Millaisia koronaoireita teillä rokotetuilla on ollut?
Kahden rokotteen jälkeen? Kuvailkaa, kiinnostaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen oire perheessämme: kaikkien sairastuneiden suut/hengitys alkoi haista kakalta. Siis hirveältä vaikka oli pesty hampaat ja syöty ja juotu.
Tiesi heti kenellä oli alkava korona siitä kakanhajusta.Sitten tuli kurkku- ja pääkipu jota seurasi lihassäryt, rintakipu ja lämpöily.
Kaikki muut rokotettu paitsi lapset,
Mitäh? :D
No teoriassa tuo saattaisi olla mahdollista. Tulehdustila elimistössä voi aiheuttaa hyvin pahanhajuista hengitystä.
Totta.
Esimerkiksi kun on virtsarakon tai virtsatientulehdus, niin virtsa haisee pahalle, aivan erilaiselle, kuin normaali virtsa.
Tulehdustila vaikuttaa ihmisestä lähteviin hajuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt sitten ok olla menemättä testiin jos flunssaoireita ja 2 rokotetta? Saanko liikkua ihmisten ilmoilla?
Totta kai. Rokotukset on lupa levittää tautia vapaasti.
Ei hitto palatkaa kaikki hetkeksi aikakoneella toukokuuhun 2020 kun rokotetta odotettiin kuin kuuta nousevaa ja koko Suomi oli aikalailla kiinni.
”Rokotukset ovat lupa levittää tautia vapaasti”
Miettikää mille tämä olisi näyttänyt keväällä 2020. Nyt kaikki ovat ihan että jes, Ok 👍 eikä kukaan mieti mitä outoa tuossa lauseessa on, koska niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on krooninen nuha.
Myös erilaisia särkyjä ja kipuja lihaksissa ja nivelissä jatkuvasti.
Ollut jo vuosiakausia ennen korona ja korona epidemiaa.
Joskus on myös yskää.Joten aivan helvetin vaikeaa tietää, milloin on korona tarttunut vai onko nämä kolotukset ja nenän tukkoisuus ja nenän vuoto ja pieni yskä koronaa vai ei.
Mittarina olen pitänyt sitä, että jos tulee huomattava kuume, ja olo menee tosi heikoksi, voin olettaa, että saattaisi olla koronaa.
Mutta kun välttelen suuria joukkoja ja noudatan rokotuksista huolimatta korona ohjeita, niin mistäs sen tartunnan edes saisin?
Suo siellä vetelä täällä.
Sama! Poden aina kummallisia flunssan oireita, migreeniä ja vatsavaivoja. Saisi koko ajan olla testaamassa. Pitää vaan yrittää osata erottaa, milloin on tarpeeksi ”paha olo” testiin menemiseksi.
Minä en ole sairastanut, mutta tunnen kaksi rokotettua, jotka ovat. Toinen, parikymppinen mies, oli täysin oireeton. Toisella 50-v miehellä oli perusflunssa. Pystyi tekemään töitä, yksityisyrittäjä kun oli, niin teki.
Meillä minä olin sairaalahoidossa, mutta muu perhe ei saanut mitään oireita vaikka ovat rokottamattomia. Minä siis olen rokotettu.
Eipä näytä noista rokotteista paljon hyötyä olevan. Hyvin näyttää tarttuvan tauti. Rokottamattomatkin saavat etupäässä lieviä oireita koronasta, joten ei kyllä kiinnosta rokote.