa jossa asun, asuu sellainen ihminen, joka ei puhu koskaan mitään, vaan hän kirjoittaa jollain koneella, mitä hän haluaa sanoa ja sitten koneen robottiääni toistaa, mitä hän kirjoitti.

Siitä koneen äänestä on vaikea saada selvää, joten miksi tuo ihminen ei puhu itse?

Minä olen käskenyt häntä monta kertaa puhua itse, mutta ei hän puhu. Hoitajat ovat kuulleet muutaman kerran kun minä olen sanonut niin ja he sanovat, että en saisi muka niin sanoa, koska hän ei muka pysty puhumaan, vaikka haluaisi puhua.

Miksi en saa käskeä hän käskeä häntä puhumaan?

Minä olen monta kertaa häneltä monta pois sen laitteen, jolla hän kirjoittaa ja piilottanut sen. Hoitajat ovat vihaisia kun he etsivät sitä. Viime yönä kävin salaa sen toisen asukkaan huoneessa, otin sen laitteen ja piilotin sen niin hyvin että sitä ei ole vieläkään löytynyt ja minulle ollaan vihaisia varsinkin kun minä estän sitä asukasta kirjoittamasta kynällä paperille hokien hänelle koko ajan, että hänen pitää puhua. Miksi hoitajat ovat vihaisia minulle ja miksi se toinen asukas rupesi äsken itkemään kun minä huusin hänelle, että hänen pitää puhua? Ei hoitajilla ole mitään syytä olla minulle vihaisia kun minä vain yritän opettaa toista asukasta puhumaan. Hoitajat kuitenkin sanovat, että hän ei pysty puhumaan vaikka kovasti haluaisi puhua mutta minä en usko sitä. Jos hän haluaa puhua niin miksi hän ei puhu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD nää on piristäviä. Joko selvisi, miksi se yksi oli pitkään sairaalassa

Vierailija
2/2 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko aika ottaa iltalääkkeet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla